مربی گل گهر از انگیزه شاگردان امیر قلعه‌نویی برای دستیابی به برد در انزلی و بازگشت دوباره به کورس خبر می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع باتجربه مس رفسنجان معتقد است تیمش روزبه روز هماهنگ تر شده و شرایط بهتری پیدا خواهد کرد.
این خانواده گفتند: «پیام همیشه سخت مشغول کار بود. کمتر فرصت می‌کرد با خانواده تماس بگیرد یا خبری از اوضاع خودش به ما بدهد. ما هم گاهی سراغی از او می‌گرفتیم، اما برای اینکه مزاحم کارش نباشیم سعی می‌کردیم زیاد تماس نگیریم. تا اینکه این اواخر تماس‌های بی‌پاسخ خانواده با پیام باعث نگرانی همه ما شده بود. هر چند ما با او دیر به دیر حرف می‌زدیم، اما امکان نداشت این همه وقت او ما را از خودش بی‌خبر بگذارد. برای همین حدس می‌زدیم که قطعاً اتفاق تلخی برای او افتاده است.»
حرف و حدیث ها درباره  انتخاب آذر منصوری به ریاست جبهه اصلاحات همچنان ادامه دارد. روزی از نگرانی جریان راست و میانه اردوگاه اصلاح طلبی از انتخاب او  و اتخاذ رویکرد تحریمی در قبال انتخابات مجلس آینده سخن به میان می آید و  یک روز هم  از محکومیت قضایی آذر منصوری و احتمال مثبت شدن سوء پیشینه او توسط وزارت کشور خبر می دهند.
محمدباقر قالیباف در خصوص لایحه حجاب گفت: باید کاری انجام دهیم که نظرات همه صاحب‌ نظران موافق و مخالف را بشنویم.
ستاره تیم ملی در دیدار برابر افغانستان لحظه‌ای باعث نگرانی شدید فوتبال‌دوستان ایران و البته هواداران پورتو شد.
اتفاق بد برای ایران در این تورنمنت مشخص‌شدن عیار واقعی‌اش در مواجهه با تیمی همچون ژاپن بود؛ رقیبی آسیایی که تا چند سال پیش حرف زیادی مقابل ایران برای گفتن نداشت در این رقابت‌ها چنان آماده نشان داد که حالا باعث نگرانی مجموعه والیبال ایران شده است. قدرت ژاپن به عنوان یک رقیب آسیایی از یک سو و افت آشکار والیبال ایران از سوی دیگر می‌تواند زنگ خطر را به صدا دربیاورد.
اینکه همین فضا در سینمای ایران نیز در قالب یک کمدی متکی بر آن نوستالژی‌های و شوخی با ماجرای آهنگ‌های اجباری داریوش اقبالی در تمجید شاه اینچنین می‌فروشد و ارائه چنین تصویرسازی در داخل نیز با همراهی متولیان فرهنگی و سینمایی کشور همراه می‌شود، برای هرآنکه در گرو این نظام داشته باشد، یک نگرانی جدی را در پی خواهد داشت. اینکه سینمای ایران به ویژه فیلم‌های انقلابی در رقابت با این کمدی حرفی برای گفتن نداشتند، مسئله دیگری است که به صورت مجزا به دلیل آن می‌پردازیم.
نگران آذربایجان نباشید و اوضاع تحت رصد است و اتفاق خاصی نخواهد افتاد. ایران به کسی سلاح و پول نمی‌دهد که حرف او را گوش کند؛ بلکه اینجا محل آقاپروری است و تولید عزت و آقایی می‌کند.
این فناوری به گونه‌ای طراحی شده است که نُقلی، کم مصرف و حساس به حریم خصوصی باشد و هیچ داده‌ای از تلفن کاربر خارج نشود. به این ترتیب، هیچ نگرانی در مورد حریم خصوصی وجود نخواهد داشت.
قراردادن یک رمز پیچیده، شامل اعداد، حروف و کاراکتر‌ها گاهی باعث فراموشی پسورد وای فای می‌شود. اگر در گذشته از وای فای برای هر دستگاهی از جمله لپ تاپ، کامپیوتر، تبلت و تلفن همراه استفاده کرده اید، برای مراجعه بعدی و استفاده از وای فای، دیگر نیازی به وارد کردن رمز نخواهید داشت. اما ممکن است بخواهید دستگاه جدیدی را به وای فای متصل کنید و متوجه شوید اصلا آن را به یاد نمی‌آورید. اما نباید نگران باشید، چرا که چندین روش برای پیدا کردن رمز وای فای فراموش شده وجود دارد.
ما قبل از اینکه با حرف، چیزی یاد مردم بدهیم باید با عمل یاد مردم بدهیم، اگر مردم عمل صالح ببینند، هم می بینند و هم عمل میکنند، ولی اگر تنها درس صالح بگوییم، ممکن است یاد بگیرند اما کاری از پیش نمی رود.
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین و استون‌ویلا، می‌گوید از احتمال تغییر قوانین پنالتی برای جلوگیری از بازی‌های ذهنی دروازه‌بان‌ها مقابل پنالتی‌زن‌های حریف نگران نیست.
خیلی وقت‌ها با بابک درد دل می‌کردم و او همیشه به حرف هایم گوش می‌داد. یک روز به او گفتم: «من ساعات زیادی سرکارم و دل نگران تنهایی سمانه هستم. نمی‌دانم باید چه کار کنم؟» بابک کمی فکر کرد و گفت: «سمانه را خانه ما بیاور.
مسلما یک روز سخن گفتن از قرعه کشی و افتتاح حساب وکالتی و روز دیگر تاکید بر عرضه خودرو در بورس کالا، مردمی که متقاضی واقعی خرید خودرو آن هم در هفته‌های پایانی سال هستند را بسیار نگران کرده و از تیم اقتصادی دولت انتظار تصمیم نهایی در این باره را دارند.
بارسلونا شب گذشته نمایشی ناامیدکننده برابر اینترسیتی داشت و به زحمت حریف دسته سومی را شکست داد تا نگرانی‌های ژاوی بیش از همیشه شود.
انتخاب سرمربی خارجی که بتواند گرهی از فوتبال کور ایران باز کند نیز به این سادگی نخواهد بود. واقعیت این است که به واسطه اتفاقات اخیری که در فوتبال ایران رخ داده، بسیاری از کشور‌های اروپایی خواستار خروج شهروندانشان از ایران شده‌اند. همین حالا شایعه خروج یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی پرسپولیس از تهران، بی‌ارتباط با این مورد نیست. در چنین فضایی آوردن هر مربی خارجی به ایران هم به اندازه کافی دردسر دارد. شاید از همین‌رو است که هنوز هم باید نگران خطر حضور مجدد کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران بود. مردی که در قطر نشان داد چطور خوشایند دولتی‌ها حرف بزند و فارغ از نتایجی که در زمین می‌گیرد، می‌تواند گارانتی‌ای برای ادامه کار برای خودش داشته باشد.
نماینده مردم رودسر در مجلس گفت: مردم از ابتدای انقلاب پای کار نظام بودند، هستند و خواهند بود، حرف مردم را باید شنید و باید پای مردم ایستاد و باید برای حل مشکلات مردم مردانه ایستاد.
تیم الفیصلی عربستان با کسب پیروزی مقابل نجران در صدر جدول لیگ یک عربستان قرار گرفت.
الفیصلی به روند برتری‌های خود در دیدار مقابل نجران ادامه داد.
الفیصلی به روند برتری‌های خود در دیدار مقابل نجران ادامه داد.
وستون مک‌کنی، ملی‌پوش آمریکایی باشگاه یوونتوس، در دیدار دیشب این تیم مقابل لچه مصدوم شده و آمریکایی‌ها را در آستانه جام جهانی نگران کرده است.
با حضور بانوان در صحنه های ورزشی و هنری مخالف نیستیم با فساد و گناه، شکستن حریم حیا و عفاف و حجاب، رویکردهای دوگانه در حرف و عمل، تسلیم در مقابل فشارهای بیگانه و با کج سلیقگی های مدیریتی مخالفیم.
پيشكسوت استقلال از نحوه بازى اين تيم در ٤ هفته ابتدايى ليگ برتر رضايت ندارد.
«کارزارِ جایگزین‌سازیِ روتیوب با یوتیوب، از سوی دولت روسیه نیز حمایت های مستقیمی را به خود جلب کرده است. بر اساس تحقیقات انجام شده توسط نهاد موسوم به روزنامه نگاران تحقیقی مستقل روسیه iStories ، کرملین منابع مالی قابل توجهی را به شبکه اجتماعی روتیوب از طریق طرف های ثالث تزریق کرده است(به طور خاص در سال 2021 این روند افزایشی بوده است). در آپریل سال جاری میلادی نیز سخنگوی مطبوعاتی کاخ کرملین دیمیتری پسکوف قول داد که روسیه به احتمال فراوان سرمایه‌گذاری‌های گسترده تری را نیز در شبکه اجتماعی روتیوب انجام خواهد داد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ