کمبود ویتامین k در بدن، نادر می‌باشد. اما در صورت کمبود آن، عوارض کمبود ویتامین k نظیر خون ریزی بیش از حد در اثر جراحات نمایان می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افراد مبتلا به سنگ کلیه درد بسیار شدیدی در پهلو‌ها و کلیه‌ها دارند. رژیم غذایی نامناسب، چاقی و کم تحرکی، دیابت و مشکلات روده می‌توانند از عوامل زمینه ساز سنگ کلیه باشند.
بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تمام عواملی که می‌تواند باعث شود که کمبود دارو ایجاد شود را در یکی-دو هفته اخیر کاملاً از بین برده‌ایم، کمبود ۲۰۰ قلم دارو درست نیست.
سیل اخیر جاده چالوس اهمیت توجه کردن به هشدارهای هواشناسی برای کاهش تلفات مالی و جانی در حوادث طبیعی را نشان داد اما چه عواملی باعث بی توجهی مردم و مسئولین به این هشدارها می‌شود؟
با مرور برخی از اخبار از جمله بررسی اردوگاه منفقین در آلبانی این سوال مهم مطرح می شود که چه عاملی باعث شده است که شاهد تغییر رویکرد کشورهای غربی و عربی نسبت به سیاستهای بین المللی جمهوری اسلامی ایران باشیم؟چرا کشورهایی که تا دیروز حمایت تمام عیاری از برخی از دشمنان  مرز و بوم مانند گروهک تروریستی منافقین داشتند حاضر شدند با تغییر رویکرد وارد تعامل با جمهوری اسلامی ایران شوند؟
با مرور برخی از اخبار از جمله بررسی اردوگاه منفقین در آلبانی این سوال مهم مطرح می شود که چه عاملی باعث شده است که شاهد تغییر رویکرد کشورهای غربی و عربی نسبت به سیاستهای بین المللی جمهوری اسلامی ایران باشیم؟چرا کشورهایی که تا دیروز حمایت تمام عیاری از برخی از دشمنان  مرز و بوم مانند گروهک تروریستی منافقین داشتند حاضر شدند با تغییر رویکرد وارد تعامل با جمهوری اسلامی ایران شوند؟
سال ۹۹ را می توان سر آغازی بر شایعات افزایش قیمت بنزین دانست، اکنون با گذشت ۳ سال نه تنها این شایعات پایان پیدا نکرده بلکه جذابیت این خبر موجب دامن زدن به این شایعه شده است.
یک متخصص کودکان گفت: علائم آلرژی که ما در کودکان مشاهده می‌کنیم حاصل تولید هیستامین و بروز واکنش‌های حساسیتی ناشی از آن در بدن است.
زندگی مدرن و پرتنش امروزی پیش می‌رود و در این بین حفظ آرامش ذهنی خانواده یک چالش بزرگ است. اعضا خانواده با مسئولیت‌ها، فشار‌ها و تغییرات روزمره روبرو هستند که ممکن است این مسائل بر آرامش ذهنی آن‌ها تأثیر بگذارد.
کسی که دچار تپش قلب می‌شود باید در هر حال به پزشک مراجعه نماید. پس از انجام معاینات لازم نوار قلب از بیمار گرفته می‌شود که تا حد زیادی می‌تواند علت تپش قلب را مشخص کند. گاه نیز انجام آزمایش‌هایی برای تشخیص برخی بیماری‌های زمینه‌ای لازم است.
کارشناس بازار سرمایه گفت: درک و فهم عوامل مؤثر بر سیاست تقسیم سـود عـلاوه بـر حفظ منافع سرمایه گذاران، باعث رشد و شکوفایی شرکت‌ها می‌شود.
مادر یا پدر می‎‌توانند ژن‌هایی را که باعث ایجاد شکاف می‎‌شوند، به تنهایی یا به‌عنوان بخشی از یک سندرم ژنتیکی که شامل لب شکری یا شکاف کام است (مانند سندرم ولوکاردیوفاشیال) به جنین منتقل کنند. در بعضی موارد، جنین ژنی را به ارث می‎برد که او را مستعد لب شکری می‎کند و سپس محرک محیطی باعث ایجاد شکاف لب یا کام می‌شود.
متخصص پوست و موی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با بیان این که شست و شوی بیش از حد، استفاده از آب داغ و یا خیلی سرد می‌تواند خشکی پوست را تشدید کند، گفت: استفاده مکرر از مواد شوینده نیز می‌تواند باعث خشکی پوست شود و اثرگذاری رطوبت رسان‌ها را کاهش دهد.
عظیم ثابت کارشناس بازار سرمایه گفت: بازار سرمایه طی ۲ سال گذشته روند فرسایشی طولانی مدتی را تجربه کرد و شاخص بورس از نیمه دوم سال ۹۹ دیگر نتوانست نظر سرمایه‌گذاران را به خود جلب کند، با توجه به چنین اتفاقی اکنون این بازار نسبت به سایر بازارها از پتانسیل بیشتری برای رشد برخوردار است.
شاخص‌کل بورس، به واسطه افزایش ریسک‌های سیاسی و اقتصادی هفته‌جاری را نیز با افت بیش از ۱۱هزار‌واحدی آغاز کرده و۱۴ روز متوالی است که خود را در کانال یک‌میلیون و ۶۰۰هزار واحد تثبیت کرده‌است. نماگر اصلی بازار اکنون به کف این کانال رسیده و نتوانسته است حمایت ۶/ ۱میلیون‌ واحدی را بشکند. با شکست سطح یک‌میلیون و ۶۰۰هزار واحد، نماگر بازار سهام این پتانسیل را دارد تا سطوح پایین‌تری را به خود ببیند. شاخص هم‌‌‌‌‌‌‌وزن نیز در کم‌‌‌‌‌‌‌ترین سطح از ۲۵‌دی سال‌جاری قرار دارد.
امروزه طبقه کارگر به قلب سیاست انگلیس برگشته و میلیون‌ها کارگر بیش از هر زمان دیگری به قدرت جمعی خود پی برده اند و جسارت می‌کنند تا ساختار اجتماعی نابرابر انگلیس را به چالش بکشند.
بزاق دهان یک ماده کاملا بی رنگ و شفاف است که از شش غده اصلی در دهان ترشح می‌شود، وجود بزاق در دهان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که مهم‌تر از همه مرطوب نگه داشتن دهان در هنگام حرف زدن است. علاوه بر این وجود بزاق در دهان به سلامت هر چه بیشتر دهان، دندان و لثه‌ها کمک می‌کند، که در برخی از شرایط مختلف می‌تواند عوامل متعددی باعث غلیظ شدن بزاق شود، این امر می‌تواند با خود مشکلاتی را پدید آورد.
یک متخصص کودکان گفت: اگر کودک شما تب دارد، در بیشتر موارد به این معناست که او احتمالاً به سرماخوردگی و یا عفونت ویروسی دیگری مبتلا شده است، ذات‌الریه، عفونت ادراری، گوش و یا عفونتی جدی‌تر مانند عفونت باکتریایی خون یا مننژیت نیز ممکن است باعث تب شوند.
عوامل متعددی باعث شده جرارد پیکه به این نتیجه برسد که وقت خداحافظی از فوتبال است.
عوامل متعددی باعث شده جرارد پیکه به این نتیجه برسد که وقت خداحافظی از فوتبال است.
صد‌ها گونه از انواع باکتری‌ها در روده شما زندگی می‌کنند. برخی از آن‌ها برای روده مفید و برخی دیگر مضر هستند. باکتری‌های روده‌ای برای فرآیند هضم و جذب بسیار مهم هستند. آن‌ها باکتری‌های مضر و میکروارگانیسم‌های مهاجم را از بین می‌برند و باعث تولید ویتامین K، فولات و اسید‌های چرب کوتاه زنجیر می‌شوند.
پژوهشگر حوزه آب و محیط زیست گفت: در مطالعات نقش عوامل اقلیمی بین ۱۶ تا ۳۵ درصد و نقش عامل انسانی بین ۶۵ تا ۸۴ درصد ذکر شده است. بر اساس مطالعاتی که از روی پردازش تصویر نقشه‌های هوایی توسط دانشگاه تربیت مدرس در سال ۱۳۹۸ انجام شد، سطح زیرکشت در حوضه آبریز دریاچه ارومیه در طی ۳۰ سال گذشته از ۳۰۰ هزار هکتار به ۶۰۵ هزار هکتار رسیده است.
کودکان به دلایل مختلف اضافه وزن دارند و چاق می‌شوند. شایع‌ترین علل، عوامل ژنتیکی، نداشتن فعالیت فیزیکی، الگو‌های تغذیه ناسالم و یا ترکیبی از این عوامل هستند. تنها در موارد نادر، اضافه وزن ناشی از شرایط پزشکی مانند یک مشکل هورمونی است.
شیائومی 12T آینده دارای نسخه بهبودیافته پردازنده دایمنسیتی ۸۱۰۰ خواهد بود که دایمنسیتی ۸۱۰۰ اولترا نامیده می‌شود. این چیپست نسبت به دایمنسیتی ۸۱۰۰ پنج نانومتری بهبودیافته‌تر خواهد بود. این گوشی هوشمند با حافظه داخلی ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی UFS3.1 و ۸ گیگابایت رم LPDDR5 عرضه خواهد شد.
چرا پس از هفت دوره از برپایی این حراج، متولیان امر واکنش نشان داده‌اند و در این چند سال چه عاملی باعث سکوت مسئولان مربوط شده بود؟! مسئولان در این مقطع چه اقدام حقوقی برای توقف و تعقیب عوامل این حراج انجام داده‌اند؟ آیا واکنش صرفاً در حد یک یادداشت انتقادی بوده و چرا؟! این نوع واکنش‌ها درباره ابهام‌ها پیرامون حراج و مالکانش، که «تابناک» نتوانست آن‌ها را کامل شناسایی کند، می‌افزاید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ