اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هزاران نفر از طرفداران بسکتبال چینی در یک استادیوم جمع می‌شوند و مشتاق تشویق تیم‌هایی هستند که در فینال مسابقات می‌جنگند.
تشویق بی امان وریا غفوری در مراسم اختتامیه کلاس مربیگری پربازدید شد.
هواداران منچسترسیتی در بیرون از ورزشگاه تجمع کرده و به تشویق تیم محبوبشان پیش از آغاز دیدار رئال مادرید پرداخته‌اند.
پاسخ سید حسین حسینی به تشویق هوادارن در حاشیه تقابل پرسپولیس - استقلال در چهارچوب هفته 27 رقابت‌های لیگ برتر ایران 1401/02
در مالزی، به دختر ۵ ساله یک بنز کلاس G هدیه داده شد تا او برای رفتن به مدرسه انگیزه داشته باشد.
در مراسم دریافت استوارنامه ۱۷ سفیر ولادیمیر پوتین در آخر سخنرانی از سفرا تشکر و خداحافظی می‌کند و منتظر تشویق سفرا می‌ماند، اما زمانی که تشویقی صورت نمی‌گیرد باز هم به سخنرانی ادامه داده و سپس یک بار دیگر خداحافظی می‌کند و منتظر تشویق می‌ماند که سفرا بازهم به روی خودشون نمی‌آورند. به نظر می‌رسد ۱۷ سفیر در این اقدام، با یکدیگر هماهنگ کرده بودند.
جورجینا رودریگس ویدیوی جدیدی در اینستاگرام منتشر کرده که نکات جالبی دارد.
بازی تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در طول وقت‌های اضافه مسابقه با برتری ۴ بر ۲ شاگردان یحیی گل‌محمدی تمام شد و این تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد. در حاشیه این دیدار هواداران پرسپولیس در نقش جهان، علی کریمی را تشویق کردند.
مراسم جشن حجاب گروهی از دانش آموزان کالج فارسی و بوسنیایی در راستای تشویق و ترغیب نسل جوان و مسلمان بوسنی و هرزگوین با رعایت فرهنگ و آداب و رسوم اصیل اسلامی برگزار شد. این دانش آموزان طی یک سال گذشته تصمیم گرفتند تا حجاب را برای همیشه به عنوان راه زندگی خود انتخاب کنند.
در اقدامی عجیب ماموران امنیتی ورزشگاه الثمامه وسایل تشویق هواداران ایرانی را ضبط کردند!
"عبدالباری عطوان" در پیامی تصویری دلایل خود برای حمایت و تشویق ایران در این بازی را تشریح و ابراز امیدواری کرد که ایران با پیروزی دل میلیون‌ها مسلمان و ستم دیده در سراسر جهان را شاد کند.
"عبدالباری عطوان" در پیامی تصویری دلایل خود برای حمایت و تشویق ایران در این بازی را تشریح و ابراز امیدواری کرد که ایران با پیروزی دل میلیون‌ها مسلمان و ستم دیده در سراسر جهان را شاد کند.
نیرو‌های یگان ویژه که امروز در کنار مردم به تماشای بازی ایران ولز پرداختند، بعد از بازی در جشن پیروزی مردم شرکت کردند و تشویق معروف ایسلندی را اجرا کردند.
پیروزی تیم ملی ایران جو جالبی در ورزشگاه احمد بن علی الریان ایجاد کرد. حتی امر قطر هم که تماشاگر بازی بود به تشویق تیم ملی پرداخت.
تماشاگران ایرانی که در مسیر رسیدن به ورزشگاه قرار دارند با شور و شوق خاصی تیم ملی ایران را تشویق می‌کنند.
هواداران تیم ملی عربستان برای تشویق بازیکنان خود در جام جهانی ۲۰۲۲ آماده شده‌اند.
هواداران تیم ملی عربستان برای تشویق بازیکنان خود در جام جهانی ۲۰۲۲ آماده شده‌اند.
هواداران الوصل محبت خود را به سرمربی سابق استقلال به شکل ویژه ابراز کردند.
علی ارسلان در حالی این کشتی را با برد پشت سر گذاشت که تماشاگران آلمانی حاضر در سالن با اسم، او را تشویق می‌کردند.
بعد از پیروزی بزرگ شاگردان شمسایی، تماشاگران سنگ تمام گذاشتند و به شدت از بازیکنان تیم ملی حمایت کردند.
سردبیر دبیر گروه علمی خبرگزاری صداوسیما بابت نشر خبر جنجالی تشویق به حشره‌خواری گفت: منبع خبر از کره‌جنوبی بود و محققان کره‌ای این تحقیقات را انجام داده‌اند.
تشویق خاص صفا هادی توسط هواداران تراکتور انجام گرفت
تیم ملی هندبال مردان ایران در میان تشویق‌های اعضای تیم ملی هندبال زنان افغانستان در اولین دیدار خود در پنجمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی به پیروزی رسید.
مهدی طارمی ستاره ایرانی باشگاه پورتو، این فصل هم بازیکن محبوب هواداران است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ