کاشت حلزون نوعی روش درمانی است که به بازگشت حس شنوایی که از نظر عصبی از دست رفته و امکان شنوایی دوباره بیماری که ناشنوای کامل است، کمک می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت کشور گفت:محدودیت سوخت‌گیری برای کارت‌های سوخت به استان و شهر بستگی دارد؛ در تهران می‌توانید ۶۰لیتر با کارت سوخت شخصی و ۴۰لیتر هم با کارت سوخت جایگاه بنزین بزنید.
رییس سازمان ثبت احوال گفت: برای این تجمیع دستگاه‌های مختلف به زیرساخت‌های گوناگون نیاز دارند، اما با بانک ملی ایران تفاهم کردیم، ظرف مدت سه ماه با توجه به کارگروهی که تشکیل شده است نیاز‌های مربوط به این اقدام را فراهم کنیم و ضمن ایجاد زیرساخت‌های لازم، این کار در مدت سه ماه انجام شود.
جزئیات تاریخ پرینت کارت و زمان‌ برگزاری آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری سال ۱۴۰۲ اعلام شد.
از فردا دارندگان دستگاه‌های کارتخوان (پذیرندگان) به غیر از صنوف مستثنی شده، بخشی از کارمزد تراکنش‌های خرید را پرداخت می‌کنند و کارمزد قابل اخذ از دارنده کارت صفر است.
رئیس مرکز ارزشیابی وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزان می‌توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه از طریق سامانه وزارت آموزش و پرورش اقدام کنند.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزش و پرورش گفت: برای صدور کارت، مدارس روزانه تا ساعت ۱۶ و مدارس شبانه روزی تا ساعت ۲۲ امروز آماده خدمت رسانی به داوطلبان هستند.
دستورالعمل کارمزد تراکنش‌های خرید کارتی توسط بانک مرکزی ابلاغ شد که بر این اساس، دارندگان دستگاه‌های کارتخوان از این پس براساس جزئیات اعلام شده کارمزد پرداخت خواهند کرد.
سازمان سنجش آموزش کشور نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون و آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش را اعلام گرد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: اشخاص حقیقی می‌توانند بدون داشتن کارت بازرگانی نسبت به واردات خودرو اقدام کنند. همچنین عمر خودروهای کارکرده وارداتی در محدوده ۵ سال قرار دارد.
قائم مقام شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: هیچ تغییری در سهمیه بندی و قیمت بنزین وجود نخواهد داشت و هدف از جمع آوری کارت های سوخت تنها بحث مدیریت بهتر مصرف سوخت است.
معاون جنگل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: کاشت و نگهداری طرح یک میلیارد نهال در کشور در ۴ طبقه دسته بندی و اجرایی می شود.
نماینده سازمان سنجش آموزش کشور، در روز چهارشنبه دهم اسفند صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ بعد از ظهر از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد.
غضنفرآبادی می‌گوید: در این رویکرد، در ابتدا برای فرد خاطی، پیامک ارسال می‌شود و به او اخطار می‌دهیم و در مرحله بعد و در صورت اصرار فرد بر بی‌حجابی، او را با جریمه روبرو خواهیم کرد. در این طرح با کشف حجاب، کارت ملی شخص مسدود می‌شود و تا زمانی که فرد بی‌حجاب، جریمه بی‌حجابی‌اش را پرداخت نکند، همه خدمات اجتماعی او مثل امکان بهره‌بردن از سیستم بانکی کشور و... را از او می‌گیریم.
سازمان سنجش آموزش کشور در ارتباط با نحوه توزیع کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور ۱۴۰۲ اطلاعیه‌ای صادر کرد.
براساس قوانین و مقررات، هر خودرویی که قصد حمل مسافر در جاده‌ها را داشته باشد باید تحت نظارت سازمان راهداری و پلیس باشد همچنین دارای پروانه فعالیت، کارت هوشمند رانندگی، کارت سلامت راننده، دفترچه ثبت ساعت، گواهی معاینه فنی معتبر و... هم باشد.
وقتی در تماس‌های تلفنی به شما می‌گویند برنده‌ی جایزه‌ای فوق‌العاده از یک مسابقه شده‌اید که احتمالاً شما هیچ‌گاه در آن مسابقه شرکت نکرده‌اید؛ زمانی که می‌گویند برای دریافت جایزه باید مبلغی پرداخت کنید و یا از شما می‌خواهند، اطلاعات کاملاً شخصی و محرمانه‌ی مالی خود را در اختیارشان قرار دهید، مشخص است که باید محتاط باشید، زیرا سیستم‌های تجاری مطمئن و قانونی، هیچ‌گاه نیاز بر جزئیات حساب مالی شما ندارند و حتی اگر قرار باشد پولی یا جایزه‌ای را به شما بدهند، نیاز به رمز عبور کارت شما را ندارند و دادن شماره حساب یا شماره کارت کفایت می‌کند.
شاهرود- دولت بر روی توسعه الگوی کشت نوین تاکید دارد اما کارشناسان اعتقاد دارند که برای نیل به این منظور نیاز به اعمال مشوق‌ها و همچنین ارتقای ترویج جهاد کشاورزی است.
شاهرود- دولت بر روی توسعه الگوی کشت نوین تاکید دارد اما کارشناسان اعتقاد دارند که برای نیل به این منظور نیاز به اعمال مشوق‌ها و همچنین ارتقای ترویج جهاد کشاورزی است.
کاوالیوسکاس در مصاحبه‌ای توضیح داد که چگونه مورچه را در جنگلی نزدیک خانه خود در شهر تاوراگه در لیتوانی پیدا کرد. کاوالیوسکاس گفت: من همیشه به دنبال جزئیات، سایه‌ها و گوشه‌های ناپیدا هستم. هدف اصلی عکاسی، کاشف بودن است. من مجذوب شاهکار‌های خالق و منتظر فرصتی برای دیدن طرح‌های خدا هستم.
تحلیلگر مسائل سیاست خارجی گفت: ای کاش آقای رئیسی 5 یا 6 مورد را انتخاب و آنها را با جزئیات بیشتر و دقیق تر برای مخاطب جهانی تبیین می کردند چون در مجمع عمومی سازمان ملل تعداد مخاطب بین المللی بیشتر از مخاطب داخلی است.
اعلام جزئیات کشت فراسرزمینی، توسعه صادرات مرکبات، چالش های مرغداران و رسیدن میزان خرید تضمینی گندم به ۷ میلیون تن از جمله مهم ترین اخبار کشاورزی در هفته جاری است.
مجری طرح کشت فراسرزمینی جزئیات اجرای این طرح را تشریح کرد و گفت: فقط چهار محصول ذرت، سویا، جو و دانه‌های روغنی شامل کلزا و آفتابگردان تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرند.
زن جوان تبعه افغانستان که از خیانت‌های شوهرش خسته شده بود، او را با ضربه چاقو کشت و جسدش را تکه تکه کرد. متهم به قتل قصد داشت با پختن جسد در دیگی، آن را ازبین‌ببرد که ناکام ماند. متهم به قتل ۲۲ ساله با دستور قضایی در بازداشت به‌سر می‌برد و امیدوار است بتواند با پرداخت دیه رضایت اولیای‌دم را جلب کند و نزد دختر پنج‌ساله‌اش برگردد.
مرد افغان که سال‌ها قبل در جریان یک درگیری در افغانستان دست به جنایت زده و زندانی بود، پس از ورود طالبان موفق به فرار از زندان شد و به ایران گریخت تا یکی از هولناک‌ترین جنایات سال را در رفسنجان رقم بزند. او به گمان اینکه همشهریانش قصد دارند او را تحویل پلیس افغانستان بدهند جان ۶ افغان و ۴ ایرانی را با ضربات چاقو گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ