به نظر می رسد نمادهای خودرویی بیش از نمادهای دیگر مستعد اصلاح قیمتی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیدرهای خودرویی امروز وضعیت مثبت ضعیفی را تجربه کردند.
امروز شاخص کل با خبر دولت مبنی بر پافشاری بر نرخ خوراک ۷۰۰۰ تومانی با افزایش عرضه مواجه شد.
امروز شاخص کل بورس با یک بازگشت خوب مواجه شده و بیشتر نمادهای بازار سرمایه در وضعیت سبز رنگ بودند.
امروز شاخص کل به شدت منفی بوده و نزدیک به 90 درصد نمادهای بازار سرمایه در وضعیت منفی قرار گرفتند اما با این وجود برخی از نمادهای بورسی وضعیت مناسبی داشتند.
امروز بازار سرمایه از یک صعود به یک نزول تغییر جهت داد اما نمادهای پرتقاضای نیز در بازار با عرضه مواجه نشدند.
امروز بازار سرمایه با اصلاح در نمادهای شاخص ساز و پرتقاضا شدن در نمادهای خودرویی همراه بود.
در معاملات روز شنبه، شاخص بورس باز هم رشد کرد و با صعود ۶۴ هزار و ۹۲۳ واحدی نسبت به روز کاری گذشته، تا سطح ۲ میلیون و ۲۰۲ هزار و ۳۸۷ واحد بالا آمد، امروز اغلب نماد‌های بازار رشد قیمت داشتند تنها نماد‌های گروه خودرویی قرمزپوش بودند. فردا در بیستمین روز فروردین ماه بازار سرمایه به کدام سمت خواهد رفت؟
امروز مطالبی همچون مهم‌ترین دلیل جذابیت بورس در سال ۱۴۰۲، پیش بینی قیمت طلا و سکه در روز‌های آتی، خودروی ۷۰۰ میلیونی در بازار خودرو، سود خالص سهم کدام نماد ۱۲۰ درصد افزایش یافت؟، بهترین و بدترین نماد‌های بورسی در سال ۱۴۰۱، آیا امسال هم خرید طلا و سکه سودآور است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون جزئیات ریزش قیمت دلار در بازار امروز، پیش بینی بورس | نماد‌های ریالی بورس را بخریم یا نماد‌های دلاری، چند خبر مهم از چند نماد بانکی،  سهام بزرگ بورس را بخریم؟، کدام نماد‌ها مشمول گره معاملاتی شدند؟، خودروی ۷۰۰ میلیون تومانی در بازار، ارزش سهام عدالت کاهشی شد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شاخص کل بورس امروز اصلاح 33 هزار واحدی را تجربه کرده اما در این میان نمادهای خودرویی وضعیت بسیار مثبتی را تجربه کردند.
امروز مطالبی همچون خودرویی که به بالای ۷۰۰ میلیون تومان رسید، شوک در بازار دلار چه بود؟، آیا وضعیت بازار طلا قابل پیش بینی است؟، پیش بینی بورس| فردا این نماد‌ها با رشد همراهند، چه سهم‌هایی از بورس تهران و انرژی منتقل خواهند شد؟، پیش بینی مجید عشقی از وضعیت بورس تا پایان سال، کم ریسک‌ترین نماد‌های بورسی برای خرید کدام هستند؟، سهامداران غمارگ بخوانند | غمارگ کی بازگشایی می‌شود؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
به نظر می رسد نمادهای خودرویی بیش از نمادهای دیگر مستعد اصلاح قیمتی هستند.
امروز مطالبی همچون رشد نرخ سود بانکی چه تاثیری بر بورس فردا خواهد داشت؟، کاهش نرخ یورو در کانال ۴۷/ حواله یورو چقدر است؟، پیش بینی بورس | فردا بازار مثبت می‌شود؟،  قیمت‌های مقاومتی و حمایتی طلا و بیت کوین، کدام نماد‌های خودرویی کدال ساز شدند؟، قیمت ربع سکه در بورس چقدر بود؟، قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید | فردا این نماد‌ها متوقف می‌شوند؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
هم زمان با ادامه عرضه خودرو در بورس نمادهای خودرویی سبز رنگ شدند.
هم زمان با ادامه عرضه خودرو در بورس نمادهای خودرویی سبز رنگ شدند.
نمادهای خودرویی امروز با افزایش فشار فروش در صبح مواجه بودند که در ساعت پایانی متعادل شدند.
فراقی گفت: عرضه خودرو و خبرهای مثبت و منفی در پس از آن به غیر از صنعت خودرویی همانطور که میدانیم از لحاظ روانی و تأثیر روی برخی از سود آوری ها مانند فراکاب ها خواهد داشت.
امروز بازار سرمایه شاهد چرخش دوباره به سمت نمادهای خودرویی بود.
صنعت خودرویی که یکی از بزرگترین صنایع بازار است و در این مطلب سعی شده به تشریح گزارش عملکرد نماد‌های خودرویی و قطعات خودرو در ۶ ماهه ابتدایی ۱۴۰۱ بپردازیم.
وضعیت بنیادی یکی از مؤلفه‌های اصلی نمادهای بازار سرمایه بوده و هر آن چیزی که در آینده برای یک نماد اتفاق می‌افتد برگرفته از وضعیت بنیادی آن است.
بورس نسبت به دیروز به صورت کمتری ریزش داشته و بسیاری از نمادها به وضعیت متعادل باز گشتند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: با فراهم شدن زیرساخت‌ها و الزامات توسط نهادهای مرتبط حاکمیتی، از سال آینده و با آغاز تولید انبوه تارا برقی، مشتریان می توانند از طریق شرکت خودروی سفارشی ایران خودرو (آپکو) نسبت به سفارش‌گذاری و خرید این محصول اقدام کنند.
چارچوب هماهنگی شیعیان عراق با صدور بیانیه ای از تظاهرات مسالمت آمیز مردم عراق در روز دوشنبه به منظور دفاع از دولت و نهادهای قانونی قدردانی کرد.
یک کارشناس بازار سرمایه بر این باور است که حداکثر افتی که در بدبینانه ترین حالت ممکن میتوان برای بازار سرمایه در نظر گرفت به طور متوسط پنج تا ۱۰ درصد است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ