نام هافبک ایرانی شباب الاهلی در فهرست بازیکنان این تیم مقابل دبا الفجیره دیده نمی‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک ایرانی الوحده یکی از ۱۱ نفر اصلی تیمش مقابل البطائح است.
منابع عبری در پی سخنرانی اخیر دبیرکل حزب الله لبنان و تهدید وی مبنی بر بازگرداندن اسرائیل به عصر حجر، تلویحا به تغییر اهداف نظامی رژیم صهیونیستی در قبال لبنان اشاره کردند.
هافبک ایرانی الوحده در جریان تساوی امروز تیمش مقابل بنی یاس به میدان رفت.
هافبک ایرانی الوحده شانس تقابل با ستاره‌های الهلال را دارد.
هافبک ایرانی الوحده شانس تقابل با ستاره‌های الهلال را دارد.
احمد نورالهی پس از یک فصل درخشان در شباب الاهلی به الوحده پیوست اما نامش در بین سه بازیکن برتر خارجی امارات دیده نمی‌شود.
عاملی، امام جمعه اردبیل تصریح کرد: بعضی خیال می‌کنند که پایه‌گذار اندیشه ولایت فقیه حضرت امام (ره) است و لذا می‌گویند نظریه ولایت فقیه اندیشه ایرانی است، به همین جهت در لبنان عده‌ای حزب‌الله را که تمام برنامه‌های خود را با ولایت فقیه تنظیم کرده حزب ایرانی می‌دانند، جناب سیدحسن نصرالله در پیام خود به کنگره اظهار داشت: اصلی‌ترین نظریه‌پرداز ولایت فقیه از خود لبنان و از کرک نوح توسط محقق کرکی شروع و در زمان شاه طهماسب در ایران عملیاتی شده است، پس چگونه می‌توان گفت این نظریه، نظریه ایرانی است، این نظریه قبل از امام توسط محقق کرکی، نراقی و اعاظم علمای شیعه مطرح و بر آن استدلال شده
هافبک ایرانی پس از عقد قرارداد با الوحده مقابل تیم‌های مطرح عرب قرار می‌گیرد.
آنطور که «نصرالله حدادی» تاریخ‌پژوه به نقل از کتاب «شرح حال طبیبان قاجار و رضاشاه» می‌گوید: محمدحسین خان ادهم فرزند ارشد فخرالاطبا (میرزا زین‌العابدین لقمان‌الممالک) بود که پس از مرگ پدر به لقب فخرالاطبا ملقب شد و از پزشکان تراز اول آذربایجان محسوب می‌شد و نزدیک‌ترین همکار دکتر طولوزان بود که در سال۱۲۵۸ در تبریز متولد شد.
عمر خریبین پس از یک فصل حضور در شباب الاهلی، به الوحده امارات بازگشت.
نصرالله حدادی در «طهران قدیم» می‌گوید که تهران تا قبل از تأسیس فرودگاه مهرآباد، دارای دو فرودگاه کوچک نظامی به نام‌های دوشان‌تپه و قلعه‌مرغی بود و عملیات ساختمانی فرودگاه مهرآباد در سال ۱۳۲۶ توسط وزارت دارایی آغاز گشت. ولی پس از چندی تعطیل و مجدداً در سال ۱۳۲۹ عملیات ساختمانی دو آشیانه فلزی و توسعه خیابان پرواز و تاکسی‌رو‌ها توسط سازمان برنامه شروع شد و پس از چهار سال، یعنی در سال ۱۳۳۳ برنامه اول عمرانی آن پایان یافت.
ماجد ناصر، دروازه‌بان شباب الاهلی، پس از مصدومیت در مسابقه شب گذشته تیمش، برای انجام معاینات و مداوا به بیمارستان منتقل شد.
جدول رقابت‌های لیگ حرفه‌ای امارات پس از پایان بازی‌های هفته بیست و یکم و در شرایطی که تنها پنج هفته تا پایان مسابقات باقی مانده، شاهد تغییر خاصی نبود.
در دوم تیرماه ۱۲۸۷ میرزا نصرالله ملک‌المتکلمین، یکی از شناخته‌شده‌ترین واعظان و خطیبان مشروطه‌خواه، به همراه میرزاجهانگیرخان شیرازی، مدیر روزنامه صوراسرافیل و قاضی قزوینی، از روحانیون مشروطه‌خواه، پس از شکنجه، در مقابل محمدعلی‌شاه به قتل رسیدند و در راه مشروطیت فدا شدند.
با توجه به شکست دور از انتظار العین، حالا شباب الاهلی بیش از پیش به کسب قهرمانی نزدیک شده است.
خلیل البلوشی، مفسر مشهور فوتبال، پس از شکست شباب الاهلی برابر الهلال اظهار نظر جالبی داشت.
احمد نوراللهی و سایر هم‌تیمی‌هایش پس از شکست برابر الهلال، از هواداران خود تشکر کردند.
سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان گفت: آمریکا پس از تعلل ۹ روزه، معافیت تحریمی سوریه را اعلام کرد وتبعیض در کمک به مردم زلزله‌زده سوریه و ترکیه یک نوع سقوط و انحطاط انسانی و اخلاقی بود.
احمد نوراللهی، هافبک شباب الاهلی، در اولین بازی باشگاهی خود پس از جام جهانی باید به مصاف الوحده برود‌.
احمد نوراللهی پس از گذراندن دوران مصدومیت خود به لیست شباب الاهلی بازگشت.
احمد نوراللهی که هفته گذشته به طور نگران کننده‌ای پس از مصدومیت زمین را ترک کرده بود در لیست بازی امروز تیمش حضور ندارد.
بانک ایران زمین در صدد است که نئوبانک"هوشمند فردا" را به کمک زیرساخت‌های های‌وب نه تنها در تهران بلکه در اکثر شهر‌ها و روستا‌های کشور در دسترس کاربران قرار دهد.
نصرالله پژمانفر از اعضای شاخص جبهه پایداری بوده که در سال اول مجلس یازدهم، ریاست کمیسیون اصل نود را بر عهده داشت، در اجلاسیه سوم دوباره به ریاست کمیسیون اصل نود با رای نمایندگان مجلس انتخاب شد. پیش از وی، حسن شجاعی علی آبادی، ریاست کمیسیون اصل نود را بر عهده داشت.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ