انواع شور و ترشی جزو خوراکی‌های طعم‌دهنده و اشتهاآور محسوب می‌شوند. با این حساب، افراد سالمی که کمی بدغذا هستند و اشتهای چندانی به خوردن ندارند، می‌توانند با همراه کردن انواع ترشی‌ها و شور‌ها با غذا‌های اصلی خود، اشتهایشان را تحریک کنند و غذای بیشتری بخورند. البته، این توصیه بیشتر برای افراد لاغر و کم‌غذا مطرح می‌شود و به‌طور حتم، افراد چاق با قرار دادن شور و ترشی در کنار بشقاب اصلی غذای خود، پرخوری بیشتری خواهند کرد و به‌طور حتم، مشکل چاقی و اضافه‌وزنشان هم تشدید خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این سالاد طعمی دوست داشتنی با سیب زمینی‌های خامه‌ای ترکیب می‌شود یعنی طعمی عمیق و متعادل. پودر پیاز رایحه‌های خوش طعم را بدون بافت پیاز خرد شده به آن اضافه می‌کند. سیب زمینی‌های شما به طور یکنواخت در مکعب‌های تقریبا ۲.۵ سانتی متری بریده می‌شوند.
رسپی‌های مختلفی از سالاد سزار امروزه در رستوران‌ها سرو می‌شود و هرکس بنا به سلیقه خود در مزه‌ها و مواد آن ابتکار به خرج می‌دهد.
سویا یکی از پروتئین بسیار مهم است و برای کسانی که دوست ندارند گوشت و مرغ مصرف کنند گزینه بسیار خوبی است و شما می‌توانید این بار این پلو را با سویا چرخ شده یا معمولی تهیه کنید و در کنار سالاد شیرازی یا ماست سرو کنید.
سالاد مکزیکی علاقه‌مندان به غذا‌های بین المللی را به خود جذب می‌کند. وقتی بعد از یک روز شلوغ و خسته کننده به خانه می‌آیید، این انتخاب برای یک شام عجله‌ای عالیست!
سالاد سزار که ابتدا فقط با برگ‌های درشت کاهو، تخم مرغ، روغن زیتون و لیمو ترش‌های مخصوص مکزیکی تهیه می‌شد، بعد‌ها دستخوش تغییراتی شد. مثلا آمریکایی‌ها به آن ماهی کولی اضافه کردند و در برخی از رستوران‌ها به جای لیموترش از آب میوه‌های شیرین برای تهیه سس سالاد سزار استفاده می‌شد. در ایران هم به جرات می‌توان گفت سالاد سزار بعد از سالاد شیرازی یکی از محبوب‌ترین سالادهاست که مردم آن را در کافه‌ها و رستوران‌ها سفارش می‌دهند.
سرمربی جدید گل‌گهر در اولین حضور خود در رقابت های لیگ برتر تیمش را برابر شاگردان منصوریان هدایت خواهد کرد.
آنیا شرمن، دانشجوی دکترا در مرکز میکروبیولوژی و علوم سیستم‌های زیست محیطی (CMESS) دانشگاه وین می‌گوید: اندازه گیری‌های ما نشان داد که کاهو تمام ترکیباتی را که ما بررسی کردیم از طریق ریشه هایش جذب کرد، آن‌ها را به برگ‌های کاهو منتقل و در آنجا جمع کرد.
سالاد الویه مشهور به سالاد روسی یکی از غذا‌های خوشمزه و کاربردی است که پیشینه تاریخی شنیدنی دارد.
قرار دادن نیترات در رژیم غذایی دارای فواید مختلفی برای سلامت قلب و عروق است که می‌تواند به کاهش خطر بیماری‌های مرتبط مانند بیماری قلبی، زوال عقل و دیابت کمک کند.
سالاد ماکارونی، پیش غذای خوشمزه و مجلسی است که به سرعت طبخ می‌شود و می‌توان آن را در مهمانی‌ها بخصوص در جشن تولد‌ها و مراسم‌های عصرانه تهیه کرد.
سالاد خسروشاهی یکی از انواع سالادهای سرد است که از ترکیب مرغ با قارچ، ذرت و... تهیه می‌شود و یک پیش غذای بسیار خوشمزه و مجلسی است.
سالاد سبز یکی از انواع سالادهای سرد است که برای تهیه آن از موادی مانند کدو سبز، کلم بروکلی، زیتون، ماش و... استفاده می‌شود.
دمپختک‌ها جزء دسته غذا‌های آسان و کم خرج هستند که برای وقت‌های که زمان کافی برای تهیه غذا ندارید گزینه خوبی می‌باشد. شما می‌توانید دمپختک سیب زمینی را با ماست یا سالاد شیرازی میل کنید.
سالاد بادمجان کبابی یکی از انواع سالاد‌های سرد است که به دلیل داشتن مرغ و بادمجان کبابی در ترکیباتش عطر و طعم دلچسبی دارد و یک وعده غذایی کامل محسوب می‌شود.
سالاد نخود یکی از انواع سالادهای سرد است که نخود فرنگی و نخود از مواد اصلی تشکیل دهنده آن است و به همین دلیل یک سالاد مغذی و سرشار از پروتئین است.
سالاد مرغ یونانی یکی از انواع سالادهای خوشمزه و مجلسی است که از ترکیب مرغ پخته با خیار، گوجه، پیاز و زیتون تهیه می‌شود.
سالاد رنگین کمان یکی از انواع سالادهای سرد است که به دلیل داشتن مرغ و لوبیا در ترکیباتش بسیار خوشمزه و مغذی است.
سالاد حبوبات یکی از انواع خوشمزه سالادهاست که به دلیل داشتن حبوبات پخته در ترکیباتش سرشار از پروتئین و مواد معدنی است.
سالاد فتوچینی یکی از انواع سالادهای سرد است که از ترکیب فتوچینی با سیب زمینی، خیارشور، هویج، فلفل، ذرت و... تهیه می‌شود.
سالاد پیازچه یکی از انواع سالادهای سرد خوشمزه و مجلسی است که از ترکیب پیازچه با جعفری، زیتون، گوجه فرنگی، پنیر فتا و ... تهیه می‌شود.
سالاد قارچ و کلم یکی از انواع سالادهای سرد است که از ترکیب کلم سفید و کلم بنفش با قارچ، شوید خشک، سس مایونز و ... تهیه می‌شود.
سالاد لبو و انار قالبی یکی از انواع سالادهای زیبا و پاییزی است که از ترکیب لبو، انار، مرغ، ذرت و... تهیه می‌شود و بسیار خوشمزه و مجلسی است.
سبزیجات معطر از انواع چاشنی‌های خوشمزه و خوشبو برای طعم‌دار کردن انواع گوشت، مرغ، سس سالاد، ماست و... در آشپزی هستند که هرکدام کاربرد خاص خود را دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ