اعضای تیم استقلال و پیکان همچنان در اردو می‌مانند و آماده مسابقه روز دوشنبه می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که به فیفادی های پیش رو نزدیک می شویم استقلال یکی از تیم هایی است که از این موضوع دچار نگرانی شده است.
شاگردان عبدالله ویسی فردا صبح برای ادامه‌ تمرینات خود به آبادان باز خواهند گشت.
شاگردان جواد نکونام اردوی آماده‌سازی خود برای لیگ بیست و سوم را در کردان کرج برپا خواهند کرد.
استقلال خوزستان طی دو روز گذشته فعال‌ترین تیم حاضر در لیگ برتر بوده و ضمن عقد قرارداد با ۶ بازیکن جدید، با چند بازیکن نیز برای تمدید قرارداد به توافق رسیده است.
وینگر سابق استقلال پس از پایان نخستین فصل حضور در فوتبال اروپا در اردوی تیم ملی حاضر شد و دیشب هم در بازی برابر تیم امید در ترکیب قرار گرفت.
رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال امید ایران از سه بازیکن استقلال برای حضور در اردوی تیم امید دعوت کرد.
کادرفنی پرسپولیس بار دیگر خواستار حفظ آرامش در اردوی این تیم برای فینال جام حذفی مقابل استقلال تهران شد.
باشگاه استقلال در تلاش برای تهیه بلیط برای کوین یامگا است و اگر مشکل خاصی رخ ندهد، این بازیکن دوشنبه به اردوی تیم آبی اضافه می شود.
مهران فیض آبادی مدافع تیم امید استقلال که جانشین سیاوش یزدانی در تمرینات این تیم شده بود، اردوی آبی ها را ترک کرد.
فرزاد حسینخانی سعی کرده با تزریق روحیه به همه اعضای تیمش، شور و حال متفاوتی از روزهای قبل در اردوی مس کرمان حاکم کند.
مدیرعامل استقلال با حضور در اردوی این تیم پیش از دیدار فردا، با علی فتح‌الله‌زاده دیدار کرد.
استقلال چند هفته ای خوب بازی نمی کرد و طبیعتا نتایجی هم که کسب می کرد، باب میل نبود و به همین خاطر دور رفت را با چهارمی تمام کرد.
استقلال چند هفته ای خوب بازی نمی کرد و طبیعتا نتایجی هم کسب می کرد، باب میل نبود و به همین خاطر دور رفت را با چهارمی تمام کرد.
ابوالفضل جلالی در تمرین دیروز استقلال که ریکاوری بازی با مس بود، استوک پوشید و به همراه هم تیمی هایش تمرین سبکی را پشت سر گذاشت.
باشگاه استقلال برخی از مطالبات معوقه مربیان و بازیکنان خارجی اش را پرداخت کرد.
استقلال قهرمان لیگ برتر و سوپر جام سه بازیکن در اردوی تیم ملی دارد. سید حسین حسینی، روزبه چشمی و ابوالفضل جلالی.
باشگاه استقلال پیشنهادی برای حضور در یک تورنمنت چهارجانبه با حضور تیم هایی از مراکش، سودان و امارات دریافت کرده و در حال بررسی آن هست.
ریکاردو ساپینتو از مسئولان باشگاه درخواست اردوی تدارکاتی کرده اما هنوز مشخص نیست این اردو چگونه و در چه کشوری برگزار شود.
احتمال دارد، استقلال در زمان برگزاری جام جهانی اردوی تدارکاتی در خارج از کشور برگزار کند و چند بازی دوستانه هم با تیم‌های خارجی انجام دهد.
احتمال دارد، استقلال در زمان برگزاری جام جهانی اردوی تدارکاتی در خارج از کشور برگزار کند و چند بازی دوستانه هم با تیم‌های خارجی انجام دهد.
با وجود پاک کردن توئیت و عذرخواهی سیاوش یزدانی از ریکاردو ساپینتو هنوز سرمربی تیم استقلال با بازگشت این بازیکن به اردوی تیم موافقت نکرده است.
کارلوس کی روش اسامی 24 بازیکن داخلی را برای حضور در اردوی تیم ملی که از چهارشنبه در کمپ تیم های ملی آغاز می شود، اعلام کرده است.
محمد محبی به نیت بازگشت به اردوی تیم ملی حاضر شد به عنوان بازیکن قرضی به تیم استقلال بیاید، اما دست کم در اردوی شهریور نمی‌تواند تیم ملی را همراهی کند.
انزلی- تیم فوتبال ملوان بندرانزلی و استقلال تهران در حالی به مصاف هم می روند که سه بازیکن مصدوم و دو بازیکن محروم در اردوی دو تیم وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ