کاشته رامین رضائیان جالب ترین پایان برای برد امروز سپاهان مقابل گل گهر بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایش تیم‌ملی امید در تورنمنت کافا تحسین برانگیز بوده که دلیل اصلی آن نیز درخشش چهره‌های ناشناخته زیر نظر علی صانعی بوده است.
نمایش صادق محرمی مقابل آستانه قزاقستان با واکنش مثبت اسپورتسکی همراه بود.
لبران جیمز و سرخیو آگوئرو تماشاگران ویژه نمایش باشکوه لیونل مسی در اولین بازی خود برای اینتر میامی بودند.
احتمالاً کسانی که به آقای پناهیان خبر داده اند که صف‌های نماز برخی مساجد با بازنشسته‌ها پر می‌شود، از نزدیکان و معتمدان ایشان یا دستکم انسان‌های موجهی بوده اند. با این حال، چون آقای پناهیان به عنوان یک روحانی دوست دارد مساجد پر از مردم و به ویژه جوان‌ها باشد، برغم این که بار‌ها خلاف این خبر را به او داده اند و به قول خودش شایع هم شده است، ولی تصریح می‌کند "باور نمی‌کنم"!
نواک جوکوویچ، سومین تنیسور برتر حال حاضر دنیا همراه با چند چهره مشهور سینمایی و سیاسی مهمانان ویژه آخرین نمایش مسی و راموس برای پاریس بودند.
سه پرده از نمایش طولانی اعطای ماشین (یه ویژه شاسی بلند) به افراد و نهادها را ببیند: به نظر شما، در این بخش از نمایش، پرده بسته می شود یا می افتد؟
آمار‌ها به ویژه آمار‌های اقتصادی، عرصه‌ای برای تبلیغات و نمایش نیست. آینه‌ای است که به تناسب وضعیت می‌تواند خوبی یا بدی و پیشرفت یا پسرفت را نشان دهد. برخورد شفاف و غیرگزینشی با آن به اعتماد مردم کمک می‌کند و برعکس آن موجب سلب اعتماد می‌شود؛ بنابراین در انتشار و تبلیغ آمار‌ها نباید گزینشی و سیاسی عمل کرد.
رشت - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از راه اندازی بخش ویژه نمایش سلاح‌های دوره باستان در موزه رشت به مناسبت روز ارتش خبر داد.
یگان نسوان یگان‌های ویژه فراجا با حضور در یک دبیرستان دخترانه در دهه مبارک فجر حرکات رزمی را برای دانش‌آموزان به نمایش گذاشتند.
کمک ۶۵ کشور جهان به ویژه دولت‌های غربی به زلزله‌زدگان ترکیه و سکوت معنادار آنها در برابر همین وضعیت در سوریه، بار دیگر استاندارد دوگانه غربی‌ها در زمینه مسائل بشردوستانه را به نمایش گذاشت.
آشغال‌های دوست‌داشتنی که در آن به اتفاقات سال ۸۸ اشاره می‌شد، نزدیک به ۶ سال توقیف بود. سرانجام این فیلم در اواخر سال ۱۳۹۷ با دریافت پروانه نمایش روی پرده رفت و با وجود اکران نه‌چندان گسترده، توانست بیش از ۳۰۰ هزار تماشاگر را به سالن‌های سینما بکشاند. این فیلم در هفته اول نمایش بیش از یک میلیارد تومان فروش داشت. به نظر می‌رسد استقبال مخاطبان به دلیل مضمون و نوآوری‌هایی که در فیلمبرداری و جلوه‌های ویژه آن استفاده شده بود، نیز است.
عملکرد برانکو با عمان در مسابقات کشورهای حوزه خلیج فارس با تمجید و البته گله‌گذاری کارشناسان فوتبال این کشور همراه بود.
ریکاردو ساپینتو در شروع تمرین امروز دقایقی با بازیکنان خود گفت و گو و از آنها بابت نمایش اخیر تشکر کرد.
اکنون تصاویر محدودی از کیا استونیک کوانتوم مدل 2023 منتشر شده که این خودرو را در یک نسخه ویژه نمایش می دهد و ظاهرا قرار است فقط در بازار انگلیس عرضه شود.
امکانات ویژه ورزشگاه‌های قطر در جام جهانی 2022 قطر به این زودی از یادها نخواهد رفت.
نمایش دلپذیر شاگردان دشان با تقدیر ویژه نیمکت‌نشینان تیم ملی فرانسه همراه شد.
از روز هم‌گروهی ایران و انگلیس هوادران ایرانی روی کیفیت نمایش هری مگوایر حساب ویژه‌ای باز کرده بودند.
داروین نونیز، ستاره اروگوئه ای لیورپول امروز یک نمایش درخشان را از خود ارائه داد.
تبلت جدید Galaxy Tab A۷ Lite Kids Edition به یک صفحه نمایش ۸.۷ اینچی، قاب مقاوم و اپلیکیشن کنترل والدین Samsung Kids مجهز شده است.
یکی از تقابل‌های ویژه جدال پرسپولیس و سپاهان قطعا نمایش دو مدافع راست مدعی دو تیم خواهد بود.
یکی از تقابل‌های ویژه جدال پرسپوليس و سپاهان قطعا نمایش دو مدافع راست مدعی دو تیم خواهد بود.
ژولمان شارشنبکوف کشتی گیر قرقیزستانی پس از کسب مدال طلای جهان، شادی ویژه ای را از خود به نمایش گذاشت.
محسن خان جهانی کارگردان مستند A _B_C _D که درباره کروناست و در بخش ویژه جشنواره سینما حقیقت بصورت آنلاین به نمایش در می آید، توضیح داد: این مستند روایتی است از اولین روزهای شیوع کرونا در ایران و تاثیرات اجتماعی این پدیده بر روی مناسبات زندگی ادم ها.
وی تأکید کرد: در پرانتز باز دوره جدید مشارکت مخاطب بالاتر است؛ آنها می توانند در هفته رأی بدهند و در طول هفته مشخص کنند که نظرات کدام کارشناس ما را بیشتر پذیرفته اند و کارشناسان به کدام پیشنهادی که مخاطب داده اهمیت بیشتری بدهند و انتخاب کنند که حرف ویژه آن هفته یا چهره ویژه آن هفته یا نفر ویژه آن هفته چه کسی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ