هواداران پورتو نسبت به تیتر روزنامه آبولا درباره صحنه سرنگونی طارمی در محوطه جریمه ریو‌آوه واکنش نشان دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک روزنامه آلمانی در گزارشی نوشت که اوکراین برای به حرکت درآوردن تانک‌های غربی و ژنراتورهای دیزلی، از نفت پالایش‌شدهِ روسیه استفاده می‌کند!
عده‌ای ناشناس بامداد دیروز به دکور و پرچم عزای سیدالشهدا (ع) در خیابان کاشانی اصفهان بنزین ریختند. عناصر ضد دین جریان اپوزیسیون طی هفته‌های اخیر تبلیغات بسیاری برای آنچه «تحریم محرم» می‌خواندند، داشته اند.
یک روزنامه آمریکایی از وضع تحریم علیه ۱۴ بانک عراقی از سوی این کشور خبر داد.
روزنامه گاردین از وضع قانون جدیدی در انگلستان خبر داد که به دولت این صلاحیت را می‌دهد که با وضع مجازات اقتصادی ضد روسیه، دارایی‌های مسدود شده روسیه را به نفع اوکراین مصادره کند.
نگرانی اگر وجود داشته باشد به دو گروه مزاحم در آمریکا و ایران مربوط است؛ جمهوریخواهان در آمریکا و کاسبان تحریم در ایران. البته لابی صهیونیستی نیز از کارشکنی‌های این دو گروه حمایت می‌کند. راهکارهائی که برای نوع توافق در نظر گرفته شده می‌تواند جمهوریخواهان آمریکا را ناکام نماید و در ایران نیز مسئولان نظام باید با عزم و اراده ویژه‌ای موضوع را دنبال کنند که موجب ناکامی کاسبان تحریم شود.
اینکه ارگان حزب تندروی اتحاد ملت آشوب‌ها را شکست‌خورده می‌داند، قابل تأمل است. گرچه که هدف آشوب‌ها به استناد سخنان و شعار‌ها و مواضع لیدر‌ها و حامیان «زن، زندگی، آزادی»، نه حل مشکلات اقتصادی یا رابطه بهتر با دنیا، بلکه براندازی جمهوری اسلامی بود. اینکه اصلاح‌طلبان دنبال چسباندن شعار‌ها به عنوان خواسته‌های معترضان (بخوانید اغتشاشگران) هستند، نشانه ضعف جریان اصلاحات است که خود را خالی می‌بیند و دنبال قوی نشان دادن خود از این مسیر است.
روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال از مخالفت مصر با درخواست آمریکا برای بستن حریم هوایی خود به روی جنگده‌های روسی خبر داد.
روزنامه کیهان نوشت: به نظر می‌رسد سریع‌القلم در اظهارات خود تکنیک «دروغ گوبلزی» را که منتسب به وزیر تبلیغات هیتلر است، به خوبی رعایت می‌کند و چنان سخن می‌گوید که «هیچ‌کس باور نکند کسی آن‌قدر گستاخ باشد که حقیقت را این‌گونه تحریف کند»!
روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم به تشریح ابعاد تحریم های اروپا علیه ایران پرداخت و آن را به زیان خود اروپایی ها دانست که نمادین است و تاثیرات محدودی به همراه دارد.
حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان درباره تصمیم اتحادیه اروپا برای قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی گفت: این حرکت که در پارلمان اروپا به تصویب رسیده است اگر در اتحادیه اروپا هم که مرحله نهائی آن است به تصویب برسد، ضمن آن که با ماده ۳۹ منشور ملل متحد مغایرت دارد و نقض صریح این منشور تلقی می‌شود، به ایران نیز اجازه می‌دهد نظامیان کشورهای عضو اتحادیه اروپا را گروه تروریستی دانسته و به عنوان تروریست با آن‌ها برخورد کند.
روزنامه فرانسوی فیگارو با استناد به اطلاعات منتشر شده در مطبوعات عراق گزارش داد که وزارت خزانه‌‌‌داری آمریکا به زودی افزون بر ۱۵ بانک خصوصی عراق را به ظن مشارکت در فرآیند دور زدن تحریم‌‌‌های آمریکا علیه سپاه پاسداران و کمک به قاچاق دلار به ایران، سوریه، اردن و ترکیه تحریم خواهد کرد.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت نسبت به تحریم روزنامه ایران از سوی رژیم کانادا واکنش نشان داد و به همکارانش در این روزنامه خدا قوت گفت.
روزنامه اعتماد چاپ تهران، در گزارشی با عنوان «پروژه حذف ایران» نوشت که اجلاس هفته گذشته کنفرانس درباره عراق موسوم به «بغداد۲» که در اردن برگزار شد، غافلگیری تازه برای جمهوری اسلامی داشت. فرانسه و کشور‌های منطقه تلویحا از عراق خواستند از نفوذ جمهوری اسلامی دوری کند.
در بخشی از مطلب رسالت آمده است: عمر مجلس یازدهم رو به پایان است و از دولت سیزدهم نیز یک سال و نیم گذشته است. نجات اقتصاد و توجه به معیشت مردم، غالب شعار‌های مسئولان فعلی را تشکیل می‌دهد. علی رغم دویدن‌های ستودنی، محصولات نامرغوبی به دست مردم رسیده است؛ حالا این را به دولت‌های قبلی و زمین مین‌گذاری شده و تحریم و امثالهم گره بزنیم یا نزنیم، دردی از مردم دوا نمی‌کند. کسانی هم که مسئولیت پذیرفتند، چه در مجلس شورای اسلامی و چه در دولت، پیش از این هم در بدنه حاکمیت کشور بودند و از سوئیس نیامدند!
روزنامه فایننشال تایمز گزارش داد که اتحادیه اروپا می خواهد در قالب نهمین دوره تحریم‌ها علیه روسیه بخش معدنی، بانکی و رسانه های این کشور را هدف قرار دهد.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: اکثریت مردم شامل طبقات متوسط که روزی می‌توانستند حداقل معیشت را برای خود فراهم کنند، اکنون با سیاست‌های دولت، به گروه پائین‌تر اقتصادی سقوط کرده و همچون سایر کم‌درآمد‌ها زیر بار له‌کننده تحریم دست و پا می‌زنند.
بررسی‌های انجام شده ازسوی دستگاه‌های امنیتی درمیان جمعیت بازداشت‌شدگان در حوادث‌اخیر نشان می‌دهد بخش قابل‌توجهی از جوانان دستگیر شده، تحت‌تأثیر القائات جریان‌های معاند، برای به خیابان آمدن تحریک شده‌اند؛ جریان‌هایی که زمینه‌ساز تحمیل خسارت‌های معنوی، مادی و جسمی قابل‌توجهی به مردم عادی شده‌اند.
روزنامه وال‌استریت ژورنال گزارش داد که در پی ناکارآمدی تحریم‌های موجود ، واشنگتن با تلاش‌های دیپلماتیک مخفیانه به دنبال افزایش فشارهای تحریمی علیه روسیه است.
روزنامه جروزالم پست‌ گزارش داد با توجه به تحریم های روسیه دولت آلمان در حال مذاکره با ‌ایران ‌برای خرید نفت است.
ایران نوشت: اظهارات دشمن‌پسند مولوی عبدالحمید از جمله عوامل تحریک و زمینه‌ساز آشوب‌ها بود.
یک روزنامه آمریکایی مدعی شد که دولت جو بایدن کاهش تحریم هایی نفتی علیه ونزوئلا را در مقابل ازسرگیری مذاکرات کاراکاس با مخالفان بررسی می کند.
روزنامه واشنگتن پست نوشت: توقف کامل صادرات نفت روسیه منجر به افزایش قیمت بنزین در ایالات متحده به سطوحی بی سابقه خواهد شد.
در میان کاسبان داخلی تحریم، افرادی وجود دارند که نقش «کاترین شکدم» و «ایلی کوهن» را بازی می‌کنند و زمانی فراخواهد رسید که نقاب از چهره آن‌ها کنار خواهد رفت و نفوذی بودن آن‌ها به اثبات خواهد رسید.
ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین به روزنامه واشنگتن پست گفت: کشورهای غربی باید مرزهای خود را به روی همه روس‌ها ببندند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ