محمدرضا عباسی به دلیل سرماخوردگی در بازی با آلومینیوم حضور نخواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ترکیب اولیه استقلال در بازی دیروز از نفراتی تشکیل شده بود که پارسال هم در این تیم بودند.
برخلاف بازیهای فصل گذشته، خبری از گروه پرتعداد لیزر اندازها در استادیوم یادگار نبود.
کنفدراسیون فوتبال آسیا جوایز خود برای لیگ قهرمانان آسیا را به شکلی نجومی افزایش داده است.
وکیل بابک زنجانی درباره چگونگی رهایی بابک زنجانی از اعدام توضیحاتی ارائه داد.
معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: در حال حاضر ۱.۶ میلیارد متر مکعب پساب در کشور تولید می‌شود که تنها از ۴ درصد آن استفاده می‌شود.
تبریز- مدیرعامل آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی با بیان اینکه حجم مخازن ۱۰ سد بزرگ استان در تراز نرمال ۵۷۶ میلیون مترمکعب است، گفت: حجم پرشدگی سدها در استان ۳۷ درصد است.
پرسپولیس امروز در شرایطی تمرین کرد که مهدی ترابی به تمرینات گروهی اضافه شده بود.
نبی کیتا، ستاره سابق لیورپول، تنها چند روز بعد از آنکه به هواداران تیم جدیدش وردربرمن قول داد هر هفته برای این تیم بازی خواهد کرد مصدوم شد.
هافبک مصدوم استقلال با انتشار عکسی جالب از دوست صمیمی‌اش در فوتبال تشکر و قدردانی کرد.
فدریکو کیه‌زا، بازیکن یوونتوس، خیلی زود به دلیل مصدومیت زمین مسابقه بزرگ با اینتر را ترک کرد و نتوانست تا انتهای بازی به تیمش کمک کند.
نیمار بازهم مصدوم شد و ادامه فصل را از دست خواهد داد تا پی اس جی را در حساس‌ترین مقطع فصل تنها بگذارد. تیتر امروز اکیپ به همین قضیه اختصاص دارد.
سرخ‌ها امروز در ورزشگاه شهید کاظمی به تمرین پرداختند و سعید صادقی تنها غایب پرسپولیس بود.
لوکاس پاکتا، هافبک برزیلی وستهم، در دیدار امشب این تیم مقابل چلسی در دقیقه 15 مصدوم شد و زمین را ترک کرد. ناراحتی شدید او از این مصدومیت مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.
این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در ۱۰ سال اخیر نسبت تصادفات تقریباً تفاوت معناداری ندارد و نه تنها تعداد متوفیان تصادفات کم نشده بلکه در سال ۱۴۰۰، این آمار ۹ درصد افزایش یافته است. بر اساس آمار موجود در سال ۱۷ هزار کشته و ۳۱۷ هزار مصدوم در تصادفات داریم. این سوال از وزیر صمت مطرح است که نقش مثبت وزارت صمت در کاهش تلفات چیست؟
شاهرود- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه تنها طی یک روز چهار حادثه رانندگی در جاده‌های استان رخ داده است، گفت: این حوادث ۱۳ مصدوم بر جای گذاشته است.
مدافع گرجستانی پرسپولیس معتقد است صعود به دور بعدی تنها دلیل خوشحالی پرسپولیسی‌ها خواهد بود.
میلاد سرلک این روزها به طور اختصاصی تمرین می‌کند و امیدوار است به دربی پایتخت برسد.
تنها یک هفته مانده به آغاز جام‌جهانی ۲۰۲۲ و مسی با ویدئوی وایرال شده‌اش همه را شوکه کرد.
. نه نتیجه این مسابقه و نه ترکیب کی‌روش هیچ نکته‌ای عاید خبرنگاران داخلی و کادرفنی تیم‌های رقیب در جام‌جهانی قطر نکرد. امید ابراهیمی که تنها یک دقیقه از حضورش در زمین گذشته بود، با احساس درد به شکل نگران کننده ای از بازی خارج شد تا...
امید ابراهیمی که تنها یک دقیقه از حضورش در زمین گذشته بود، با احساس درد به شکل نگران کننده ای از بازی خارج شد تا احتمال ازدست رفتن دومین جام جهانی برای امید بسیار پررنگ شود
با اعلام باشگاه سپاهان، این تیم برای بازی هفته نهم مقابل صنعت نفت آبادان به غیر از رشید مظاهری، بازیکن مصدوم دیگری ندارد.
مهاجم مصدوم سرخ‌ها تنها در صورت موافقت با شروط یحیی گل‌محمدی به تیم پرسپولیس اضافه خواهد شد.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه شب گذشته دو حادثه اتوبوس در محور میامی-سبزوار رخ داده است، گفت: این حوادث تنها یک مصدوم بر جای گذاشت.
آتش‌نشانان بعد از حضور در محل نسبت به خارج کردن اجساد اقدام کردند و تنها مصدوم حادثه را تحویل عوامل اورژانس دادند و اجساد ۴ فوتی هم تحویل کلانتری شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ