تماشاگران لیکرز برای دیدن رکوردشکنی فوق‌ستاره خود مجبور شدند دست به جیب شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان-مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: امسال فروش بلیت در ایام اربعین صرفا از طریق دفاتر خدمات مسافری و آژانس‌های هواپیمایی است و هیچ گونه بلیتی به مقصد عتبات در فرودگاه عرضه نخواهد شد.
در حالی که ابتدا قرار بود بلیت‌فروشی بازی تراکتور تا فردا صبح باشد اما این تاریخ تمدید شد.
بلیت‌فروشی بازی تراکتور - پرسپولیس از صبح فردا آغاز خواهد شد.
تیم ملی کشتی فرنگی پس از حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان، بلافاصله با همان چهره‌های شاخص خود راهی بازی‌های آسیایی چین می‌شود.
معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: قیمت بلیت اتوبوس ایام اربعین که با توجه به یک سرخالی‌بودن اتوبوس‌ها تعیین می‌شود، از تهران تا مرز مهران ۶۸۰هزار تومان تعیین شده است.
بعد از اینکه در چند قرعه کشی گذشته کسی برنده نشده بود، جایزه بلیت بخت آزمایی یا لاتاری «پاور بال» به یک میلیارد دلار رسیده بود.
کمک داور بازی جنجالی لیگ سه در اثر هل دادن عوامل یک تیم داخل چاله زمین افتاد.
فیفا بلیت‌های رایگان برای جام جهانی زنان در نظر گرفته است.
رسانه‌های مختلف خبر دادند که تنها به فاصله پنج دقیقه تمام بلیت‌های بازی اندونزی - ارژانتین به فروش رفته است.
مراسم معارفه کریم بنزما امروز در جده برگزار می‌شود.
بخش اول بلیت‌های بازی دوستانه آرژانتین و استرالیا که در اواسط ماه جاری در پکن برگزار می‌شود، ۱۰ دقیقه پس از عرضه به پایان رسید.
بخش اول بلیت‌های بازی دوستانه آرژانتین و استرالیا که در اواسط ماه جاری در پکن برگزار می‌شود، 10 دقیقه پس از عرضه به پایان رسید.
سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد بلیت فروشی الکترونیکی در فصل آینده لیگ برتر فوتبال اطلاعیه‌ای صادر کرد.
پس از یک کش و قوس، بالاخره قیمت بلیت هواپیما افزایش پیدا کرد و پس از گذشت یک هفته از افزایش قیمت بلیت، رصد سایت های فروش نشان می دهد بلیت هواپیما در تمام مسیرها موجود است.
باشگاه نساجی بلیت جایگاه خود را به قیمت صد هزار تومان و بلیت جایگاه هواداران پرسپولیس را به قیمت 250 هزار تومان به فروش می‌رساند.
باشگاه میلان با فروش نزدیک به 75 هزار بلیت، درآمدی شگفت انگیز از بازی با ناپولی دشت می کند.
قهرمانی احتمالی آرسنال بعد از حدود 20 سال باعث ایجاد یک بازار سیاه غیرقابل تصور برای بلیت بازی پایانی این تیم شده است.
تراکتور درآمد چندانی از محل فروش بلیت مسابقات خود ندارد و اغلب صندلی‌های بازی‌های با تماشاگر این تیم، به طور رایگان برگزار شده، اما حالا با این جریمه‌ها گویا تراکتور برای داشتن تماشاگر باید پول هم بدهد!
یک مقام مسئول گفت: بعضی از شرکت های هواپیمایی بدون مجوز اقدام به افزایش قیمت بلیت کردند که یک شرکت هم به‌علت گران‌فروشی بلیت پروازها، ۱۰ میلیارد تومان جریمه شد.
رونالدو و مسی در دیدار النصر و پاری‌سن ژرمن به مصاف یکدیگر می روند که بلیت VIP این بازی ۲.۵ میلیون دلار به فروش خواهد رسید.
قیمت یک قطعه بلیت دیدار منتخب الهلال و النصر برابر پاریس سن ژرمن، به 27 میلیارد تومان رسیده است.
با نگاهی به سایت‌های فروش بلیت رفت و برگشت به شهر لیسبون به راحتی می‌توان دریافت که فقط بهای بلیت سفر استقلال (البته با متوسط قیمت) به شهر لیسبون، هزینه‌ای بالای یک میلیارد تومان را روی دست باشگاه استقلال می‌گذارد.
بر اساس قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده، شرکت های هواپیمایی از نرخ خالص بلیت باید 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده پرداخت کنند که به نظر می رسد تا کنون حدود 400 میلیارد تومان شده باشد.
کمیته برگزاری جام جهانی جرایم سنگین برای معامله بلیت در بازار سیاه در نظر گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ