رهبر کره شمالی به همراه دخترش در سالروز ایجاد ارتش این کشور، از پادگانی که مکان آن مشخص نشده، بازدید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ادامه تنش‌ها در شبه‌جزیره کره، رهبر کره شمالی به کارخانه‌ها و تأسیسات تولید موشک این کشور دستور داد تا ظرفیت تولیدی خود را افزایش دهند.
رهبر کره شمالی در بازدید از یک کارخانه اسلحه‌سازی، خواستار افزایش تولیدات و در نتیجه تقویت آمادگی جنگی ارتش این کشور شد.
تصاویری از حضور کیم جونگ اون و دخترش در آژانس فضایی منتشر شده است. در یکی از این عکس‌ها کیم جو آئه درحالی‌که پدرش سیگار می‌کشد، به دوردست‌ها خیره شده بود.
به نوشته رسانه‌های محلی، با توجه به الگوی دوخت و طرح خطوط متقاطع و لوزی‌های روی کت که با طرح‌های دیور مطابقت دارد، احتمالا کتی از این خانه مد باشد. وب‌سایت دیور قیمت این تکه را ۱۹۰۰ دلار، معادل ۲.۴ میلیون وون (حدود ۱۰۰ میلیون تومان)، نشان می‌دهد.
رهبر کره شمالی در جریان بازدید از یک مانور نظامی خواستار آمادگی حمله هسته ای علیه آمریکا و کره جنوبی شد.
موشک دوربرد کره شمالی بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر را طی کرد و به ارتفاع ۶۰۴۵ کیلومتری رسید و سپس در دریا فرود آمد.
رهبر کره شمالی به همراه مقامات نظامی و دخترش کیم جو آئه که حدود ۱۰ سال سن دارد، پرتاب دستکم ۶ موشک را از یک پناهگاه تماشا کرد.
در شرایطی که انتشار تصاویر حضور دختر کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در کنار پدر در برخی اماکن این کشور گمانه‌زنی‌های زیادی درباره جانشینی ایجاد کرده بود، نهاد اطلاعاتی کره جنوبی مدعی شد که فرزند اول کیم، پسر است.
رهبر کره شمالی برای چندمین بار به همراه دخترش در رویدادی عمومی حاضر شد.
این گمانه زنی‌ها مبنی بر اینکه «جو آئه» جانشین «اون» خواهد بود، نوامبر گذشته (۲۰۲۲) مطرح شد؛ زمانی که رسانه‌های دولتی تصاویری از او و پدرش در حال بررسی موشک‌های بالستیک کره‌شمالی قبل از پرتاب آزمایشی منتشر کردند. «یو سانگ بوم»، قانون‌گذار کره‌جنوبی و دبیر سرویس اطلاعات ملی گفت که پس از پرتاب مشخص شد این دختر «جو آئه» است. چئونگ گفت که رسانه دولتی کره‌شمالی اواخر همان ماه داستانی را با تصاویری از کیم و دخترش منتشر و او را به عنوان «محبوب ترین» فرزند رهبر کره توصیف کرد.
رهبر کره شمالی در ششمین حضور عمومی خود با دخترش در حال تماشای یک مسابقه فوتبال با دخترش دیده شد.
رهبر کره شمالی به همراه دخترش یک مسابقه فوتبال بین اعضای هیات دولت و نیرو‌های وزارت دفاع را از نزدیک تماشا کردند.
این دختر - که گمان می‌رود بچه دوم کیم، جو آئه و حدود ۹ ساله باشد - سه‌شنبه شب در یک ضیافت پرزرق و برق در یک پادگان نظامی در پیونگ یانگ، رهبر کره شمالی و همسرش را همراهی می‌کرد. یک روز بعد، او ناظر رژه رفتن حداقل ۱۱ موشک بالستیک قاره پیما (ICBM) از میدان کیم ایل سونگ در پایتخت کره شمالی بود.
در هفته‌های اخیر حداقل در دو رویداد مهم، رهبر کره شمالی همراه با دخترش حضور یافته است و رسانه‌های این کشور در اشاره به او از ادبیاتی استفاده کرده‌اند که عموماً برای رهبر این کشور استفاده می‌شود. آیا ممکن است که کیم جونگ اون از همین حالا به دنبال معرفی جانشین خود باشد؟
حضور دختر "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی در تصاویر رسانه‌های دولتی و در عکس‌های بدون تاریخ منتشر شده در روز سال نوی میلادی گمانه زنی‌های فزاینده‌ای را در مورد برنامه‌های جانشینی در کره شمالی ایجاد کرده است.
حضور دختر "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی در تصاویر رسانه‌های دولتی و در عکس‌های بدون تاریخ منتشر شده در روز سال نوی میلادی گمانه زنی‌های فزاینده‌ای را در مورد برنامه‌های جانشینی در کره شمالی ایجاد کرده است.
«کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی افزایش تولید سلاح های هسته ای تاکتیکی و توسعه موشک های بالستیک جدید قاره پیما را خواستار شد.
ششمین نشست عمومی هشتمین کمیته مرکزی حزب حاکم کره شمالی به منظور بررسی سیاست‌گذاری‌های سال جدید میلادی برگزار شد.
رهبر کره شمالی با اشاره به پرتاپ موشک‌های بالستیک قاره پیما گفت که این به وضوح به جهان نشان داد که پیونگ یانگ یک قدرت هسته‌ای کامل است.
به تازگی کره شمالی موشک بالستیک قاره پیمای هاوسونگ را به سمت دریای ژاپن شلیک کرد که به گفته مقامات ژاپنی، این موشک در حدود ۲۰۰ کیلومتری غرب جزیره اوشیما هوکایدو در منطقه انحصاری اقتصادی ژاپن سقوط کرد.
خواهر کوچک کیم جونگ اون یکی از پیشتازان برای تبدیل شدن به حاکم عالی بعدی در نظر گرفته شده اما یک رقیب تازه در صحنه برای او وجود دارد: دختر نابالغ کیم.
انتشار عکس‌های «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی و دخترش در حال مشاهده پرتاب موشک اولین افشاگری عمومی از وجود یکی از فرزندان او می‌باشد. رسانه دولتی کره شمالی موشک تازه را قوی‌ترین موشک بالستیک قاره‌پیما تا به امروز معرفی کرده است.
برای نخستین بار رهبر کره شمالی هنگام آزمایشیک موشک بالستیک دختر نوجوانش را نیز با خود همراه کرد.
روزنامه دیلی میل گزارش کرد، دختر احتمالی کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی برای نخستین بار در یک مراسم عمومی دیده شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ