پرسپولیس در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هوادار می‌رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم رونمایی نیمار امروز پیش از دیدار الهلال مقابل الفیحا برگزار خواهد شد.
گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس، امروز شنبه از بمب جدید کنار جاده‌ای خود رونمایی کرد.
امروز بانک مرکزی فهرست بدهکاران کلان بانکی را منتشر کرد، با این توضیح که تنها ۹ بانک در این لیست حضور دارند و علی رغم تاکید قانون بودجه، سایر بانک‌ها توجهی به این مطالبه قانونی نداشته اند.
احتمال دارد که استقلال امروز از مهرداد محمدی به عنوان خرید جدید خود رونمایی کند.
نخستین جلسه تمرینی امروز استقلال زیر نظر جواد نکونام، برگزار می شود.
صبح امروز با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از ۲۰ جلد کتاب در خصوص دستاوردها و تاریخ شفاهی وزارت دفاع که از سال ۱۳۹۵ آغاز شده بود، رونمایی شد.
جواد نکونام بلافاصله بعد از انتخاب به عنوان سرمربی تیم استقلال تماس با بازیکنان مد نظر را آغاز کرده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی امروز بار دیگر از ترکیب اصلی خود مقابل هوادار در نیمه نهایی جام حذفی استفاده خواهد کرد.
در سحرگاه امروز یک‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) تهران به مناسبت روز دختر با شعار، گلشن شود آنجا که تو باشی رونمایی شد.
صبح امروز با حضور وزیر صمت در کارخانه مگا موتور و خط تولید پیشرانه M ۱۶ از ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد.
حسین جوادی عصر امروز در نشست خبری که به مناسبت برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی مازندران برگزار شد، اظهار کرد: نمایشگاه کتاب و قرآن از ۲۷ تا ۳۱ فروردین ماه جاری همراه با برنامه‌های فرهنگی جانبی در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برپا می‌شود.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تجهیزات جدید نیروی زمینی ارتش که منطبق با علم و فناوری روز دنیا هستند، امروز رونمایی می‌شوند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تجهیزات جدید نیروی زمینی ارتش که منطبق با علم و فناوری روز دنیا هستند، امروز رونمایی می‌شوند.
امروز مطالبی همچون تداوم ریزش دلار در بازار،  فردا بورس منفی است یا مثبت؟، زمان دقیق واریز سود سهام عدالت مشخص شد، نماد بانک آینده باز می‌شود؟، با ارزش‌ترین نماد بورس و فرابورس، ۹ همت دارایی تحت مدیریت و ۹۵ درصد بازدهی، ۳ دلیل ریزش بورس در پایان سال ۱۴۰۱، خودروی ۵۰۰ میلیونی بازار کدام است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: امروز از ۱۱۵ بذر اصلاح شده سازمان تحقیقات که یک تحول بزرگ در بخش دانش‌بنیان است، رونمایی خواهد شد.
امروز و قبل از شروع دیدار بارسلونا و اسپانیول در نوکمپ، گاوی و روبرت لواندوفسکی از جوایز پسر طلایی و کفش طلا رونمایی کردند.
جام جهانی 2022 امروز وارد پنجمین روز خود می شود و 4 دیدار را در آن شاهد خواهیم بود.
صبح امروز در مراسم ویژه‌ای از برند تجاری باشگاه سپاهان رونمایی شد.
روزنامه‌های ورزشی امروز سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
موشک بالستیک «رضوان» صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح رونمایی شد؛ موشک خیبرشکن نیز برای نخستین بار به نمایش درآمد.
روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
ظهر امروز برای اولین بار از کاپ جام جهانی در ایران رونمایی شد که ۴ نماینده از بخش زنان نیز به این مراسم دعوت شده بودند.
سامانه ارتباطات شورای نگهبان امروز توسط هادی طحان نظیف سخنگوی این شورا رونمایی شد و این شورا از امروز علاوه بر تلفن‌گویا و ایمیل، از این طریق نیز شنوای سوالات، نظرات، انتقادات و پیشنهادات مردم خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ