اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کله‌پاچه معمولا به عنوان صبحانه مصرف می‌شود، اما قانونی وجود ندارد که نباید ناهار و شام آن را خورد! البته اگر خوب دقت کنید برای وعده‌ی پایانی روز خیلی سنگین است، پس همان صبح بخورید و قال قضیه را بکنید!
«به کسی که کله‌پاچه دوست نداره چی باید گفت؟» هیچی! باید گفت بیا کله‌پاچه بخور! درست است که قیافه‌ی جالبی ندارد و تصور اینکه داری چه می‌خوری هم چندان لذتبخش نیست! اما...، اما وقتی طعمی به این خوشمزگی دارد اصلا نباید به این فرعیات توجه کرد!
این ویدئو که در خیابان های گوانگژو چین ضبط شده است، نحوه سرو جالب و دیدنی سوپ کله پاچه و سیرابی را نشان می دهد.
این ویدئو که در یک طباخی مشهور در ایران فیلمبرداری شده است، فرایند صفر تا صد طبخ کله پاچه در ساعات اولیه بامداد را نشان می‌دهد.
در ایران معمولا کله پاچه با نان و لیمو ترش سرو می شود. در برخی مناطق نیز این خوراکی غیر معمول با برنج سرو می شود. در چین و کره نیز کله پاچه با سس فلفل و دیگر سس ها سرو می شود. در این ویدئوی جالب نیز می توانید کله پاچه خوردن متفاوت کره ای ها را مشاهده کنید.
این ویدئو که در روستاهای عربستان فیلمبرداری شده است، فرایند پخت کله پاچه و گوسفند زغالی را به تصویر می کشد.
روی دیوار این قهوه خانه متعلق به ۵۲ سال قبل، اطلاعیه‌ای نصب شده است که در آن به مسابقه مشت زنی محمدعلی کلی اشاره شده است. صاحب قهوه خانه اعلام کرده است که اگر کلی مسابقه را برنده شود، چای و قلیان برای همه رایگان خواهد بود. همچنین ساعت ۵ صبح کله پاچه سرو می‌شود.
خرید جدید نارنجی‌پوشان لیگ برتر امروز خودش را به کادر فنی مس معرفی و در تمرینات این تیم حاضر شد.
روی دیوار این قهوه خانه متعلق به 52 سال قبل، اطلاعیه ای نصب شده است که در آن به مسابقه مشت زنی محمدعلی کلی اشاره شده است. صاحب قهوه خانه اعلام کرده است که اگر کلی مسابقه را برنده شود، چای و قلیان برای همه رایگان خواهد بود. همچنین ساعت 5 صبح کله پاچه سرو می شود.
کله پاچه خوردن یک زن خارجی جلو دوربین در تیک تاک را ببینید. این ویدئو در بکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.
کله گنجشکی غذای خوشمزه‌ای است که هم نوعی خوراک و هم نوعی خورشت به حساب می‌آید.
مصرف کم کله پاچه و خوردن یک بار در ماه کله پاچه مشکلی ایجاد نمی‌کند، ولی برای افراد ضعیف تقویت کننده است و اگر هضم آن به درستی انجام گردد، قوای جنسی را افزایش می‌دهد.
کله پاچه را در وعده ناهار یا وعده صبحانه مصرف کنید، اگر در وعده صبحانه کله پاچه خوردید، در وعده ناهار باید از یک غذای گیاهی سبک استفاده کنید. هرگز کله پاچه را در وعده شام مصرف نکنید زیرا کله پاچه غذایی بسیار سنگین است و می تواند موجب بی خوابی و ناراحتی های معده شود.
کله پاچه را در وعده ناهار یا وعده صبحانه مصرف کنید، اگر در وعده صبحانه کله پاچه خوردید، در وعده ناهار باید از یک غذای گیاهی سبک استفاده کنید. هرگز کله پاچه را در وعده شام مصرف نکنید زیرا کله پاچه غذایی بسیار سنگین است و می تواند موجب بی خوابی و ناراحتی های معده شود.
از مصرف چربی گوشت‌ها، پوست مرغ و پوست ماهی و لبنیات پرچرب، سس‌های سفید، کله و پاچه، کره، خامه، شیرینی‌های خامه‌ای، مربا، بیسکوئیت‌های کرم‌دار، شکلات، چیپس و پفک، سوسیس و کالباس خودداری کنید.
مهاجم مطرح پرسپولیس با دبل در آبادان تیمش را از یک بازی باخته صاحب سه امتیاز کرد.
علیرضا جهانبخش بازیکن بااخلاق و آرام ایرانی در مصاف حساس امشب مقابل آژاکس با یوری تیمبر بازیکن حریف درگیر شد و بعداز خطاهای مداوم حریف، از کوره در رفت و با کله زندانی به صورت تیمبر خشم خود را نشان داد.
شیاطین کله سفید پشت میله های زندان!
۲ آش در تهران خیلی مشهور بوده که در بازار پخته و عرضه می‌شد که به گمان من این آش‌ها باید تهرانی باشند. در جایی نشنیدم و در کتابی هم نخواندم که این آش در شهر دیگری پخته شود. تهرانی‌ها یک آش نذری داشتند به نام آش «ابودردا» و آش «کشک کله بره» که با استفاده از کله بره تازه به دنیا آمده (لش بره یا تودلی) تهیه می‌شد. چیزی در مایه‌های کله‌پاچه که داخل آش آن را می‌پختند و من جایی دیگری ندیده‌ام که چنین آشی بپزند و به نظرم تهرانی است.
با سبک زندگی عجیب و غیرمنتظره احتمالا آماده ترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان آشنا شوید.
کیهان نوشت: مدیر روزنامه‌ای که چند بار تحریریه اجاره‌ای اش پر و خالی شده و بسیاری از آن‌ها سر از بی‌بی سی و صدای آمریکا و دیگر رسانه‌های بدنام ضد انقلاب در خارج کشور سر در آورده‌اند و عارش نیامده، و ضمنا به طور اتفاقی مشغول رفاقت و کله پاچه خوری با شهرام جزایری بوده، طبیعی است که حمله به حیا و عفاف و حجاب اصلا برایش مسئله نباشد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ جزئیات شهادت مأمور پلیس در بیمارستان/ مرگ مشکوک فعال فضای مجازی در پاریز/ فرجام یک ازدواج اشتباه!/ آزادی پسر با رضایت پدر/ کله‌پاچه جان زن تهرانی را گرفت!/ پایان مرگبار کری‌خوانی در فضای مجازی/ عقده‌هایی برای قدرت نمایی!/ اجاره آدمکش با ۵۰ میلیون تومان و یک پراید
کله‌پاچه جان زن تهرانی را گرفت!
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سقوط مرگبار از کوه عظیمیه/ کله پاچه قاتل زن میانسال/ ماجرای عاشقی که دزد شد!/ خدمتکار خانه سارق انگشتر برلیان/ تیراندازی در بیمارستان دامغان/ قتل مرموز استاد دانشگاه/ پادشاه روانی خون به پا کرد!/ رضایت اولیای دم و قبولی در دانشگاه معجزه خداوند بود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ