بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد در محورهای شمالی کشور روان و بدون مداخلات جوی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه خبر داد.
براساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور هم اکنون تردد در محورهای هراز و فیروزکوه روان است.
رئیس مرکز مدیریت کنترل ترافیک راهور فراجا گفت: شاهد تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه هستیم.
مرکز مدیریت راه های کشور از تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: تردد روان در آزادراه تهران-شمال و قزوین_رشت و محورهای هراز، فیروزکوه گزارش شده است.
مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به تردد روان در محورهای چالوس، هزار و فیروزکوه اعلام کرد: امروز شنبه سیزدهم خردادماه، حجم ترافیک در آزاد راه قزوین- کرج محدوده پل فردیس سنگین است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در محورهای شمالی خبر داد و گفت: محور شهریار – تهران در برخی مقاطع با ترافیک سنگین همراه است.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: تردد روان در محورهای چالوس، هراز،آزادراه تهران _ شمال برقرار است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش باران در برخی از محورهای استان آذربایجان غربی خبر داد و گفت: تردد روان در محورهای شمالی برقرار است.
آخرین وضعیت محورهای شمالی کشور نشان می دهد تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه روان است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران– شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام تردد روان درمحورهای شمالی از ترافیک سنگین در آزاد راه‌های قزوین –کرج محدوده پل فردیس، خبر داد.
رئیس مرکز کنترل راهور فراجا گفت: در حال حاضر تمام محورهای اصلی جاده‌های کشور باز و تردد در آن‌ها به صورت روان است.
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: تردد در محورهای شمالی کشور روان است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در تمامی محورهای مواصلاتی کشور خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در تمامی محورهای مواصلاتی کشور خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه تهران-شمال خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام تردد روان در آزاد راه تهران–شمال و آزاد راه قزوین - رشت گفت: محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی هستند.
مرکز مدیریت راه‌های کشور امروز ۱۹ اسفند ماه آخرین وضعیت راه‌های کشور را اعلام کرد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان و بدون مداخله جوی در محورهای مواصلاتی کشور خبر داد و گفت: در تمام محورهای مواصلاتی کشور ترافیک روان گزارش شده است.
شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: تردد در تمامی محور‌ها روان گزارش شده و تنها در محور آزادراه قزوین - کرج از محمد شهر تا ساسانی و پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام تردد روان در تمامی محورهای شمالی از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج و محورهای شهریار-تهران و ساوه-همدان خبر داد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا گفت: تردد در تمامی مسیرهای منتهی به مرزهای پنج گانه روان است و در این محورها هیچ ترافیکی نداریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ