خرم‌آباد- امروز در اتفاقی عجیب ورزشگاه تختی خرم‌آباد به سر خط رسانه‌ها رفت، ماجرای تخلیه آب زمین چمن با ملاقه و تشت و فرغون واکنش مسئولان ورزش و جوانان را به همراه داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از ساعات پایانی شب گذشته روند تخلیه یک محموله نفت ایرانی که چند ماه پیش توسط آمریکا توقیف شده بود در ساحل تگزاس آغاز شده است.
مرمت خانه پدری جلال آل احمد پس از مدت‌ها معطلی برای ایجاد زیرساخت‌هایی مانند آب، برق، گاز و تخلیه ۲۰۰ کامیون و خاور زباله‌ از بنایی که سال‌ها پاتوق معتادان بود، آغاز شده است.
بندرعباس - معاون امور بندری و اقتصادی بنادر هرمزگان از آغاز تخلیه بیش از ۴۱ هزار تُن روغن خوراکی در بندر شهید رجایی خبرداد.
رسانه‎ها از تخلیه برج ایفل به‌دلیل تهدید بمب‌گذاری خبر می‌دهند.
اصفهان- ۳ میلیارد مترمکعب آب از منابع زیرزمینی دشت اصفهان- برخوار از سال ۱۳۶۰ تاکنون تخلیه شده و این در حالی است که این دشت از سال ۴۵ شمسی در لیست دشت‌های ممنوعه بوده است.
اصفهان- ۳ میلیارد مترمکعب آب از منابع زیرزمینی دشت اصفهان- برخوار از سال ۱۳۶۰ تاکنون تخلیه شده و این در حالی است که این دشت از سال ۴۵ شمسی در لیست دشت‌های ممنوعه بوده است.
به‌دنبال کشف یک بمب به‌جامانده از جنگ جهانی دوم در یکی از شهرهای لهستان، حدود ۱۴هزار نفر تخلیه شدند.
سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: طی چهار ماهه نخست سال جاری، معادل ۶ میلیون و ۴۹۲ هزار و ۴۵۶ تن کالاهای اساسی در بنادر کشور تخلیه شده است.
ده‌ها هزار نفر در جنوب چین و ویتنام به دلیل وقوع توفان از محل زندگی خود تخلیه شدند و ده‌ها پرواز هم لغو شد.
در طول فرآیند گرمایش و سرمایش میعانات زیادی از دستگاه تهویه مطبوع خارج می‌شود. سیستم تخلیه آب مسئول حمل این رطوبت به بیرون از منزل است. از آنجایی که محیط این سیستم دائما مرطوب است، تجمع کپک یا حتی جلبک در این ناحیه طبیعی است. گرفتگی این سیستم موجب کاهش توانایی سیستم تهویه مطبوع شما در حذف هوای مرطوب شده و منجر به ایجاد باد گرم توسط کولرگازی خواهد شد.
برای کاهش احتمال ابتلا به سینوزیت یا تسکین علائم اولیه سینوزیت، تخلیه مجرای بینی و پاک نگه داشتن آن‌ها مهم است. یکی از راه‌های انجام این کار نوشیدن مقدار زیادی آب در طول روز است، زیرا هیدراتاسیون مناسب به نازک و شل نگه داشتن مخاط کمک می‌کند.
ویدئویی که دو نفر از ساکنان شهر تالاگانته شیلی که یک سگ را از یک ون در حال غرق شدن نجات می‌دهند، منتشر شده است. مقامات پرو ساکنان مناطق اطراف رودخانه مایپو را به دلیل خطر رانش زمین و سیل در میان آنچه که به عنوان بدترین جبهه آب و هوایی در یک دهه توصیف شده است، تخلیه کرده اند. روزها بارندگی شدید منجر به طغیان رودخانه ها، جاری شدن سیل و مسدود شدن جاده ها شده است.
شرکت آب منطقه‌ای تهران اعلام کرد: تخلیه نامناسب پسماندهای ناشی از عملیات راه‌سازی و عمرانی در کنار رودخانه ها و مسیل‌ها بروز سیلاب را به همراه دارد.
حیدری منش یادآور شد: احتمال بالا آمدن آب در دیگر مسیل‌ها و رودخانه‌های شهری و روستایی وجود دارد، لذا تقاضا می‌شود شهروندان نسبت به ترددهای درون و برون شهری و توقف حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها اجتناب کنند.
طی چهار روز بیش از ۲ میلیون لیتر آب از سد پارالکوت (Paralkot) در هند تخلیه شد تا یک مقام رسمی این کشور گوشی تلفن سامسونگ خود را که هنگام سلفی گرفتن از دستش افتاده بود، از آن بیرون بیاورد.
سرپرست سازمان امدادونجات با اشاره به حضور ۵۱ تیم عملیاتی در عملیات جوی ۴۸ ساعت گذشته گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر آب ۶۰ واحد مسکونی را تخلیه کردند.
ماندن آب در گوش می‌تواند سبب ایجاد عفونت و سپس بیماری‌های دیگر شود؛ بنابراین اگر آب در گوش شما مانده با روش‌های صحیح و مناسب آن را تخلیه کنید.
اصفهان- مدیر دفتر محیط‌زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: تخلیه پسماند چهار شهرستان در بالادست زاینده‌رود چالشی جدی برای کیفیت این رودخانه است.
اصفهان- مدیر دفتر محیط‌زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: تخلیه پسماند چهار شهرستان در بالادست زاینده‌رود چالشی جدی برای کیفیت این رودخانه است.
بزرگترین دلیل برای خرید یک ماشین لباسشویی سطلی این است که بارگیری و تخلیه آن بسیار راحت‌تر از ماشین درب از جلو است. این ماشین لباسشویی‌ها نسبت به دیگر ماشین‌ها آب را زودتر خالی و لباس‌ها را سریع‌تر خشک می‌کنند. اما فراموش نکنید که وقتی یک ماشین لباسشویی آب کمتری مصرف می‌کند، زمان بیشتری برای شستشو نیاز دارد.
خرم‌آباد- امروز در اتفاقی عجیب ورزشگاه تختی خرم‌آباد به سر خط رسانه‌ها رفت، ماجرای تخلیه آب زمین چمن با ملاقه و تشت و فرغون واکنش مسئولان ورزش و جوانان را به همراه داشت.
همزمان با پیشروی ارتش روسیه در شهر باهموت، حدود هفت هزار اوکراینی که از ابتدای جنگ، از تخلیه خانه و کاشانه‌یشان متناع کرده‌اند، این شهر را ترک می‌کنند. تیراندازی و گلوله‌باران ممتد، حملات پهپاد‌های روسیه و زندگی زیر فشار جنگ، مردم این شهر را وادار به ترک خانه و زندگیشان می‌کند. مردم باهموت با استفاده از یک پل موقت، از رودخانه عبور می‌کنند تا آب و غذا و کمک‌های بشر‌دوستانه دریافت کنند. در حالی که نیرو‌های روسی هر روز به پیشروی در این منطقه ادامه می‌دهند، نیرو‌های نظامی همچنین در حال سنگربندی در خارج از این شهرند.
«تورج فتحی» معاون دفتر آب و خاک سازمان حفاظت محیط زیست گفت: محل‌‎های دفن زباله همواره یکی از عوامل آلوده‌کننده آب‌های زیرزمینی است. معمولا زباله‌ها چه در سایت‌های دائمی و چه در محل‌های موقت باشد، هر زمان انباشته و تلنبار شوند، شیرابه این زباله‌ها در بستر جایی که تخلیه می‌شوند به درون زمین و آب‌خوان‌ها نفوذ کرده و در نتیجه سفره‌های آب زیرزمینی را آلوده می‌کنند.
دکتر ناهید رحیم‌زاده فوق‌تخصص بیماری‌های کلیه کودکان گفت: اگر معلمان اجازه ندهند بچه‌ها در ساعات حضور در کلاس به سرویس بهداشتی بروند ریسک عفونت ادراری در آن‌ها زیاد می‌شود؛ توصیه می‌شود بچه‌ها هر دو یا سه ساعت مثانه را تخلیه کنند و در فواصل زمانی منظم آب مصرف کنند، زیرا عدم تخلیه مثانه، ریسک عفونت ادراری در کودکان را بالا می‌برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ