اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرآیند پیچیده شیمیایی ساخت ریمل کاربران یوتیوب را شوکه کرده است قدمت این مخلوط به هزاران سال قبل بازمی‌گردد، اما تعداد کمی از آنان می‌دانند چگونه ساخته می‌شود.
ارلینگ هالند برای سویا یادآور خاطرات تلخش از گلزنی های کریستیانو رونالدو و لیونل مسی است. آنها امشب در آتن برابر هم قرار می گیرند.
شاهرود_ دوستدار حیات وحش حاضر در منطقه توران شاهرود بابیان اینکه یوز آسیب دیده تحت نظر تیم پزشکی است، گفت: معاینه های اولیه نشانی از تصادف ندارد بلکه بیانگر بیماری در این نر جوان است.
برخی افراد ادعا دارند که تبلیغاتی را دیده‌اند که تور غذا رسانی به خرس‌ها در کوه‌های سبلان برگزار شده است. در این فیلم نان خشک را جلوی خرس‌ها ریخته و گردشگران فیلم میگیرند! غذارسانی به حیوانات درون شهر کار اشتباهی است، اما غذا دادن به حیات وحش و طبیعت اشتباهی به مراتب بزرگتر است. باید دید چه کسانی این تورها را برگزار می‌کنند و آیا مجوز برگزاری این تورها را دارند؟
جبهه پایداری نشان داده است که می‌تواند همواره در دقیقه ۹۰، اصلح خود را تغییر بدهد. علاوه بر اینکه در زمان کاندیداتوری رییسی بر اساس تصمیم جمعی اتخاذ شده در پشت پرده اصولگرایان چاره‌ای جز حمایت از ابراهیم رییسی نبود. در شرایط فعلی دولت می‌تواند با حفظ ترکیب فعلی پایداری‌ها در مجلس و احتمالا ارتقای تعداد آن‌ها یک حلقه وحدت جدید بین خود و آن‌ها در مجلس دوازدهم ایجاد کند. اما آیا این حمایت ادامه‌دار خواهد بود؟
جبهه پایداری نشان داده است که می‌تواند همواره در دقیقه ۹۰، اصلح خود را تغییر بدهد. علاوه بر اینکه در زمان کاندیداتوری رییسی بر اساس تصمیم جمعی اتخاذ شده در پشت پرده اصولگرایان چاره‌ای جز حمایت از ابراهیم رییسی نبود. در شرایط فعلی دولت می‌تواند با حفظ ترکیب فعلی پایداری‌ها در مجلس و احتمالا ارتقای تعداد آن‌ها یک حلقه وحدت جدید بین خود و آن‌ها در مجلس دوازدهم ایجاد کند. اما آیا این حمایت ادامه‌دار خواهد بود؟
ترس و وحشت رژیم صهیونیستی از دستیابی ایران به معدن لیتیوم و تاکید مقام معظم رهبری بر بلامانع بودن توافق با غرب بدون آسیب زدن به زیرساختهای هسته‌ای، از محورهای اصلی روزنامه‌های مطرح جهان عرب
تالاب هامون در حال حاضر وضعیت نامناسبی به دلیل مدیریت خصمانه آبی کشور افغانستان دارد و گرد و غبار، مشکل تأمین آب شرب و آسیب به حیات وحش از عمده مشکلات ناشی از آسیب به هامون است.
تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه دو قطبی سازی در جامعه به وحدت عمومی آسیب می زند، گفت: در هیچ کشوری اندیشمندان و یا دولتمردان آن، تشویق به دوقطبی سازی و ایجاد حاشیه نمی‌کنند.
خرس ها به دنبال انسان برای حمله و خوردن نیستند و حتی خرس ها ترجیح می دهند شما از آنها دوری کنید و آنها از شما دوری کنند. حملات خرس معمولاً برای محافظت از توله ها، فضای آنها یا غذای آنها اتفاق می افتد. خرس ها اغلب از انسان ها می ترسند.
خدنگ (Mongoose) پستانداری گوشتخوار است که ۲۳ گونه از آن در جنوب اروپا، آفریقا و آسیا یافت می‌شود. گونه‌های مختلف این جانور بانمک با بدن کشیده، گوش‌های گرد کوچک و پا‌های کوتاه بین ۳۵۰ گرم تا ۵ کیلوگرم وزن دارند.
در حالی که همه میوه‌ها سالم هستند، یک متخصص تغذیه، میوه‌ای پر از مواد مغذی را توصیه می‌کند؛ بلوبری وحشی. بلوبری حاوی مقدار زیادی فیبر است که شما را برای مدت طولانی تری سیر نگه می‌دارد. بلوبری همچنین در میان میوه‌ها و سبزیجات بیشترین میزان آنتی اکسیدان را دارد. آنتی اکسیدان‌ها از آسیب سلولی جلوگیری کرده یا آن را به تاخیر می‌اندازند.
آیت الله جوادی آملی گفت: دین ما را به وحدت دعوت کرده است و وحدت حق است و ـ خدای ناکرده ـ اگر اختلاف باشد، ارباً ارباً خواهد شد و همه آسیب می‌بینند، لذا بر ما واجب کرده است تا متّحد باشیم.
دسته‌‍ای از پرندگان پس از برخاستن با دماغه و موتور‌های هواپیما برخورد کردند. در نتیجه دود در کابین ظاهر شد. مسافران در وحشت شروع به زدن ماسک اکسیژن روی خود و بچه‌ها کردند. با وجود مشکلات و وحشت، خلبانان فوراً لاینر را فرود آوردند و هیچ یک از ۱۵۳ نفر آسیب ندیدند.
رئیس مجلس گفت: امروز می‌بینیم که چطور رژیم صهیونیستی در میان کشورهای اسلامی و در منطقه جنوب غربی آسیا، وحدت مسلمین را هدف گرفته و می‌خواهد میان امت اسلامی اختلاف ایجاد کند.
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان یزد خاطرنشان کرد: گربه پالاس با نام علمی Felis manul یک گربه‌سان وحشی کوچک بومی آسیای میانه است که کمی بزرگتر از گربه اهلی بوده و دارای سری پهن و گوش‌های گرد است و رنگ مو‌های بدن این گربه خاکستری روشن یا زرد تیره همراه با نوار‌های عمودی است که گاهی در میان مو‌های انبوه و متراکم بدن، دیده نمی‌شوند.
یک روز معمولی در هندوستان؛ دوگاو وحشی در سر شاخ شدن با هم، باعث آسیب به وسایل عمومی شدند.
ابراهیم فیاض گفت: اگر حاج قاسم زنده می‌ماند، شاید بعد‌ها روی وحدت آسیا و اروپا هم کار می‌کرد و جنگ اوکراین هم رخ نمی‌داد. یعنی اگر حاج قاسم زنده بود، امروز جنگی که به تحریک آمریکا با یک آدم سلبریتی مثل زلینسکی اتفاق افتاد هم رخ نمی‌داد. امروز در ایران هم نقش‌آفرینی این سلبریتی‌ها را می‌بینید. می‌آیند یکی را رئیس جمهور یک کشور می‌کنند و کشت و کشتار‌ها شروع می‌شود و جنگ اوکراین راه می‌افتد.
رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش محیط زیست تهران گفت: بیشتر این حیوانات علف خوار هستند مانند قوچ و میش، آهو و... و گوشت خوارانی که از آن‌ها تغذیه می‌کنند به تبع آن‌ها نزدیک می‌شوند. شغال و روباه و حتی پرندگان که ممکن است تغذیه‌شان مختل شود. همچنین پرندگان مهاجر با توجه به شرایط از عرض‌های شمالی آسیا و اروپا به قسمت‌های جنوبی‌تر می‌آیند و چند ماهی مهمان ما هستند. در نهایت ممکن است بیماری‌هایی که مشترک بین انسان و حیوان است را منتقل کنند. از جمله بیماری آنفلوانزا.
رئیس قوه قضاییه اعلام کرد: کسانی که در دل و ذهن کسبه و بازاریان رعب و وحشت ایجاد کرده و آن‌ها را تهدید می‌کنند که اگر مغازه‌شان را نبندند، آن را به آتش می‌کشند یا کسانی که که کامیون‌داران و رانندگان زحمتکش را تهدید می‌کنند که اگر بار‌ها را به مقصد برسانند به ماشین‌های‌شان آسیب وارد می‌آورند؛ این‌ها موارد و مصادیق ایذاء و آزار رساندن به مردم است؛ لذا مسئولان قضایی و انتظامی و امنیتی به این قبیل موارد ساده ننگرند و با سرعت و قاطعیت به شناسایی و دستگیری و محاکمه این عناصر ایذاء مردم بپردازند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس نماد وحدت قومیت‌ها و مذاهب و ادیان است و هرگونه وحدت‌شکنی میان اینها آب به آسیاب دشمن ریختن است.
پوتین در مراسم گرامیداشت روز وحدت ملی روسیه گفت: اکنون، کسانی که در خرسون زندگی می‌کنند باید از منطقه اقدامات خطرناک خارج شوند، زیرا مردم غیرنظامی نباید آسیب ببینند.
رئیس مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته وحدت و هفته نیروی انتظامی با بیان اینکه رمز پیروزی ما، وحدت و یکپارچگی همه فرقه های مختلف در ایران عزیز است، گفت: در اینجا لازم می دانم بگویم آنهایی که به تعبیر مقام معظم رهبری، شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی هستند، هر دو، دو لبه یک قیچی بوده و به گونه ای عمل می کنند که مسلمانان را به جان یکدیگر بیاندازند و در حقیقت آب در آسیاب رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار می ریزند و آنها دشمنان قسم خورده ما هستند.
یک کودک اوکراینی که با دوستش در حالی که یک راکت انداز را روی دوش خود حمل می‌کرد در حال حرکت در خیابانی در شهر جنگ زده خرسون بود که لحظاتی بعد راکت انداز را روی پایش قرار داد و شلیک کرد. کودکان وحشت زده با زمین انداختن این وسیله جنگی پا به فرار گذاشتند. به نظر می‌رسد که آن‌ها آسیب ندیدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ