وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در هفته جاری جهت پاسخگویی به سوال یکی از نمایندگان در مجلس حضور می‌یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزرای امور اقتصادی و دارایی، نیرو، بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، علوم، تحقیقات و فناوری، ورزش جوانان و جهاد کشاورزی این هفته به کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی می‌روند.
بررسی سوال نماینده مهریز و بافق از وزیر بهداشت و درمان و بررسی گزارش کمیسیون انرژی در مورد بررسی عملکرد وزارت نفت در تعرفه گذاری گاز مشترکان خانگی با حضور وزیر نفت در دستور کار جلسات علنی هفته آینده نمایندگان قرار دارد.
پرونده استیضاح وزیر بهداشت و درمان که از بیش از سه ماه پیش در مجلس مطرح بود،‌ امروز با انصراف بیشتر نمایندگان متقاضی استیضاح بسته شد.
صحبت‌های نماینده مردم دامغان علیه وزیر بهداشت دولت رئیسی در فضای مجازی خبرساز شده است.
هفته آینده در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، درخواست تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد استیضاح وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بررسی می‌شود.
دامغان- نماینده دامغان در مجلس با بیان اینکه مسائل و مطالبات حوزه بهداشت و درمان شهرستان با کندی پیگیری می‌شود، گفت: هشت ماه برای پیگیری یک دستور وزیر بهداشت، زمان صرف شده است.
نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس گفت: تصویر یادداشت بنده به وزیر بهداشت توسط برخی بازنشر داده شد و این اقدام را به عنوان باج‌دهی اعلام کردند که اینگونه نیست.
نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس : متاسفانه بسیاری از وزارتخانه‌ها چندان توجهی به قانون ندارند و این خود باعث ایجاد مشکل در کشور و همچنین برای مردم و مجلس می‌شود.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات: اگر وزرای ناکارآمد را حذف کنیم امیدواری مردم به بهبود شرایط بیشتر می‌شود و شرایط برای بر سرکار آمدن نیرو‌های توانمند ایجاد خواهد شد.
روح‌الامینی، نماینده مجلس در واکنش به اعلام وصول نشدن استیضاح وزیر بهداشت گفت: این توجیهات که برای ۹ وزیر درخواست استیضاح شده و اگر اعلام وصول کنیم این باب باز می‌شود، درست نیست. به وظایفتان عمل کنید. ما را به سمت اعتراض مدنی و استعفا از نمایندگی سوق ندهید.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح استیضاح وزیر بهداشت و درمان باید در صحن علنی مجلس رسیدگی شود.
سوال از وزیر بهداشت و درمان درباره علت عدم حل مشکل دارو در تمام داروخانه‌ها، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.
سوال از وزیر بهداشت و درمان درباره علت عدم حل مشکل دارو در تمام داروخانه‌ها، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.
کشوری که در منطقه حرف اول را می‌زند آیا باید در تهیه سرم با مشکل مواجه شود؟ مگر سرم چه چیز خاصی است که مردم باید داروخانه‌های متعددی را برای یافتن آن زیرپا بگذارند. دستگاه عریض و طویل وزارت بهداشت پیش‌بینی لازم را برای تامین نیاز‌های اولیه در حوزه دارو نداشت
جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس گفت: باتوجه به این که تقریباً یک سال و نیم از دولت گذشته است برای اینکه بتواند خودش را تقویت کند باید به یک سری افراد خارج از مجموعه خودش اعتماد کند، به هرحال هستند افراد دیگری که بتوانند کمک کنند. افرادی که تفکرات‌شان با تفکرات دولت همسو و هم‌راستا است، اما این محدودیتی که دولت قائل شده به نظر می‌رسد در نهایت به نفع خود دولت نباشد.
وزیر بهداشت و درمان هفته آینده برای پاسخ به سوالات جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کمیسیون بهداشت و درمان حضور می‌یابد.
سوال ملی جمعی از نمایندگان از وزیر بهداشت و درمان مبنی بر علت عدم نظارت بر افزایش شدید قیمت دارو اعلام وصول شد.
سوال ملی جمعی از نمایندگان از وزیر بهداشت و درمان مبنی بر علت عدم نظارت بر افزایش شدید قیمت دارو اعلام وصول شد.
وزیر بهداشت گفت: حدود دو هفته پیش که برای شرکت در اجلاس سازمان جهانی بهداشت به قاهره سفر کرده بودیم، بنا به گزارشی که در این اجلاس ارائه شد، ایران در تمام شاخص‌های حوزه سلامت با فاصله زیادی از کشور‌های منطقه در جایگاه برتر قرار داشت. فقط وضعیت مصرف بالای سیگار و دخانیات در کشور جای بازنگری داشت که امیدواریم امسال، نمایندگان مجلس مالیات سیگار را تصویب کنند.
نماینده مردم کاشمر در مجلس گفت: استیضاح وزیر بهداشت که با سوءمدیریت خود باعث گرانی دارو شده است، باید در دستورکار مجلس قرار گیرد.
نماینده مردم گرگان گفت: با توجه به چنین شرایطی طرح استیضاح وزیر بهداشت با بیش از ۳۰ امضا تقدیم هیات رییسه شده و باید در دستور صحن علنی قرار گیرد، منتها به دلیل اینکه تقاضای استیضاح وزرای دیگر جلوتر مطرح شده، هنوز نوبت به این استیضاح نرسیده؛ اما ما پیگیر استیضاح هستیم.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: رسیدگی به سوال از عین‌اللهی وزیر بهداشت در دستور کار نمایندگان در جلسات علنی مجلس در هفته آینده قرار دارد.
تیم فوتبال پورتو با درخشش مهدی طارمی موفق شد توندلا را شکست داده و قهرمان سوپرجام پرتغال شود.
سوالات چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزیر بهداشت و درمان در جلسه علنی هفته جاری مجلس بررسی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ