سمیع‌الله میوند، فرمانده ارشد طالبان در کابل در انفجاری که امروز در منطقه تپه کارته‌نو، از مربوطات حوزه هشتم امنیتی این شهر رخ داده، کشته شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضانورد ناسا یاسمن مقبلی، فضانورد ESA (سازمان فضایی اروپا) آندریاس موگنسن ساتوشی فوروکاوا، فضانورد JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) و کنستانتین بوریسف، فضانورد Roscosmos با فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهند شد.
اقدام بازیکن سابق استقلال علیه این تیم در صفحه شخصی اینستاگرامش سوژه رسانه‌های ورزشی شد.
کاپیتان پرسپولیس با انتشار تصویری در فضای مجازی سوژه رسانه‌ها شد.
تصویری از حسین قاآنی، فرمانده سپاه قدس که در مراسم ترحیم آیت‌الله یدالله رحیمیان شرکت کرده است منتشر شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی و فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه همایش افق تحول رسانه ملی با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
مهدی قایدی از هواداران استقلال خواست روز چهارشنبه به ورزشگاه بروند و تیمش را حمایت کنند.
بعدازظهر امروز (پنج شنبه) سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران از غرفه‌های مختلف سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرد.
پایگاه اطلاع رسانی اخبار رهبر انقلاب به مناسبت فرا رسیدن ۲۱ اردیبهشت سالروز شهادت سردار رشید اسلام دریادار پاسدار محمد ناظری فرمانده یگان تکاوری نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دست‌نوشته رهبر انقلاب بر عکس سردار شهید ناظری را منتشر کرد.
سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران بر سر مزار شهید محمد صادق صدر و شهید محمدباقر صدر در نجف حضور یافت. در تصاویر منتشر شده سردار قاآنی ضمن ادای احترام به شهید صدر بر سر مزار دو فرزند شهیدش مصطفی و مؤمل نیز حضور یافت. خبرگزاری نون عراق نوشت: اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در یک سفر غیرمنتظره وارد عراق شده که دومین سفر در نوع خود در سال جاری است. در حالی که یک منبع عراقی تایید کرد که این مقام ایرانی با مقامات و رهبران سیاسی گفتگو خواهد کرد. به گفته یک منبع سیاسی عراقی به العربی الجدید، قاآنی اواخر شب پنجشنبه وارد استان نجف در جنوب عراق شد و با رهبران حشد الشعبی ابوفدک المحمداوی و ابوزینب اللامی دیدار کرد و همچنین مقبره ابومهدی المهندس را زیارت کرد.
RAM-II حاوی نرم افزار "Terminal" است که آن را قادر می‌سازد تا با سیستم‌های فرماندهی و کنترل از را دور نیرو‌های نظامی اوکراین همگام شود. این یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این پهپاد تولید اوکراین است.
به‌نظر می‌رسد «هرمان گورینگ»، فرمانده کل وقت نیروی هوایی آلمان دستیابی به بمب‌افکنی با قابلیت پرتاب ۴.۵ تن بمب روی نیویورک را در سر داشت. به‌عقیده او، با چنین اقدامی می‌توانستند جایی برای هیچ‌گونه زورگویی باقی نگذارند.
سرویس امنیتی و اطلاعاتی وزارت دفاع عراق امروز دوشنبه با صدور بیانیه ای از بازداشت فرمانده یگان پدافند هوایی گروه تروریستی داعش در جنوب بغداد خبر داد.
فرمانده یگان ویژه چهار محال و بختیاری اقدامات نیروهای این یگان در برف منطقه کوهرنگ را تشریح کرد.
محمدباقر قالیباف در اولین ساعات بامداد امروز با حضور در ستاد فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای اعلام حمایت از این نهاد مردمی و انقلابی با سردار سلامی فرمانده کل سپاه دیدار و گفتگو کرد
سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حضور در دفتر رئیس جمهور با سید ابراهیم رئیسی دیدار و گفتگو کرد.
مراسم تودیع و معارفه فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران (فراجا) با حضور مسئولان لشکری و کشوری دوشنبه ۱۹ دی در محل ستاد مرکزی فراجا در حال برگزاری است.
محمد بن سلمان ولیعهد و نخست‌وزیر عربستان، در اردوگاه زمستانی در منطقه العُلاء، میزبان فرمانده ارتش پاکستان بود.
لوکا مودریچ، ستاره خلاق تیم ملی کرواسی، نمایش درخشانی در آخرین بازی در جام جهانی داشت.
جمعی از مردم در حاشیه مراسم یادبود رستم قاسمی با سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه سلفی گرفتند.
عناصر طالبان در قندهار قبر یکی از اعضای برجسته گروه‌های جهادی مخالف حکومت و حزب عضو جمعیت اسلامی افغانستان را تخریب کردند.
فرمانده انتظامی رشت گفت: پس از انجام معاینات پزشکی و تهیه عکس رادیولوژی مشخص شد خوشبختانه موضوع صدمه وارده به این دختر چندان جدی نبوده است و برای ادامه روند درمان در بخش اورژانس بستری است.
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با اشاره به اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضائی شد، از شهروندان درخواست کرد فریب اینگونه افراد سودجو را نخورند و در صورت نیاز به پزشک حتما از مراکز معتبر پزشکی و درمانی استفاده کنند.
ارتش رژیم اسرائیل بامداد یکشنبه تامر کیلانی یکی از فرماندهان گروه مقاومت عرین الاسود را در بخش قدیمی شهر نابلس ترور کرد. نظامیان اسرائیلی اقدام به بمب‌گذاری یک دستگاه موتورسیکلت کردند که این بمب هنگام عبور کیلانی از بخش قدیمی نابلس منفجر شد و او به شهادت رسید. گروه عرین الاسود وعده داده که ضربه سختی به اشغالگران اسرائیلی در پاسخ به این جنایت وارد کند.
نمایشگاه کشفیات چهارمین مرحله از طرح کاشف توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ با حضور سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی پایتخت در مقر پلیس آگاهی تهران آگاهی شاپور برگزار شد. در این طرح یک زن کودک ربا، سارقان خفه کننده زنان و باند سه نفره ای که با تهدید چاقو و زخمی کردن مردان، زنان دو خانواده را ربوده و مورد تعرض قرار داده بودند دستگیر شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ