منابع فلسطینی از سفر یک هیات امنیتی بلندپایه مصر به تل آویو و غزه به منظور بررسی تثبیت آتش بس خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کشور عراق به همراه یک هیأت امنیتی بلندپایه برای بررسی طرح‌های تأمین امنیت زائران اربعین حسینی (ع) وارد استان ذی قار شد.
مشاور امنیتی ملی عراق امروز دوشنبه در راس هیاتی امنیتی وارد تهران شد.
زهره الهیان عضویت در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، ریاست کمیته حقوق بشر، ریاست فراکسیون سازمان‌های مردم نهاد و ریاست فراکسیون طب سنتی را در مجلس یازدهم در کارنامه دارد.
چاپخانه دولتی ایران اکنون متولی چاپ دسته چک و کارت ملی است که به گفته عضو هیات عامل چاپخانه، هم کارت ملی و هم دسته چک به دلیل بالا بودن ضریب امنیتی بالا، غیر قابل جعل هستند.
منابع عبری از سفر قریب‌الوقوع یک هیات امنیتی از مصر به نوار غزه، در راستای موضوع آتش‌بس میان مقاومت و رژیم صهیونیستی خبر می‌دهند.
سفیر ایران در بغداد با بیان این که رییس‌جمهور عراق را در این سفر یک هیات بلند پایه از مقامات، سیاسی، امنیتی و اقتصادی این کشور همسایه همراهی می‌کردند، افزود: در جریان رایزنی‌های صورت گرفته بین مقامات دو کشور بر موضوع تقویت و گسترش روابط دو کشور در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و امنیتی تاکید شد.
منابع عراقی از ادامه اقدامات مقامات امنیتی این کشور برای برقراری ثبات و امنیت در استان دیالی این کشور خبر دادند.
منابع عراقی از ورود هیئت امنیتی عالی رتبه به الانبار خبر دادند و به اهداف سفر این هیئت اشاره کردند.
منابع عراقی از ورود هیئت امنیتی عالی رتبه به الانبار خبر دادند و به اهداف سفر این هیئت اشاره کردند.
بنا به اعلام وزارت دفاع چین، این کشور به منظور بررسی مسائل امنیتی در سطح بین المللی هیئتی را به اتحادیه اروپا اعزام کرده است.
وزارت خارجه آمریکا با صدور بیانیه ای از سفر یک هیئت بلندپایه از مقامات این کشور به قطر و عربستان سعودی برای بحث و بررسی موضوعات مهم امنیتی خبر داد.
عضو هیات علمی موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی گفت: در این موسسه توانستیم برنامه ۵ ساله در زمینه امنیت غذایی را در ۴ محور تدوین کنیم.
وزارت دفاع عراق اعلام کرد که یک هیئت امنیتی بلندپایه برای نظارت مستقیم بر روند بازاستقرار یگان های نظامی به استان دیالی رفت.
هیات عمومی دیوان عدالت اداری نامه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی در خصوص ایجاد مجتمع آموزشی برای صدور گواهینامه پایه سوم و موتور سیکلت برای یگان های نظامی، انتظامی، امنیتی و خانواده آنان را باطل کرد.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) نهم آذر ماه ۱۴۰۱ هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
ضرغامی گفت: به دلیل اینکه در اجرای راهبرد‌های نرم کمتر کار می‌کنیم، سختی کار بر دوش دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی قرار می ‎گیرد. همه وزرا و اعضای هیات دولت بر اجرای راهبرد‌های نرم تأکید دارند.
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان روایتی از بازدید از زندان اوین بعد از حادثه آتش‌سوزی گفت: جمع بندی ما این است که مقداری ضعف حفاظت فیزیکی در سلول زندان‌ها بوده که باعث اتفاق اخیر در زندان اوین شده است.
به دنبال آتش سوزی چند روز گذشته در زندان اوین، هیات چهار نفره‌ای از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس متشکل از ابراهیم عزیزی نایب رییس و یعقوب رضازاده عضو هیات رییسه کمیسیون و همتی و آقازاده از زندان اوین بازدید کرد.
منابع عراقی از حضور هیئت عالی رتبه امنیتی در استان میسان در شرق این کشور و اهداف سفر این هیئت خبر دادند.
یک هیئت عالی رتبه امنیتی عراقی امروز سه شنبه برای پیگیری روند اوضاع امنیتی، عازم بصره شد.
هیات نظارت بر حفظ حقوق شهروندی مامور انجام بازرسی‌ و بررسی‌های لازم در خصوص علل و چگونگی بروز عارضه جسمی برای مهسا امینی شد.
مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش در گردهمایی هیات معارف جنگ و در جمع دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) حفظ و ارتقاء قدرت دفاعی را بهترین عامل حفظ" امنیت ملی" و محافظت از "حدود و ثغور" ایران اسلامی دانست.
منابع عراقی با اعلام خبر بازدید یک هیئت ارشد امنیتی از مرز سوریه برای اطلاع از جزئیات میدانی مقابله با تروریست های داعش، از حمله پهپادی ترکیه به حومه اربیل در شمال عراق خبر دادند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی می‌گوید: دولت نباید ابتدا به ساکن روی نقطه‌های حساسی مثل خوراک و معیشت مردم، مثل نان دست می‌گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ