جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که عملکرد این تیم در دیدار برابر رئال مادرید فاجعه و شرم‌آور بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، تاکید دارد که هرچه زودتر باید به اتهامات منچسترسیتی در زمینه نقض قوانین فرپلی مالی رسیدگی شود.
جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، پس از درخشش ترنت الکساندر آرنولد در ترکیب این تیم از او تمجید کرد.
مدافع سابق لیورپول از کوین دی‌بروینه به عنوان یکی از بهترین هافبک های دنیا یاد کرد ولی گفت که این ستاره بلژیکی هنوز به سطح استیون جرارد نرسیده است.
جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، بر سر تصمیم کمک داور ویدیویی برای رد پنالتی اعلام شده به سود اینتر با ریو فردیناند به اختلاف نظر خورد.
اسطوره لیورپول محو درخشش وینیسیوس در بازی دیشب برابر سیتی شده بود و گفت او می تواند به زودی بهترین بازیکن دنیا شود.
آرون رمزدیل، دروازه‌بان آرسنال به دلیل اشتباهش در ابتدای بازی مقابل ساوتهمپتون از هواداران عذرخواهی کرد.
جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که نباید به این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده اعتماد کرد.
جیمی کاراگر از مارک کوکوریا به خاطر نقشش در اخراج هم تیمی‌اش مقابل رئال مادرید انتقاد کرد.
جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که رفتارهای آنتونیو کونته عامدانه و به شکلی است که مدیران تاتنهام زودتر اخراجش کنند.
جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، همچنان حاضر نیست از کری خواندن برای طرفداران منچستریونایتد دست بردارد.
جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، معتقد است ویرژیل فن دایک افت فاحشی داشته و حتی او هم پس از چند سال دوری از میادین می‌تواند جایش را بگیرد.
جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که ارلینگ هالند نمی‌تواند تحت هدایت ارلینگ هالند بهترین عملکرد ممکن را ارائه کند.
جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، از بازگشت فوتبال باشگاهی ابراز خوشحالی کرد.
جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که جود بلینگام شباهت زیادی با دوران اوج استیون جرارد دارد.
جیمی کاراگر، بازیکن سابق تیم ملی انگلیس، معتقد است که روند جدید محاسبه وقت اضافه در جام جهانی 2022 برای او لذتبخش است.
در ادامه دعوای توییتری جیمی کاراگر و ریو فردیناند بر سر مصاحبه جنجالی کریستیانو رونالدو، کاراگر به آخرین ادعاهای فردیناند پاسخ داد.
جیمی کاراگر معتقد است که انتظارات از انگلیس بالاست، با این حال، ساوت‌گیت باید بعد از جام جهانی از سمتش کنار برود.
جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، می‌گوید کریستیانو رونالدو نباید بعد از ترک منچستریونایتد راهی لیگ MLS آمریکا شود چون بزرگتر از این لیگ است.
زن جوان گفت: چون من قبل از ازدواج با او دوست بودم. منوچهر کارگر پدرم بود، از مغازه پدرم دزدی کرد و من هم، چون عاشقش بودم مخفی کردم و نگفتم که می‌دانم از مغازه پدرم دزدی کرده است. پدرم بعد از آن دزدی سکته و فوت کرد. بعد از آن بود که تصمیم گرفتم با منوچهر ازدواج کنم تا هیچ وقت یادم نرود باعث چه اتفاقی شدم.
کارگری که روایت او را در این گزارش مطرح کردیم، می‌گوید: هیچ تلفنی برای ثبت شکایت وجود ندارد. شماره‌ی ۲۵۰۰ اشتباه است. هیچ اداره کاری هم پاسخگو نیست. با هرجا تماس می‌گیریم و به هر جا می‌رویم پاسخ سر بالا می‌دهند. خودشان می‌دانند دست کارگر برای رسیدن به حقوقش، به جایی بند نیست و راهی برای شکایت ندارند، برای همین هیچ ضرورتی هم برای پاسخگویی نمی‌بینند…
جیمی کاراگر معتقد است سبک بازی داروین نونیز مثل فرناندو تورس است و ابراز امیدواری کرد که از لحاظ آمار گلزنی هم مثل ستاره اسپانیایی سابق لیورپول باشد.
بعد از خودداری کریستیانو رونالدو از روبرو شدن با گری نویل، پیش از شروع دیدار امشب یونایتد با وستهم، جیمی کاراگر که مدتی پیش شرایط مشابهی را تجربه کرده بود به این اتفاق واکنش نشان داد.
بعد از خودداری کریستیانو رونالدو از روبرو شدن با گری نویل، پیش از شروع دیدار امشب یونایتد با وستهم، جیمی کاراگر که مدتی پیش شرایط مشابهی را تجربه کرده بود به این اتفاق واکنش نشان داد.
جیمی کاراگر، مدافع سابق لیورپول، معتقد است که هیچ باشگاهی تمایلی به استفاده از کریستیانو رونالدو ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ