بر اساس آخرین اطلاعات میدانی و اطلاعات بدست آمده از شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، هم اکنون بیش از ۹۵ درصد از مناطق مسکونی استان چهارمحال و بختیاری از آب شرب پایدار استفاده می‌کنند و ۵ درصد باقیمانده نیز به دلیل محدودیت‌های فنی از جمله اختلاف ارتفاع با مسئله افت فشار آب مواجه هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیاوش یزدانی و محمد دانشگر دو مدافع سابق استقلال هستند که این روزها برای قهرمانی طلایی پوشان اصفهانی در لیگ برتر تلاش می‌کنند.
لوئیس کاسترو تصمیم گرفت تا برای دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، روی نام اندرسون تالیسکا خط قرمز بکشد.
مهاجم برزیلی شارجه در بهترین شرایط آماده دیدار با تراکتور شد.
چهارصد و ششمین شماره هفته‌نامه خط حزب‌الله، با عنوان «سرباز روز نهم! اسم تو مصطفاست» منتشر شد.
سرمربی صنعت نفت آبادان هدفی جز کسب پیروزی تیمش در دربی خوزستان را از بازیکنان خود نمی خواهد.
ژوزه مورایس برای انتخاب ترکیب خط میانی خود در مصاف با ذوب آهن شرایط پیچیده‌ای دارد.
خط خورده بزرگ تیم ملی سوژه فدراسیون جهانی شده است.
ستارگان والیبال ژاپن قهرمانی در آسیا در ارومیه و کسب سهمیه المپیک را هدف نخست والیبال این کشور دانستند.
بروسیا دورتموند در مرحله اول جام حذفی آلمان به مصاف شوتس ماینتس رفت و در یک بازی یک‌طرفه موفق شد حریفش را 6-1 در هم بکوبد.
آرون رمزدیل، دروازه‌بان تیم آرسنال در صحبت‌هایش از انتقال داوید رایا به آرسنال استقبال کرد و گفت مشتاق رقابت با این بازیکن است.
در خط داغ اخبار روز «فرارو»، برای پی‌گیری مهم‌ترین و جدیدترین تحولات و رخداد‌های روز ایران و جهان با ما همراه باشید
ارتش لبنان امروز (سه شنبه) اعلام کرد که کشورش «خط آبی موجود در داخل مزارع اشغالی شبعا» را که سازمان ملل قبلاً در جنوب لبنان مشخص کرده، به رسمیت نمی‌شناسد.
در خط داغ اخبار روز «فرارو»، برای پی‌گیری مهم‌ترین و جدیدترین تحولات و رخداد‌های روز ایران و جهان با ما همراه باشید
در خط داغ اخبار روز «فرارو»، برای پی‌گیری مهم‌ترین و جدیدترین تحولات و رخداد‌های روز ایران و جهان با ما همراه باشید
سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران گفت: با هدف ایمن‌سازی خودروهای امداد و موتورسیکلت‌سواران، سامانه‌های ثبت تخلف عبور از خط اضطرار در تونل توحید افزایش می‌یابد.
راجر اشمیت سرمربی آلمانی تیم فوتبال بنفیکا ممکن است در مصاف با اینتر 3 بازیکن اصلی خط دفاعی 4 نفره خود را در اختیار نداشته باشد.
هیئت نمایندگی روسیه در سازمان ملل درخواست مسکو برای برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت در ارتباط با موضوعات افشا شده اخیر پیرامون خرابکاری در خط لوله نورد استریم را مطرح کرد.
بر اساس اعلام ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای استان، شاخص بر خط کیفیت (ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون) در شهرستان کرج ۱۶۲، اشتهارد ۱۵۲، فردیس ۱۶۶، ساوجبلاغ ۱۷۱ و نظرآباد ۱۵۴ قرار دارد.
«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه در کانال تلگرامی خود نوشت: حقایق زیادی وجود داشته است؛ انفجار‌های خط لوله، انگیزه‌های روشن و شواهد غیرمستقیم که توسط روزنامه‌نگاران به دست آمده است. پس چه زمانی یک نشست اضطراری ناتو برای تجزیه و تحلیل این وضعیت تشکیل می‌شود؟
براساس گزارشی جدید از خط ۹۱۱ منطقه گالاتین، واقع در ایالت مونتانا ایالت متحده، حدود ۲۸ دستگاه آیفون ۱۴ اپل، به اشتباه هشدار‌های سیستم تشخیص تصادف خود را ارسال کرده‌اند. این گزارش به هشدار‌های متعدد در بازه ۱ تا ۱۵ دسامبر اشاره دارد. پس از آنکه امدادگران به مبدا رسیدند، متوجه شدند که نه تنها هیچ مورد اضطراری وجود نداشته، بلکه افرادی در یک کمپ اسکی در حال گذران وقت بودند!
خط تلفن ویژه‌ای که در آغاز رویارویی نظامی روسیه و اوکراین برای مخابره پیام‌های اضطراری بین واشنگتن و مسکو راه‌اندازی شده بود، تنها یک بار مورد استفاده قرار گرفته است!
وزیر نیرو رعایت کمیت و کیفیت در تامین آب شرب را خط قرمز وزارت نیرو عنوان کرد و از پیش‌بینی طرح‌های ویژه و اولویت‌دار برای هر یک از استان‌های کشور خبر داد .
وزیر کشور گفت: در کنار طرح آبرسانی کار دیگری صورت گرفته است که با گرفتن خط لوله دیگری، قبل از راه‌اندازی خط اصلی تالوار، به آبرسانی بهتر همدان کمک می‌شود.
مشهد ـ مجری طرح ویژه تأمین آب مشهد شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: عملیات اجرایی خط انتقال اضطراری تأمین آب شرب از غرب مشهد با ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار به مناسبت هفته دولت آغاز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ