رسانه ها با انتشار فیلم ها و عکس هایی از وقوع انفجار و حریق گسترده در پایتخت اوکراین خبر می دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وقوع انفجار و آتش سوزی مهیب در شمال تل آویو باعث ترس و نگرانی صهیونیست‌ها شد.
مدیر مراکز درمانی هلال‌احمر ایران در کشور عراق گفت: در حادثه انفجار و حریق در کربلا در حوالی حرم امام حسین و حضرت عباس (ع) هیچ زائر ایرانی کشته و یا مصدوم نشده است.
مدیر مراکز درمانی هلال‌احمر ایران در کشور عراق گفت: در حادثه انفجار و حریق در کربلا در حوالی حرم امام حسین و حضرت عباس (ع) هیچ زائر ایرانی دچار حادثه نشده است.
مدیر مراکز درمانی هلال‌احمر ایران در کشور عراق گفت: در حادثه انفجار و حریق در کربلا در حوالی حرم امام حسین و حضرت عباس (ع) هیچ زائر ایرانی دچار حادثه نشده است.
یک کارخانه فرآورده‌های پتروشیمی در جنوب شرقی چین بر اثر وقوع انفجار، دچار حریق شد.
حسن عباسی فرماندار مهاباد درباره صدای انفجار در این شهرستان اظهار داشت: علف‌های هرز حاشیه پادگان مهاباد دچار حریق شده و در پی این آتش سوزی محدود، تعدادی از مین‌های قدیمی مابین حصار‌های حفاظتی پادگان منفجر می‌شوند.
انفجار بسته جاسازی شده روی ریلی در نزدیکی مرز اوکراین، یک قطار باری روسیه را از مسیر خارج و آن را به آتش کشید.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار یک منزل مسکونی قدیمی در نظام آباد به دلیل نشت گاز شهری خبر داد.
ساعتی پیش یکی از مخازن شرکت بوتان در محور اهواز- خرمشهر دچار حریق و انفجار شد که با حضور ۱۲۰ آتش نشان عملیات اطفا حریق آغاز شد.
اهواز - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: انفجار گاز در شرکت بوتان اهواز موجب حریق شده که بلافاصله تیم های عملیاتی برای امدادرسانی به مصدومان احتمالی اعزام شده اند.
ساختمان واحد امنیتی خدمات مرزی روسیه در شهر «روستوف-نا-دونو» در مجاورت مرز اوکراین طعمه حریق شد.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان: با وجود صدور هشدار‌های مربوط به چهارشنبه سوری متاسفانه در بخش‌هایی از شهر همچون حصار امام و بلوار میرسیدعلی همدانی حریق لاستیک را شاهد بودیم.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک مغازه سیلندر گاز خبر داد و گفت: این حادثه مورد مصدومیت شدید و تلفات جانی نداشت.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک مغازه سیلندر گاز خبر داد و گفت: این حادثه مورد مصدومیت شدید و تلفات جانی نداشت.
ری- سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع انفجار و حریق در شهرک علائین شهرری خبر داد و گفت: طی این حادثه پنج نفر فوت شده اند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع انفجار و حریق در شهرک علائین شهرری خبر داد و گفت: طی این حادثه پنج نفر فوت شده اند.
در حادثه انفجار و حریق گسترده در یک جایگاه ذخیره سازی سوخت در پایتخت اندونزی، ۱۰ نفر کشته شدند.
بر اثر وقوع انفجار و آتش سوزی گسترده در ایالت فلوریدا واقع در آمریکا، تا کنون دست کم ۲ نفر کشته و ۵ تَن زخمی شده اند.
منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار و به دنبال آن تیراندازی در موگادیشو پایتخت سومالی خبر دادند.
رسانه ها از افزایش تلفات انفجار یک کارخانه پتروشیمی در چین که دیروز طعمه حریق شده بود به ۴۳ کشته، مفقود و زخمی خبر می دهند.
منابع خبری از وقوع انفجار و تیراندازی در هتل محل اسکان نمایندگان و مقامات سومالی در نزدیکی کاخ ریاست جمهوری در موگادیشو پایتخت این کشور خبر دادند.
پس از وقوع حریق گسترده در یک کارخانه مواد شیمیایی در ایالت جورجیا آمریکا، چندین انفجار نیز در آن روی داده است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه انفجار رخ داده در این محل موجب تخریب ساختمان نشده بود، افزود: در پی این انفجار آتش‌سوزی در ساختمان رخ داده و دود زیاد ناشی از آن طبقات را فراگرفته بود. آتش‌نشانان نیز با تقسیم شدن به دو گروه، عملیات خود برای اطفای حریق را آغاز کرده و همزمان گروهی دیگر نیز با مراجعه به طبقات پنج نفر از ساکنان طبقات بالایی را نجات داده و به محل امن منتقل کردند.
در در این حادثه که در ساعت ۸ و ۴ دقیقه صبح امروز در خیابان فاضل نراقی، رخ داد یک مرد ۴۸ ساله و دو خانم ۴۷ و ۱۹ساله مصدوم شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ