خواهر سام رجبی از محیط‌زیستی‌های‌ زندانی خبر داد که برادرش به مرخصی آمد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نساجی مازندران در دیداری تدارکاتی مقابل شهرداری بندرعباس به برتری رسید.
محمدرضا گلزار به تازگی در اینستاگرام یک جوک منتشر کرده است. سام درخشانی که مدتی با استوری جوک‌هایش سوژه‌ی مخاطبان در فضای مجازی شده است به این عمل گلزار با انتشار یک استوری واکنش نشان داد. درخشانی گلزار را متهم هب سرقت جوک کرد.
آخرین هفته مسابقات لیگ دسته دوم با صعود داماش و کیان سام بابل به پلی آف خاتمه یافت.
معاون فرهنگی و هنر‌های شهری سازمان زیباسازی شهرتهران در تشریح دیوارنگاره‌های داستان‌های شاهنامه، گفت: دو دیوارنگاره در بلوار کاوه اجرا شده است که داستان تولد زال و ترک شدنش از سوی سام را در دوبخش به تصویر می‌کشد.
معاون فرهنگی و هنر‌های شهری سازمان زیباسازی شهرتهران در تشریح دیوارنگاره‌های داستان‌های شاهنامه، گفت: دو دیوارنگاره در بلوار کاوه اجرا شده است که داستان تولد زال و ترک شدنش از سوی سام را در دوبخش به تصویر می‌کشد.
مایکروسافت به تازگی قماربزرگی روی انرژی همجوشی هسته‌ای انجام داده است و در این قمار نام سام آلتمن، مدیر عامل OpenAI (شرکت پژوهشی غیرانتفاعی هوش مصنوعی)، دیده می‌شود.
سام استکی با حمایت پدرش وارد مسابقات بوکس حرفه‌ای WBC شد و در اولین مبارزه اش هم به برتری رسید.
در روز نخست مسابقات شنا ترکیه سینا غلامپور، متین سهران و سامیار عبدلی در ماده ۱۰۰ متر آزاد و ابوالفضل سام در ۲۰۰ متر کرال پشت جواز حضور در فینال را کسب کردند.
در چارچوب هفته بیست چهارم رقابت‌های لیگ دسته دوم، تیم فوتبال مس نوین در ورزشگاه شهید باهنر کرمان میزبان تیم فوتبال کیان سام بابل بود.
نام این زن، فاطمه حسین‌پور است. در گهواره‌ای که بر دوش می‌کشد، پسر ۶ ماهه‌اش به نام سام قرار دارد. می‌گوید برای تزریق واکسن ۶ ماهگی فرزندم راهی این جاده شدم تا به درمانگاه برسم. می‌گوید که عبور از این جاده، دیگر برایم سخت نیست، زیرا بار‌ها از آن عبور کرده‌ام و همه مسیر را می‌شناسم.
یک پرفسور هنرمند به اسم «سام ون آکن» از دانشگاه «سیراکیوز» که عاشق هنر هست و در گیاه‌شناسی هم به اندازه کافی تبحر داره موفق به پدید آوردن این درخت شگفت انگیز شده است. این درخت ۴۰ نوع میوه تولید می‌کنه و از تیر تا مهر میوه دارد.
در آستانه سفر رئیس جزیره تایوان به آمریکا و همزمان با افزایش تحریکات واشنگتن با فروش اسلحه به این جزیره، راشاتودی در گزارشی به کارنامه سیاه آمریکا در فریب دادن همه حتی شرکایش پرداخت.
«احسان» یا همان «سام رجبی» متولد فروردین ۱۳۶۴ است. او در سال ۸۸ در مسابقات قهرمانی آسیا مدال برنز و مقام سوم رشته جودو شد. رجبی در مسابقات بی جی پرو کالیفرنیا به صورت انفرادی شرکت کرد و توانست مدال طلا را به دست آورد. همچنین رجبی مدال طلای جوجیتسو و نقره گرانداسلم آمریکا را دارد.
شاید یکی از عمده دلایل کنار گذاشته شدن این هواپیما از عملیات‌های نظامی و حضور در حوزه آموزش، سرنگون شدن ۲ فروند از آن‌ها در جنگ کوزوو توسط موشک‌های سام-۳ ارتش صربستان باشد.
سام برکس در جریان داوری بازی سویندان تاون با گریمسبی تاون در دقیقه ۱۱ با شوت یکی از بازیکنان راهی بیمارستان شد.
سام برکس در جریان داوری بازی سویندان تاون با گریمسبی تاون در دقیقه ۱۱ با شوت یکی از بازیکنان راهی بیمارستان شد.
نیرو‌های ویتنام شمالی در جنگ ویتنام از آتشبار‌های اس-۷۵ دوینا به‌طور گسترده برای دفاع از هانوی و هایفونگ استفاده می‌کردند. اس-۷۵ دوینا که در ناتو به نام سام-۲ مشهور است، سامانه موشکی ساخت روسیه (شوروی سابق) است. این سامانه در سال ۱۹۵۷ وارد خدمت شوروی و پس از آن بسیاری از کشور‌های کوچک و بزرگ جهان شد.
سام رجبی معروف در تمامی برنامه‌های ضد ایرانی با جنجال‌های عجیب خود معروف شده است در هتل محل اقامت تیم ملی حاضر شد و برای اعضای تیم مزاحمت ایجاد کرد. نکته جالب اینجاست که هیچ نیروی حراست هتل به دلیل ایجاد مزاحمت برای تیم ملی مانع وی نشدند!
پرونده رقابت‌های تور تنیس آسیا با قهرمانی سام عطاران بسته شد.
سام فاتحی که از پیشگامان پاراگلایدرسواری در ایران بود در یک حادثه دلخراش در ترکیه درگذشت.
روابط عربستان سعودی و انگلیس همواره دچار تنش بوده، اما این اتحاد نامقدس اکنون با آزمونی سخت مواجه است؛ هر چند انگلیس در صورت اجبار به انتخاب، همیشه با «عمو سام» (آمریکا) همراه می‌شود.
اکبر میثاقیان و اعضای تیم داماش گیلان که برای بازی با تیم کیان سام بابل در چارچوب هفته سوم لیگ 2 به بابل سفر کرده‌اند، روز گذشته بر سر مزار نادر دست‌نشان حاضر شدند.
اکبر میثاقیان و اعضای تیم داماش گیلان که برای بازی با تیم کیان سام بابل در چارچوب هفته سوم لیگ 2 به بابل سفر کرده اند، روز گذشته بر سر مزار نادر دست نشان حاضر شدند.
سام درخشانی به حرکت جنجالی ساپینتو واکنش نشان داد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ