لهستان اعلام کرده که درنظر دارد تا در مرز با روسیه حصار برقی احداث می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور لهستان در ادامه مواضع روسیه هراسانه خود، مسکو را به همکاری با بلاروس در حملات ترکیبی در مرز این کشور متهم کرد!
در بحبوحه بالا گرفتن تنش در مرز بین مینسک و ورشو، رئیس جمهور بلاروس از صدور دستور «تماس» با لهستان و وزیر دفاع این کشور نیز از افزایش نیروها در منطقه مرزی خبر داد!
سرویس اطلاعاتی انگلیس درباره احتمال آموزش نیروهای بلاروسی در نزدیکی مرز لهستان به دست نیروهای ارتش خصوصی «واگنر» هشدار داد.
وزارت دفاع بلاروس رزمایش نظامی را در مرز مشترک این کشور با لهستان و لیتوانی آغاز کرد.
معاون وزیر کشور لهستان از تشدید حضور نظامیان این کشور در مرز بلاروس خبر داد.
مقام ارشد لهستان گفت که در صورت تشدید شرایط در پی استقرار نیروهای ارتش خصوصی «واگنر» در بلاروس، ورشو مرز مشترک خود با مینسک را خواهد بست.
سناتور لهستانی در گفت‌وگو با یک رسانه اوکراینی گفت که هر جنگجوی وابسته به ارتش خصوصی «واگنر» که از مرز بلاروس عبور کند، با نیروهای لهستان و آمریکا روبه‌رو خواهد شد.
فرماندهی کل نیروهای مسلح لهستان امروز با طرح ادعایی واهی علیه مینسک، از استقرار تک تیراندازهای این کشور در مرز بلاروس خبر داد.
نخست وزیر لهستان اعلام کرد که گروهی از نظامیان گروه واگنر در نزدیکی مرز این کشور مستقر شدند.
نخست وزیر لهستان اعلام کرد که گروهی از نظامیان گروه واگنر در نزدیکی مرز این کشور مستقر شدند.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که بیانیه وزارت دفاع این کشور مربوط به فسخ توافق صادرات غلات از دریای سیاه است.
وزیر دفاع لهستان اعلام کرد که انتقال بیش از ۱۰۰۰ سرباز به مرز بلاروس را آغاز کرده ایم تا هر گونه تلاشی برای بی ثباتی را متوقف کنیم.
لهستان روند اعزام و استقرار صدها سرباز و خودرو را در مرز با بلاروس مستقر آغاز کرد.
نماینده دائم لهستان در بروکسل امروز گفت: یازدهمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه روسیه شامل ممنوعیت عبور تریلرهای روس از مرز اتحادیه اروپا و محدودیت‌هایی علیه ۷۰ نفر است.
وزیر دفاع لهستان اعلام کرد که این کشور عملیات شناسایی در نزدیکی مرز اوکراین را با کمک پهپادهای آمریکایی انجام خواهد داد.
رئیس مرکز لرزه نگاری کشور از وقوع زمین لرزه ۴.۱ ریشتری در مرز استانهای خوزستان، چهار محال بختیاری، اصفهان و لرستان خبر داد.
ارتش لهستان یک لشکر پیاده‌نظام مجهز به ادوات جنگی پیشرفته را در مرز مشترک این کشور با بلاروس ایجاد و مستقر می‌کند.
پس از فرود آمدن موشک در خاک لهستان و مرگ دو نفر و زخمی شدن چندین تن در مجاورت مرز لهستان و اوکراین، آسوشیتدپرس بلافاصله مدعی شد که روسیه این موشک را شلیک کرده است.
گل دوم لهستان، امیدهای عربستان به‌ویژه گلر این تیم را برای کسب امتیاز از بین برد.
پس از حادثه موشکی اخیر در مناطق مرزی لهستان و اوکراین، وزیر دفاع آلمان اعلام کرد برلین به‌زودی سامانه‌های دفاع موشکی پاتریوت در اختیار لهستان قرار می‌دهد.
سه‌شنبه شب دو فروند موشک به روستای مرزی پسوودوف واقع در شهر لوبلین لهستان در نزدیکی مرز اوکراین اصابت کرد و دو شهروند لهستانی کشته شدند. ولودیمیر زلنسکی طی یک سخنرانی تلویزیونی گفت: مطمئنم که این موشک ما نیست. براساس گزارش‌های ارتش اوکراین، یقین دارم که این موشک برای روسیه بود. این در حالی است که ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو چهارشنبه در کنفرانسی مطبوعاتی درباره موشک اصابت کرده به خاک لهستان اظهار کرد: ممکن است که این موشک توسط سامانه‌های پدافند هوایی اوکراین شلیک شده باشد.
رادیو زیت لهستان اعلام کرد سه‌شنبه شب دو موشک به روستای پرژوودوف در منطقه ویوودشیپ لوبلسکی شرق لهستان واقع در مرز اوکراین اصابت کرده و جان ۲ تن را گرفته است.
منابع خبری از کشته شدن دو نفر درپی اصابت موشک به روستایی لهستانی در نزدیکی مرز اوکراین خبر دادند.
ستاد کل ارتش لهستان اعلام کرد که نیرو‌های یگان‌های مهندسی در حال ایجاد حصار در مرز با منطقه کالینینگراد روسیه هستند و ارتش لهستان از این نیرو‌ها حمایت می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ