تیم های لیگ برتر خواستار سقوط منچسترسیتی به دسته پایین تر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با درخواست شهروندان مبنی بر جمع آوری دکل‌های موسوم به «بی تی اس» از محله ها، گاهی اوقات آنتن دهی و اختلال تلفن همراه دچار مشکل می شود.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت اعلام کرد «در حال حاضر ۱۰۰ مورد درخواست اهالی یک محله در تهران داریم که خواهان برداشته شدن بی تی اس آن محله شده‌اند.»
قاضی دادگاهی در آمریکا درخواست گوگل برای مختومه کردن شکایتی که در آن حریم خصوصی میلیون ها نفر با ردیابی مخفیانه فعالیت شان در اینترنت رصد می شد را رد کرد.
رونالدو آرائوخو، کاپیتان جوان بارسلونا، پیروزی بی حرف و حدیث مقابل رئال را نشانه قدرت تیمش دانست.
مخالفان بی‌حجابی که مقابل قوه‌قضاییه تحسن کرده‌اند در گفتگو با خبرنگاران از استدلاهای های خود گفتند و از نیروی انتظامی و قوه قضاییه درخواست مقابله با بی حجابی را داشتند. منبع: چندثانیه
وی درخواست عفو عمومی رئیس قوه قضائیه از رهبر انقلاب در خصوص محکومان حوادث سال گذشته را نشان از پختگی اژه‌ای خواند و گفت: واقعاً نمی‌شد که از دم اعدام کنند. خیلی‌ها همان طور که ایشان تشخیص داده بود، مفسد نبودند؛ درست است که فساد انجام داده بودند اما مفسد نبودند و لازم بود که انعطاف قوة قضائیه بر مردم روشن شود؛ این خود نشان‌دهنده پختگی است.
امیر قلعه‌نویی درخواست کرد که یک ورزشگاه ۵۰ هزار نفری در کنار استادیوم آزادی ساخته شود.
شبکه بی تی اسپورت هیچ مشکلی با درخواست دس کلی جهت امضا از ایلکای گوندوگان در آنتن زنده ندارد.
یک قاضی دادگاه فدرال در آمریکا درخواست گوگل برای رد کردن پرونده آنتی تراست وزارت دادگستری آمریکا که درباره فناوری تبلیغاتی شرکت است را رد کرد.
اهواز - اهواز به عنوان مرکز استان خوزستان با چالش‌هایی بی شماری در بخش‌های مختلف مواجه است که انتظار می‌رود در سفر این هفته هیئت دولت به استان برای رفع برخی از آنها چاره اندیشی کرد.
بخشی از نشست خبری سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پایان دربی به گلایه از شرایط ورزشگاه آزادی و بی توجهی به این موضوع اختصاص داشت.
نقی‌زاده محجوب از مسافران و گردشگران گروهی شخصی درخواست کرد با رعایت شئونات ماه رمضان ضمن احترام به حقوق دیگران، شرایط سفری بی دغدغه و ایمن را برای خود و سایرین فراهم کنند.
کارشناس فوتبال ایران ضمن درخواست دقت بیشتر روی آموزش داوران لیگ برتر گفت: قطعا بی اخلاقی همیشه محکوم است و ذات فوتبال را نباید دستخوش حاشیه ها قرار داد.
دبیرکل ناتو در مصاحبه هایی با تکرار ادعای بی اساس محور غرب درباره درخواست کمک روسیه از ایران در عملیات ویژه نظامی مسکو ادعا کرد: تانک‌ها تغییر بزرگی را در جنگ اوکراین ایجاد خواهند کرد.
سخنگوی صنعت برق از هموطنان درخواست کرد، با صرفه‌جویی در مصرف گاز و برق از قطع شدن این دو انرژی گرانبها در این روزها که سرمای بی سابقه‌ای را در کشور تجربه می‌کنیم، جلوگیری کنند.
جواد اوجی در اینستاگرام خود نوشت مردم عزیز و شریف ایران لطفاً جهت گزارش موارد مشکوک در مصرف بی رویه گاز برخی از ساکنان یا همسایگان را اطلاع رسانی کنند.
درخواست بی سابقه پیراهن‌های آرژانتین با نام و شماره مسی، کمپانی آدیداس را با چالشی بزرگ روبرو کرده است.
به لطف الهی در نیمه شب حکم ماهان صدرات متوقف گردید. صدای مادربزرگ‌های ماهان ومردم کشورم که با بی اعتنایی به رسانه‌های بیگانه از آیت الله اژه‌ای درخواست رافت اسلامی نمودند شنیده شد. یاد ندارم جز روضه ارباب گریه کرده باشم، اما امروز در ملاعام برای لغو حکم گریه کردم. صدای قبلی ما شنیده شد.
علی فتح الله زاده در بدو حضور خود در باشگاه استقلال تلاش کرد با ارایه درخواست وام 200 میلیارد تومانی به یکی از بانک ها خیلی فوری مشکلات مالی تیمش را حل کند.
زن ۲۷ساله به نام میترا در حالی در بیمارستان جان داد که آثار جراحت‌های شدیدی روی بدنش مشهود بود. حالا رئیس قوه قضاییه از طرف فرزند کوچک مقتول درخواست دیه از بیت‌المال کرده است.
رئیس شورای حاکمیتی سودان با تأکید بر اینکه ارتش این کشور از هیچ گروه و حزب خاصی حمایت نمی کند، از همه گروه های سودانی خواست در مذاکرات بی قید و شرط برای حل بحران این کشور حضور یابند.
رئیس‌جمهور سابق آمریکا از شبکه تلویزیونی CNN به علت ادعای افترا و تلاش این شبکه برای بی اعتبار کردنش شکایت کرد و غرامت ۴۷۵ میلیون دلاری را خواستار شد.
رحمان مصطفی اف سفیر جمهوری آذربایجان در فرانسه گفت: نمایندگان متجاوز ارامنه در فرانسه روز یکشنبه به سفارت جمهوری آذربایجان در پاریس یورش بردند. وی در توئیتر خود نوشت: متعصبان ارمنی مقیم فرانسه به سفارت آذربایجان حمله کردند. در عین حال، سفیر فرانسه خاطرنشان کرد، که دولت فرانسه به درخواست طرف آذربایجانی برای تامین امنیت نمایندگی دیپلماتیک بی توجهی کرده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ درخواست طلاق از شوهر به خاطر دزدی/ کلاهبرداری ۴ میلیاردی با ادعای نفود در دستگاه‌های اجرایی/ قتل همخانه‌ای به خاطر اختلاف/ کلاهبرداری به بهانه کمک به بی خانمان‌ها/ به خاطر یک میله آهنی قاتل شدم/ دزدی با عینک دودی!/ آخرین مأموریت پلیس فداکار/ سپر به سپر تا جنایت!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ