طی دو هفته مسابقات باورنکردنی تنیس، بازیکنان، لحظات و مسابقاتی ثبت شدند که به رکوردشکنی مسابقات تنیس آزاد استرالیا ۲۰۲۳ کمک کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سلما پارائیلو به اولین بازیکنی تبدیل شد که که در سه رده مختلف قهرمان جهان شده است.
بانوان اراکی تمام بلیت‌های در نظر گرفته شده برای دیدار آلومینیوم و استقلال خوزستان را خریداری کردند.
یکی از بهترین پارت‌های اندام کنونی لانسفورد عضلات کواد او هستند که شدیدا نظرگیرند. عضلات پای درک با آوندهای پیدا و خط‌بندی‌هایی که با هم تقاطع پیدا می‌کنند، شاید بهترین بخش از پکیج بدنساز آمریکایی باشد.
دارچین از پوست درخت دارچین تهیه می‌شود و از دیرباز هم به عنوان ادویه و هم به عنوان دارویی سنتی استفاده شده است.
ستاره تیم ملی بسکتبال زنان نسبت به دومین پیروزی متوالی تیم ملی زنان در مسابقات کاپ آسیا، دیویژن B واکنش نشان داد.
پژوهشگران ایالات متحده و مکزیک دریافته‌اند که مصرف پکان، می‌تواند به شکلی موفقیت‌آمیز، اثرات منفی رژیم غذایی پرچرب را کاهش دهد.
جالب است بدانید که پودر بچه یک عرق‌گیر و بوگیر قوی برای بدن محسوب می‌شود. زمانی که بدن شما تعریق زیادی داشته است و در منزل اسپری یا مام و بوگیر بدن ندارید و از طرفی به حمام و آب هم دسترسی ندارید، می‌توانید کمی پودر بچه در محل تعریق بریزید تا بوی بد عرق از بین برود.
شهریار فوتبال ایران در آخرین روز از نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران با حضور در غرفه رونیکس فضایی کاملا متفاوت در این رویداد بزرگ ایجاد کرد.
جالب است بدانید که پودر بچه کاربرد‌های زیادی دارد که هیچ کدام ربطی به کودک ندارند.
سیمونه موراتوره، پس از عمل تومور مغزی به یوونتوس بازگشت.
باشگاه الهلال با ارائه پیشنهادی رسمی، خواستار جذب آنتوان گریزمان شده است.
نتایج حاصل از کارآزمایی بالینی در مورد تاثیر رژیم غذایی مدیترانه‌ای دَش (DASH) برای تاخیر تخریب عصبی یا تاثیر رژیم غذایی مایند (MIND) رژیمی که به طور خاص برای تقویت مغز طراحی شده کم‌تر از حد انتظار بوده است.
ناپولی که کیم مین جائه را با رقم 50 میلیون یورویی به بایرن مونیخ فروخت، حالا با 10 میلیون یورو جانشین او را به خدمت می‌گیرد.
تیم شانگهای پورت با شش امتیاز اختلاف صدرنشین قاطع سوپرلیگ چین محسوب می‌شود.
یافت این گرانیت نتیجه تلاش‌های دانشمندان برای یافتن دلیل ایجاد انبوه گرما تحت یک ویژگی به نام ناهنجاری Compton-Belkovich بوده است. منطقه‌ای که این گرانیت در آن یافت شد، منطقه‌ای دوردست در سطح ماه است که با بقیه پوسته اطرافش مطابقتی ندارد و محققان مدت‌ها فکر می‌کردند که این گرانیت توسط فعالیت‌های آتشفشانی تشکیل شده است.
در حین زایمان، گورخر ماده به دلیل دردهای شدید زایمان ناگهان بیهوش می‌شود، و گورخر نر سعی می‌کند مادر را احیا کند تا اجازه ندهد او و فرزند داخل شکمش از دست بروند. خوشبختانه مادر به هوش آمده و پدر با کمک فوق العاده به او در طول مبارزه خود کمک می‌کند تا مادر نوزاد را به دنیا بیاورد. منبع: خبرفوری
اسطوره صربستانی دنیای تنیس در جریان بازی برابر یانیک سینر ایتالیایی دست به کاری عجیب زد.
برترین گلزن تاریخ پرسپولیس در لیگ برتر یکی از ارزان‌ترین بازیکنان این تیم نیز بود.
میوه کاکتوس از گذشته برای درمان مشکلات کبد تجویز و مصرف می‌شد. امروز یافته‌های تحقیقاتی فایده این میوه برای سلامت کبد را اثبات می‌کند.
سرخ‌پوشان تبریزی در دیداری جذاب مقابل اورنبورگ روسیه به تساوی رضایت دادند.
ارلینگ هالند در آستانه فینال لیگ قهرمانان گفت اینتر تیم بسیار خوبی است و می‌خواهند فصل شگفت‌انگیزشان را با پیروزی برابر اینتر به بهترین شکل تمام کنند.
افسانه چتر نور، مهاجم ملی‌پوش تیم شهرداری سیرجان با پوکر در دیدار امروز تیمش 24 گله شد و عنوان خانم گلی مسابقات را از آن خود کرد.
کمک داور بین‌المللی فوتبال ایران در اولین قضاوت داخلی بعد از جام جهانی با ایرپاد به قضاوت پرداخت!
سرمربی تیم ملی والیبال هلند می گوید مسابقات قهرمانی جهان فرمول دیوانه کننده ای دارد و پیش بینی آن کار سختی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ