دیاکو حسینی گفت: من تصور می کنم با توجه به نگاه های مختلفی که وجود دارد، احتمالا در مراحل پایانی گفتگوها هستیم اما، با توجه به نارضایتی طرف های ایرانی فکر نمی کنم در آینده‌ای نزدیک توافق رخ دهد و ما مذاکرات را همچنان خواهیم داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منچستریونایتد همه گزینه‌های خود برای خرید یک مهاجم تراز اول را بررسی می‌کند.
دیاکو حسینی، کارشناس روابط بین الملل می گوید آنچه به جای توافق موقت در حال انجام است که چندان هم مطلوب ایران نیست، شکلی از یک توافق نانوشته و تفاهم سیاسی است. این تفاهم به جهت کنترل اوضاع و عدم تنش میان ایران و آمریکا انجام می‌شود. در پی این تفاهم برنامه‌های هسته ایران نیز برای غربی‌ها مبهم‌تر نمی‌شود. در این بین ایران نیز از امتیاز‌های خرد مالی استفاده می‌کند و در مقابل زندانی‌های خارجی آزاد می‌شوند.
دینکو ایلیشیچ، سرمربی کروات النصر، قصد دارد در دیدار برابر الوحده در نیمه نهایی جام پادشاهی عربستان، عبدالله الخبیری را به ترکیب اصلی بازگرداند.
الهلال و النصر در حالی امشب و در یکی از مهمترین دربی های ریاض به مصاف هم می روند که این مسابقه یک مهمان ناخوانده دارد.
دینکو ایلیشیچ، سرمربی موقت النصر، ششمین کرواتی است که سکان هدایت النصر را بر عهده می‌گیردو در اولین گام باید به مصاف الهلال برود.
دینکو یلیچیچ که امروز به عنوان سرمربی موقت النصر معرفی شد، سابقه هدایت فولاد یزد را در کارنامه دارد!
رئیس فدراسیون فوتبال روسیه می‌گوید ترجیح می‌دهد به جای بازی با تیم رسانه روسیه با ایران رودررو شود.
مهاجم قرضی یونایتد در ساندرلند با گل زیبایی که شنبه شب به ثمر رساند، مورد توجه هواداران شیاطین سرخ قرار گرفت.
مشاور سابق ظریف با بیان این که هدف پارلمان اروپا از تحریم سپاه، جمهوری اسلامی ایران است، گفت: تصور نمی‌کنم اروپایی ها آماده باشند که گام‌های عملی و فراتر بردارند، حتما متوجه تبعات و پیامدهای منفی این موضوعات هستند.
سرمربی یونایتد تایید کرد که تیمش در جست‌و‌جوی یک مهاجم است اما در عین حال قرار نیست بابت این کار پول‌های خود را دور بریزد.
یک پژوهشگر مسائل استراتژیک با بیان اینکه ادعاها و اظهارات آمریکایی‌ها درباره برجام ناشی از فشار افکار عمومی غرب و آمریکا است تا بایدن وارد مذاکره با ایران نشود، گفت: آمریکایی‌ها بدشان نمی‌آید ایران وضعیت نا بسامان داشته باشد.
عبدو دیالو، بازیکن سابق پاری سن ژرمن، از علاقه بیش از حد کیلیان امباپه به کریستیانو رونالدو پرده برداشت.
عبدو دیالو مدافع تیم ملی سنگال دچار مصدومیت شده و وضعیت او برای بازی امروز نامشخص است.
یک کارشناس سیاست خارجی در گفتگویی در کلاب هاوس خبرآنلاین با اشاره به نقایص موجود در مفروضات اشتباه در حوزه کلان و استراتژیک و حوزه تاکتیکی در سیاست خارجی گفت: ایران می توانست ضمن رسیدن به توافق بر سر موضوعات مرتبط با برجام مسائل پادمانی را نیز بدون سر و صدا و هیاهو در قالب همکاری ها با آژانس حل و فصل کند.
یک پژوهشگر مسائل استراتژیک با بیان این که قرائت متفاوت ایران و آژانس از مساله پادمانی و اختلافی که پیش آمده مساله ای جدی و مهم است ، گفت: آژانس بین المللی انرژی اتمی باید در این مرحله بپذیرد آنچه پیش آمده و مبنای درخواست این سازمان قرار گرفته، بی تاثیر از انگیزه‌های سیاسی و با هدف نابود کردن برجام توسط اسرائیل نبوده است.
دیاکو حسینی کارشناس ارشد سیاست بن الملل به تکرار اشتباه برجامی روحانی از سوی رئیسی انتقاد کرد
وزیر راه و شهرسازی که در چند روز گذشته همزمان با مذاکرات احیای برجام در وین توئیتی منتشر کرده بود و با حواشی بسیاری همراه بود، در تازه ترین توئیت خود نیز از مذاکرات نوشت که با واکنش دیاکو حسینی همراه شد.
دیاکو حسینی کارشناس سیاسی در پاسخ نوشت: شما بگویید زدید، ما هم می گوییم زدند!
رئیس کل بانک مرکزی با مثبت ارزیابی کردن وضعیت ارزی کشور، از بالا بودن عرضه نسبت به تقاضا در این بازار خبر داد.
روزی ۱۰ تا ۱۲ ساعت در هوا هستم و صرف‌نظر از سختی‌هایش که برایم شیرین است، حس خوبی دارم. از آن بالا صدای شهر را بهتر می‌توانی بشنوی، آدم‌ها و ماشین‌ها را ببینی که چقدر کوچک هستند، ساعت‌ها تنها باشی و کسی کاری به کارت نداشته باشد و در تنهایی برای بهتر انجام شدن کارت خلاقیت به خرج بدهی و ...
این مهاجم برزیلی جوان با عذرخواهی از باشگاه پرسپولیس اعلام کرد با توجه به مشورت‌هایی که از داخل ایران دریافت کرده، متوجه شده ایران امن نیست و به همین خاطر تمایلی به حضور در فوتبال باشگاهی ایران و پرسپولیس را ندارد.
علی کریمی در یک استوری انتقادی به حضور بحث‌برانگیز مسئولان در سیل امامزاده داوود واکنش نشان داد.
دیاکو حسینی، کارشناس مسائل بین‌الملل اظهارات علی باقری کنی، مذاکره‌کننده ارشد ایران در مذاکرات برجامی وین در توییتر را به باد انتقاد گرفت.
دیاکوحسینی، کارشناس مسائل بین الملل به توییت علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت پاسخ داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ