آبی پوشان تهرانی در حالی به مصاف تیم ملوان می روند که صاحب رکورد جالبی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قطبی از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ سرمربی تیم ملی ایران شد. اما او یک حسرت دارد و آن اینکه به جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰ راه نیافته است. قطبی گفت: «متاسفانه کار در تیم ملی ایران در زمانی اتفاق افتاد که ناآرامی‌های سیاسی زیادی به من اجازه نداد تیم مورد نظرم را بسازم. انتخاب محمود احمدی‌نژاد به عنوان رئیس جمهور و جنبش سبز باعث ناآرامی سیاسی اطراف تیم شد که نتیجه ما را تحت تاثیر قرار داد.»
انتقادی که ورزشکاران همواره به عدم دریافت به موقع پاداش مدال‌آوری خود دارند در آستانه بازی‌های آسیایی وبه خاطر طلب دو ساله آنها می‌تواند دوباره موجی از اعتراض و بی‌انگیزگی را ایجاد کند.
تیم وستهم پس از شکست 2-1 فیورنتینا قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا را جشن گرفت.
یک پروسه دو ساله در نهایت به حسرت ملوان برای بازگشت پایان داد اما اکنون اوضاع به شکل خطرناکی برای این تیم پیش می‌رود.
هافبک نساجی مثل سال گذشته تجربه حضور در فینال جام حذفی را به دست نیاورد.
سایپا برای دومین سال پیاپی از صعود به لیگ برتر بازماند تا همچنان در دسته پایین تر برای بازگشت به سطح بالای فوتبال تلاش کند.
تیم فوتبال ناپولی در فاصله ۵ هفته تا پایان مسابقات موفق شد قهرمانی خود را در سری آ ایتالیا قطعی کند. در چارچوب هفته سی و سوم رقابت‌های فوتبال سری آ، تیم ناپولی به مصاف اودینزه رفت و به تساوی یک به یک رسید. ناپولی با کسب این نتیجه مقام قهرمانی این فصل از رقابت‌ها ایتالیا را کسب کرد. با تساوی ناپولی، این تیم ۸۰ امتیازی شد تا اختلاف با لاتسیو تیم دوم جدول به ۱۶ امتیاز افزایش یابد و ۵ هفته زودتر از پایان لیگ، قهرمانی مردان اسپالتی تثبیت شود. ناپولی پیش از این در سال‌های ۱۹۸۷ و ۱۹۹۰ دو قهرمانی خود را کسب کرده بود. لوچیانو اسپالتی با ۶۴ سال و ۵۸ روز سن به مسن‌ترین مربی فاتح سری تبدیل شد.
مهاجم بلندقامت سپاهان می‌توانست تا سالها برای پرسپولیس در نوک پیکان حمله درخشان ظاهر شود.
ژیله گریماندی، استعدادیاب سابق آرسنال، فاش کرد که این باشگاه چند سال قبل در آستانه به خدمت گرفتن کیلیان امباپه بود.
مهدی رسولی مداح اهل بیت (ع) در واکنش به توهین فرهاد ظریف بازیکن والیبال به حضرت زهرا (س) پیام امام خمینی (ره) در ۹ بهمن‌ ماه سال ۶۷ نسبت به پخش مصاحبه‌ای در صداوسیما را بازخوانی کرد.
مجموعۀ سؤالات و تناقض‌ها از تصمیم شاپور بختیار یک معما می‌سازد هر چند که محتمل‌ترین پاسخ این است که او ۲۵ سال در حسرت و آرزوی نخست‌وزیری ایران تب‌وتاب داشت و به آرزوی خود رسیده بود و باقی را به قضا و قَدَر سپرده بود.
رایان تفضلی، مدافع میانی سابق پیتربورو یونایتد، پس از گلزنی در پیروزی 3-0 وایکام واندررز در روز سال نو در ورزشگاه وستون هومز، برای باشگاه قدیمی خود آرزوی موفقیت کرد.
کریستیانو رونالدو بالاخره دیشب با النصر عربستان قراردادی دو ساله امضا کرد اما تا آخرین لحظات منتظر یک تماس بود که هرگز آن را دریافت نکرد.
کریستیانو رونالدو بالاخره دیشب با النصر عربستان قراردادی دو ساله امضا کرد اما تا آخرین لحظات منتظر یک تماس بود که هرگز آن را دریافت نکرد.
قهرمان سنگین وزن کشتی جهان در سال 2021 تاکید کرد که مشتاق است بار دیگر با طاها آکگول کشتی بگیرد.
طرح نظام رتبه‌بندی معلمان. بیش از یک‌دهه از این رتبه‌بندی گفته شده. طرحی که دو وزیر و یک سرپرست را با وعده اجرایی‌شدن به خود دید. یک‌دهه ماجرا‌ها و حاشیه‌هایی که درنهایت این طرح را به مجلس یازدهم برای تصویب رساند. مجلس‌های قبل هربار از بهانه کمبود اعتبار و بودجه اجرایی گفتند تا این طرح در حسرت اجرا بماند.
شاگردان رضا مهاجری با یک شکست تلخ دیگر راهی تعطیلات فوتبال ایران شدند.
قلعه‌نویی، ولی هرچه دارد مربوط به گذشته است. این مشکلی آزاردهنده برای ژنرال سابق استقلالی‌هاست. او درحالی پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران است که از آخرین قهرمانی‌اش در لیگ ۱۰ سال می‌گذرد. فصل ۹۲-۹۱ بود که امیر، استقلال را قهرمان لیگ برتر ایران کرد. بعد از آن قریب به ۹ سال، هر دو طرف، فقط با حسرت، جام‌آوری بقیه تیم‌ها، خاصه پرسپولیسی‌ها را نگاه کردند، ولی برای محوکردن چنین حرکتی، استقلال گوی سبقت را از امیر ربود و جام قهرمانی را فصل گذشته، بعد از ۹ سال، برای یک بار دیگر بالای سر برد
زن جوان ۳۸ ساله است و سابقه کلاهبرداری و سرقت دارد. او ۲ کودک را به بهانه دادن غذای نذری ربوده و پس از سرقت طلا‌های آنها، رهایشان کرده است، اما حالا در ادعایی عجیب می‌گوید که دختربچه‌ها را در حسرت مادر شدن می‌دزدیده است.
تیم فوتبال پیکان در صورت برد مقابل نساجی می‌توانست صدرنشین لیگ برتر فوتبال شود.
با وجود گذشت ۱۵ سال بزرگ‌ترین حسرت قلعه‌نویی هنوز همان پایان دوره همکاری‌اش با تیم ملی است.
نویسنده مرتد کتاب موهن آیات شیطانی قصد داشت بعد از سالها زندگی مخفیانه به واسطه اهانت به مسلمانان، زندگی عادی را از سر بگیرد.
هر سیاستمداری که به گذشته نگاه می ‌کند، از این ‌ای کاش‌ها! فراوان دارد. همه هنگامی که به تاریخ برمی‌گردیم، حسرت می‌خوریم که ‌ای کاش چنان می‌شد و چنین نمی‌شد.
هر پینه‌ای دستان پدر بسته، مجاهدتی بس بزرگ است برای آنکه ذره‌ای از لطافت دستان فرزندانش کاسته نشود؛ هر نگاه حسرت بار پدر به آنچه می‌خواسته و نخریده، تلاشی است برای آنکه چشمان فرزندان در برابر دستیابی به خواسته‌هایش برق بیشتری زند؛ هر میزان خمیدگی کمر پدر، محصول کوشش اوست تا فرزندانش سرفرازتر از قبل باشند؛ هر ساقه موی سپید پدر، نشانه‌ای از خیال ناآرامِ او در سال‌های متمادی بوده، تا خیالِ ما آرام گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ