مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به صادرات کاتالیست‌های ایرانی به روسیه اشاره و اظهار کرد: کاتالیست‌های ایرانی تنه به کاتالیست‌های اروپایی زده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محققان کشور روشی جدید برای تولید کاتالیستها طراحی کردند که قابل رقابت با کاتالیستهای موجود در بازار هستند.
مدیرعامل شرکت پژوهش وفناوری پتروشیمی گفت: یکی ازموفقیت‌های دولت سیزدهم دیپلماسی فناوری است که باصادرات کاتالیست‌های صنعت نفت وارائه لایسنس به کشورهای منطقه به یک دیپلماسی موفق دست یافته است.
دفتری با اعلام این خبر که ۹۸درصد کاتالیست‌های صنعت نفت از سوی شرکت‌های معتبر داخلی تولید می‌شود، گفت:هم‌اکنون کاتالیست‌های ایرانی به کشورهای منطقه صادرو با موفقیت در مجتمع‌ها استفاده می‌شود.
یک شرکت دانش بنیان تولیدکننده کاتالیست موفق شده 3 نوع از کاتالیستهای مورد نیاز صنعت فولاد را به تولید رسانده و قراردادی برای تامین نیاز این صنعت منعقد کند.
دبیر انجمن مهندسی شیمی ایران گفت: پژوهشگاه صنعت نفت مرجع صدور تأیید در زمینه کاتالیست است و در واقع نقش حکمرانی و حاکمیتی در این حوزه مختص پژوهشگاه صنعت نفت است.
معاون علمی،  فناوری و اقتصاد دانش بنیان گفت: به صنایع اعلام کنیم که اگر از کاتالیست‌های ساخت داخل استفاده کردند و آسیبی به خط تولید آنها وارد شد، از سوی ما، بیمه خواهد شد.
با حمایت‌ها و گام‌های ستاد توسعه فناوری‌های حوزه آب و انرژی در راستای تحول صنعت کاتالیست، کشور در مسیر توسعه این محصول راهبردی حرکت می‌کند.
مدیرعامل شرکت ملی گاز گفت: خودکفایی در تولید کاتالیست‌های صنعت نفت تا ۳ سال آینده محقق می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ