پیگیری ها از شورای رقابت حاکی از آن است که امروز نیز جلسه ای در این شورا در مورد عرضه خودرو در بورس برگزار شده و دستورالعمل نهایی طی چند روز آینده اعلام خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۳۰ مرداد تا ۵ شهریور) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت ترافیکی و تردد در محورهای استان‌های مرزی که میزبان زائران اربعین حسینی(ع) هستند را اعلام کرد.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
گمرک ایران در بخشنامهای تسهیلات جدید گمرک برای ورود موقت خودروهای سواری به کشور را اعلام کرد.
امارات با افزایش دمای هوا در این کشور دستور العمل جدیدی را وضع کرد که طی آن کار کردن زیر آفتاب سوزان را ممنوع اعلام کرد.
سازمان لیگ دستورالعمل کامل نقل و انتقالات تابستانی را اعلام کرد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: ۴۰ میلیارد تومان حمایت ویژه معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت به دانشگاه‌های علوم پزشکی در قالب دستورالعمل حمایت از پژوهشگران اعلام شد.
طبق اعلام نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال، دستورالعمل مصوب نقل ‌و انتقالات هیچ گونه تغییری پیدا نمی‌کند.
به گفته تیری برتون کمیسر امور بازار داخلی اتحادیه اروپا توئیتر نمی تواند حتی پس از آنکه اعلام کرد از دستورالعمل اختیاری اتحادیه برای مقابله با اخبار جعلی پیروی نمی کند، از وظایفش فرار کند.
رئیس شورای حفاظت آزمون سراسری گفت: آمادگی‌های لازم در سطح استان‌ها، شهرستان‌ها و تمام مراکز برگزاری آزمون‌ها به وجود آمده و آموزش‌های لازم به عوامل حفاظتی نیز داده شده تا توان کنترل هر نوع تخلفی را داشته باشند.
به موجب دستورالعمل ابلاغی ثبت‌نام مدارس از سوی رضامراد صحرایی، مقررات و ضوابط عمومی ثبت‌نام در کودکستان‌ها هم اعلام شد.
دستورالعمل کارمزد تراکنش‌های خرید کارتی توسط بانک مرکزی ابلاغ شد. بر این اساس، دارندگان دستگاه‌های کارتخوان از این پس براساس جزئیات اعلام شده کارمزد پرداخت خواهند کرد.
دستورالعمل کارمزد تراکنش‌های خرید کارتی توسط بانک مرکزی ابلاغ شد که بر این اساس، دارندگان دستگاه‌های کارتخوان از این پس براساس جزئیات اعلام شده کارمزد پرداخت خواهند کرد.
فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دستورالعملی از سوی فراجا دریافت کرده و بومی سازی کرده‌ایم، یادآور شد: این دستورالعمل به شهرستان‌های استان ارسال و کارکنان و پلیس برای اجرای طرح عفاف و حجاب نیز توجیه شده‌اند.
شجاعی، سخنگوی شورای رقابت گفت: مرجع اعلام قیمت نهایی خودرو ها وزارت صمت است و شورای رقابت قیمت گذار نیست و فقط دستور العمل قیمت گذاری را تعیین می‌کند.
سخنگوی شورای رقابت گفت: وظیفه شورای رقابت فقط صدور دستورالعمل و تصویب قیمتها بود که انجام شد؛ حال باید وزارت صمت به وظیفه خود یعنی اعلام قیمتها اقدام کند.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: دستورالعمل رتبه بندی امتیازات ارزشیابی مطالعات بزرگ همگروهی آینده نگر (کوهورت)، با هدف افزایش شفافیت و امکان صحت سنجی اطلاعات مورد بازبینی قرار گرفت.
پیرو ممنوع‌المصاحبه شدن ارکان فدراسیون فوتبال با دستورالعمل دبیر کل این مجموعه، اعلام شد هیچ رسانه‌ای در صداوسیما حق انتقاد از رئیس فدراسیون فوتبال را ندارد.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: استطاعت جسمی زائران برای اعزام به حج ۱۴۰۲ با حساسیت ویژه‌ و براساس دستورالعمل مدون انجام خواهد شد.
اگر جناب میرسلیم قوه قضاییه و دستورالعمل اجرایی کار قوه قضاییه یعنی آیین دادرسی به رسیدگی‌های قضایی را قبول دارند پس چرا از اعدام ظرف ۵ تا ۱۰ روز صحبت می‌کنند؟ و همین گفته و خواسته ایشان به صدر اخبار داخلی و خارجی کشیده شد. بگذریم که قوه قضاییه متاسفانه آیین دادرسی محکم خود را در قضایای فعلی رعایت نکرد و شتاب در رسیدگی و اجرای حکم به اساس عدالت مورد نظر قوه قضاییه خدشه وارد می‌کند.
با ابلاغ دستورالعمل اجرایی المپیاد‌های علمی کشور در سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۱، تسهیلات در نظر گرفته شده برای دانش‌آموزان برگزیده در المپیاد‌های علمی مشخص و نحوه ورود بدون کنکور نخبگان به آموزش عالی اعلام شده است.
منابع رسانه ای از حذف بند عدم مذاکره با ولادیمیر پوتین در شروط رئیس جمهور اوکراین برای آغاز مذاکره با روسیه خبر داده و اعلام کردند این تغییر با دستور العمل دولت آمریکا صورت گرفته است.
فیفا دستورالعمل نهایی برای اعلام لیست تیمهای حاضر در جام جهانی را در خروجی وبسایت خود قرار داد.
بر اساس اعلام مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت ، بیشترین شکایات مردم از عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، مربوط به نانوایی ها است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ