وزیر دفاع کانادا از ارسال نخستین تانک لئوپارد از سوی این کشور به اوکراین خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شبکه «بی بی سی» در این گزارش نوشت، این نخستین تغییرات اساسی در وزرای کابینه ترودو از زمانی محسوب می‌شود که جاستین ترودو در سال ۲۰۲۱ مجدداً با یک پیروزی شکننده و حداقلی بعنوان نخست‌وزیر منصوب شد.
محققان دانشگاه بریتیش کلمبیا نمونه اولیه یک ربات تست دارو را ابداع کرده اند که قرار است آن را نخستین بار در فستیوال موسیقی در ایالت کلمبیا کانادا آزمایش کنند.
نخست‌وزیر کانادا اعلام کرد که این کشور با سرمایه‌گذاری بیشتر در بخش نظامی، نیروهای بیشتری را به اروپا اعزام می‌کند.
دولت کانادا اعلام کرد این کشور متعهد به پایان دادن به اثرات مهمات خوشه ای برغیر نظامیان است.
دولت کانادا در ادامه اقدامات خصمانه خود تحریم‌های جدیدی علیه مقام‌های ایران وضع کرد.
هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ از امروز به میزبانی دو شهر اوتاوا در کانادا و ناگویای ژاپن برگزار می‌شود و نخستین رقابت پیش‌روی تیم ملی والیبال مردان ایران برابر ژاپن خواهد بود که قرار است این بازی از ساعت ۱۴:۱۰ به وقت ایران برگزار شود
به گفته آنیتا آناند وزیر دفاع کانادا، زیرساخت حیاتی این کشور هدف حملات سایبری متعددی قرار گرفته بوده و این امر یک تهدید مهم برای اقتصاد چهارمین تولید کننده بزرگ نفت خام جهان به شمار می رود.
وزارت خارجه کانادا چهارشنبه اعلام کرد که اتاوا و ریاض بر سر از سرگیری روابط کامل دیپلماتیک و انتصاب سفرای جدید به توافق رسیدند.
وزیر دفاع کانادا اعلام کرد این کشور به همراه لتونی برنامه‌ای برای آموزش نظامیان اوکراینی دارد.
کانادا یک دیپلمات چینی را به اتهام تهدید یک عضو پارلمان اخراج کرد.
رسانه‌ها از احضار سفیر چین از سوی دولت کانادا خبر می‌دهند.
وزارت خارجه کانادا امروز از وضع تحریم‌های جدیدی علیه ۱۴ شخص حقیقی و ۳۴ نهاد حقوقی روسیه خبر داد.
پس از ممنوعیت استفاده کارمندان دولت از تیک‌تاک در ایالت داکوتای جنوبی در آمریکا، تایوان هم نصب این اپلیکیشن چینی را به‌دلیل مشکلات امنیتی روی دستگاه‌های دولتی ممنوع کرد. انتشار این خبر با واکنش مثبت کمیسر کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) آمریکا همراه شد. در ادامه تحریم این شبکه اجتماعی نهاد اجرایی اتحادیه اروپا نیز از کارمندان کمیسیون اتحادیه اروپا خواست که به دلایل امنیتی تیک‌تاک را از دستگاه‌هایشان پاک کنند. کانادا نیز جزو نخستین کشور‌هایی بود که کاربرد اپ تیک‌تاک را در دستگاه‌های دولتی ممنوع کرد.
همراه اول برای نخستین بار بسته‌های ویژه اقتصادی مکالمه بین‌الملل را برای مقاصد عراق، ترکیه، قطر، امارات، آمریکا و کانادا ارائه کرد.
کانادا روز دوشنبه 12 مقام در سپاه پاسداران و نیروهای امنیتی ایران را به بهانه نقض حقوق بشر تحریم کرد.
کانادا برای نخستین بار در تاریخ قهرمان جام دیویس شد.
آلفونسو دیویس، ستاره تیم ملی کانادا با نخستین گل بازی تیمش برابر کانادا را به ثمر رساند.
بلژیک در دیداری دشوار و نفسگیر مقابل کانادا در نخستین دیدارش از گروه F جام‌جهانی ۲۰۲۲ پیروز شد.
تیم ملی فوتبال بلژیک نخستین دیدار خود در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی را با پیروزی برابر ناشناخته ترین تیم جام به پایان برد.
قرار است نخستین معدن تمام برقی لیتیوم جهان در کانادا ساخته شود.
شناسایی این مورد با همکاری بیمار ـ که یک بانوی ۳۴ ساله است ـ و خانواده او از طریق مشاهده ضایعات پوستی بیمار صورت گرفته است. بنا به اظهار دانشمندان و متخصصان، آبله میمونی، کشندگی بالایی نداشته و قابل درمان است. افرادی که در گذشته دور واکسن آبله را تزریق کرده‌اند تا حدود قابل توجهی نسبت به این بیماری مصونیت خواهند داشت.
بر اساس ضوابط شرکت استارتاپی تپسی مربوط به یک شرکت حمل و نقل اینترنتی است که در فرابورس پذیرفته شده و باتوجه به اطلاعیه های منتشر شده در کدال احتمالا در هفته‌های آینده سهام این شرکت در فرابورس عرضه اولیه شود. جزییات ارزش گذاری سهام «تپسی» را در مطلب زیر بخوانید.
مردی که ۳ ماه در چنگال آدم ربایان بود!
این نخستین تقابل دو تیم ملی از ورزش دو کشور بعداز جنجال لغو سیاسی بازی فوتبال در ونکوور بود که به شکست سنگین کانادا ختم شد. شاگردان جوان عطایی بعداز شکست دو روز پیش آمریکا، کم‌کم خود را در این میدان معتبر جهانی پیدا می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ