محققان کشور با انجام تحقیقاتی یک مدل تشخیصی بالقوه برای تشخیص زود هنگام سرطان سینه معرفی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمود فکری در نیمه دوم بازی با مس رفسنجان دست به تعویض جالب توجهی زد.
پیرلی قصد دارد نوع دیگری از تایرها را برای مسابقات فرمول یک معرفی کند.
این ماشین پرطرفدار که سال ۱۹۹۸ به جهان معرفی شد، مدل‌های متفاوتی دارد و در ایران هم با دو مدل معمولی و صندوق‌دار شناخته می‌شود. ناگفته نماند که پژو ۲۰۷ ایران‌خودرو هم در اصل مدلی از پژو ۲۰۶ است و با ۲۰۷ واقعی زمین تا آسمان تفاوت دارد.
مدافع فصل گذشته ملوان انزلی با عقد قراردادی راهی شمس‌آذر قزوین شد.
پژوهشگران سنجش از دور و GIS دانشگاه تهران، شاخص تازه‌ای برای پایش خشکسالی با کمک سنجش از دور معرفی کردند.
قهرمانان 5 وزن نخست جام بین المللی تختی در رشته کشتی آزاد در سالن غدیر ارومیه معرفی شدند.
آیا آنچه می‌خورید واقعاً می‌تواند مغز شما را جوان نگه دارد؟ محققان دانشگاه ملی استرالیا اینگونه فکر می‌کنند. مطالعه‌ای که به تازگی در مجله تغذیه اروپایی (European Journal of Nutrition) منتشر شده، نشان می‌دهد که مصرف مقادیر زیاد غذا‌های غنی از منیزیم باعث کندتر شدن روند پیری در مغزِ بزرگسالان بالای ۵۵ سال می‌شود.
ونوسیا V-Online در مدل ۲۰۲۳ از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری TGDI بهره می‌برد که امروزه تقریبا در اکثر کراس‌اوور‌های چینی دیده می‌شود. حداکثر قدرت تولیدی پیشرانه ۱۸۷ اسب بخار و گشتاور آن ۲۶۰ نیوتن‌متر بوده که از طریق گیربکس هفت سرعته دوکلاچه تر، به محور‌های جلو منتقل می‌کند.
به دلیل اینکه شرکت بهمن موتور این خودرو را به صورت رسمی معرفی نکرده، فعلا معلوم نیست که با چه آپشن‌ها و امکانات رفاهی تصمیم به عرضه بستیون T۷۷ دارد، اما نسخه فول آپشن این کراس‌اوور چینی امکانات جالبی هم‌چون اتوپارک، سیستم هشدار خروج از خط، رادار برخورد از جلو و عقب، رادار نقطه کور و اتوهلد را داراست.
اگرچه اخیراً یک نمونه اولیه با برچسبی روی شیشه جلوی خود مشاهده شد که روی آن نوشته شده بود AWD، هیوندای به سیستم چهار چرخ متحرک اشاره‌ای نکرده است که برای سوناتا مدل ۲۰۲۴ موجود است. با توجه به اینکه کیا K ۵ که از نظر مکانیکی مرتبط است، مدتی است که نیروی موتور را به هر دو محور ارسال کرده است، کمی عجیب به نظر می‌رسد. فقدان مشخصات فنی در مورد سه پیشرانه نیز به همان اندازه عجیب است.
اونتادور التیمت در سال ۲۰۲۱ به عنوان آخرین نسخه این ابرخودرو معرفی شد. این خودرو دارای یک موتور ۶.۵ لیتری V ۱۲ با قدرت ۷۶۹ اسب بخار در ۸۵۰۰ دور در دقیقه و ۷۱۹ نیوتون‌متر گشتاور است. وزن این خودرو ۱۵۴۹ کیلوگرم است. شتاب صفر تا صد این مدل کمتر از ۲.۸ ثانیه است.
معرفی نوروز توسط شرکت دیزنی، بسته شدن مراکز گردشگری و وعده های متولیان برای پیگیری آنها و قول عدم افزایش نرخ در نوروز ۱۴۰۲ از جمله خبرهای حوزه گردشگری و میراث فرهنگی در این هفته بود.
انگیزه‌های من برای سرقت خیلی زیاد بود، اول دوست داشتم یک ماشین مدل بالا داشته باشم. آخر سر موفق شدم با پول دزدی یک پراید سرقتی صفر بخرم. اما دلیل دومم شاید از دلیل اول مهم‌تر بود، دلم می‌خواست دوبلور معروفی شوم. من خیلی استعداد دارم، می‌خواستم پولدار شوم و به این هنر ادامه بدهم، اما نشد.
معرفی سرپرست برای یک فدراسیون بدون امضای وزیر!
تیم «تحقیقات بنیادین هوش مصنوعی»(FAIR) در شرکت متا یک مدل زبانی هوش مصنوعی نوین با نام اختصاری LLaMA را معرفی کرده است.
سازمان برگزاری مسابقات فرمول یک تایرهای بارانی جدیدی را معرفی خواهد کرد.
شرکت سوئدی کاندلا (Candela) مدل جدیدی از قایق برقی را در خلیج سانفرانسیسکو در ۹ فوریه ۲۰۲۳ به نمایش گذاشت. یک سیستم مبتنی بر هیدروفویل‌ها قایق را از سطح آب بالاتر نگه می‌دارد، که تانگی دی لاموت، مدیر اجرایی این شرکت در ایالات متحده، می‌گوید این سیستم نه تنها آلودگی صوتی و کربنی را کاهش می‌دهد بلکه در مصرف انرژی نیز صرفه‌جویی اساسی می‌کند.
رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه با اشاره به سه تهدید جهانی برای ایالات متحده آمریکا، گفت: ایران یک مدل جدید حکمرانی را معرفی و آمریکا را تضعیف کرده است.
پاکو خمس تنها یک تغییر در ترکیب تراکتور مقابل استقلال ایجاد کرده است.
محمدرضا خالدآبادی جلوتر از میلاد فراهانی و مهرداد طهماسبی در چارچوب دروازه هوادار ایستاد.
فشاری که در بازی نخست جام جهانی 2022 به تیم ایران وارد شده بود با دو گل دیر هنگام در دیدار امروز جبران شد.
باشگاه میلانو با طرح اسپانسر خود به شکل جالبی بازیکنانش را معرفی کرده است.
رقابت‌های تنیس زیر 14 سال آسیا با برگزاری دیدارهای بخش دختران و پسران پیگیری شد.
رقابت‌های تنیس زیر 14 سال آسیا با برگزاری دیدارهای بخش دختران و پسران پیگیری شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ