اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انقراض زدایی مولکول ها از نگرانی اخلافی مشابه انقراض زدایی یک گونه رنج نمی برد نگرانی ای مشابه آن چه در مورد دودوها یا ماموت های پشمالوی احیا شده وجود دارد این که حتی اگر آنان بتوانند زنده بمانند در دنیای امروز بدبخت خواهند بود. با این وجود، در سطح فلسفی مشخص نیست که ما باید چگونه درباره تلاش ‌ها برای احیای مولکول‌هایی فکر کنیم که در حال حاضر در موجودات زنده وجود ندارند. برای مثال، آیا مولکول های منقرض شده برای ثبت اختراع واجد شرایط هستند؟
قطر پاسور تیم ملی والیبال ژاپن گفت: از بازی مقابل تیم ایران و بازیکنانش لذت می‌برم چراکه هر چه در توان دارند به نمایش می‌گذارند و با تمام احساس بازی می‌کنند.
دو ضربه آرمین سهرابیان و وسلی گومز آه و افسوس اعضای تیم فوتبال گل‌گهر را در ورزشگاه دستگردی اکباتان به آسمان برد.
ریکاردو ساپینتو بعد از برد تیمش در برابر آلومینیوم اراک تمرینات استقلال را به مدت 48 ساعت تعطیل کرد و آبی ها به منظور بازی با هوادار از فردا تمرینات خود را از سر می گیرند.
سوخو ۳۵ نسبت به جنگنده‌های قبل از خود، چون سوخو ۲۷، از ویژگی‌های آیرودینامیکی و مانورپذیری بهتر، برد بیشتر، موتور قوی‌تر، وسایل الکترونیکی و تجهیزات ارتباطات هوایی پیشرفته‌تری برخوردار است.
یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ برگ زرینی در صنعت دفاعی کشورمان رقم خورد و به همت و تلاش متخصصان وزارت دفاع موشک صیاد ۴B رونمایی شد.آزمون سامانه ارتقایافته باور ۳۷۳ علیه اهداف دور ایستا با موشک برد بلند صیاد ۴B با موفقیت انجام شد.
تیم ملی بسکتبال از زمان حضور سعید ارمغانی در بازی‌های رسمی 6 باخت و 5 برد را تجربه کرده است.
فنرباغچه در یک بازی آسان‌ موفق به شکست تورشاد در سه ست پیاپی شد.
گالاتاسرای در یک بازی آسان موفق شد در سه ست پیاپی هاتای را شکست دهد.
سرمربی‌ تیم فوتسال مس سونگون ورزقان تاکید کرد که تیمش فردا مقابل صنایع فقط برد می خواهد.
البته فرار رو به جلو و آسمان ریسمان بافتن‌های آقای نایب‌رییس به اینجا ختم نشد بلکه او نظرسنجی‌های تلویزیون درباره عملکرد ضعیف تیم ملی را هم زیر سوال برد و آن‌ها را ربات خواند! نبی در واکنش به اینکه در برنامه‌های مختلف صداوسیما بیش از ۷۰ درصد مردم گفته‌اند کی‌روش نباید بماند، گفت این آرا کار ربات‌هاست!
گالاتاسرای بدون مرتضی شریفی شروع خوبی را در رقابت‌های کاپ اروپا تجربه کرد.
منابع خبری تصاویری از خیابان های تل آویو منتشر کرده اند که نشان می دهد خیابان های این شهر در اراضی اشغالی، زیر باران های سیل آسا غرق در آب شده اند.
سومین برد آسان والیبال نشسته ایران در قهرمانی جهان
شرکت راکت لب یک ماهواره سوئدی را به مدار زمین برد اما نتوانست بوستر  آن را با کمک بالگرد میان زمین و آسمان کنترل کند.
سازنده بزرگترین هواپیمای جهان، برای نخستین بار یک نمونه اولیه وسیله هوایی مافوق صوت «تالون» را به آسمان برد.
این اولین موشک کره شمالی بود که از سال ۲۰۱۷ بر فراز ژاپن پرواز و چنین خط سیری را دنبال می‌کرد. توکیو اعلام کرد که برد ۴۶۰۰ کیلومتری این موشک احتمالا می‌توانست «طولانی‌ترین» مسافت طی‌شده برای یک آزمایش موشکی کره شمالی محسوب شود.
کشتی آزاد ایران هرچیزی را پیش‌بینی می‌کرد جز باختن به حریف چینی آن‌هم در کشتی اول؛ کاری که علیرضا سرلک امروز انجامش داد و یک حذف شده را روی دست کادرفنی تیم ملی گذاشت!
ژاپن به راحتی و در سه ست پیاپی موفق به شکست قطر شد.
تصادف مرگبار وانت و پراید در بزرگراه آزادگان
تداوم کیفیت قابل قبول هوای تهران
تیم جوان شده ایران بعداز باخت ناامیدکننده مقابل هلند، در بازی نسبتا آسان با استرالیا موفق شد ریکاوری کند و دومین برد در لیگ ملت‌های والیبال را مقابل دومین حریف هم‌قاره‌ای کسب کند. برد اول ایران هم مقابل چین رقم خورده بود
تاماش آیان برای چند دهه مافیای اول وزنه‌برداری جهان بود و نتایج بسیاری از مسابقات را با لابی و رشوه تغییر داد. او در نمونه‌های دوپینگ هم دشت برد و در چینش مدال در المپیک ها دست داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ