در فاصله یک روز مانده به آغاز لالیگا برای بارسلونا، ژاوی شرایط مناسبی برای چینش ترکیب تیمش ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارش غیر منتظره باران بازی سیتیزن‌ها و شاگردان دیگو سیمونه را به تاخیر انداخته است
طی یک دهه آینده یعنی زمانی که دهه شصتی‌ها به سن بازنشستگی برسند، بحران یا حتی فاجعه‌ای بزرگ را به همراه خواهد داشت که شاید ابعاد آن در حد یک بحران ملی باشد. اگر از هم اکنون میزان پرداختی شاغلان به ازاری هر یک نفر بازنشسته ۳ نفر است، در یک دهه آینده شاهد مورد عجیب معکوس شدن تعداد بیشتر بازنشستگان به شاغلان خواهیم بود. یعنی تعداد کمتر شاغلان در کشور نسبت به مستمری بگیران بازنشسته
شرایط عجیب برای تیم ملی والیبال نشسته باعث شده تا پرافتخارترین رشته تیمی ایران در دنیا در وضعیت بغرنجی طی سال‌های اخیر قرار بگیرد.
در پی بارش باران و وزش باد، ابرهایی با ظاهر عجیب در آسمان تهران پدیدار شد.
مدیران باشگاه بایرن مونیخ توضیح مشخصی درباره جریمه مانه ارائه نکرده‌اند که این موضوع مورد توجه رسانه‌های آلمانی قرار گرفته است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه مدیریت های غلط طی چند سال گذشته به استقلال ضربه زده است گفت: سکوت مسئولان ورزش در قبال این بحران عجیب است.
اسرائیل کشور عجیبی است. همواره باید وجودش را توجیه کند یا لااقل فکر می‌کند باید همواره توجیهش کند. اسرائیل، هنوز، به‌عنوان یک دموکراسی دیده می‌شود اما روزبه‌روز بیشتر شبیه یک حکومت قوم‌سالار خالص رفتار می‌کند. اسرائیل فقط دوست یا دشمن می‌شناسد. مدرن
تصمیم‌گیری آموزش و پرورش برای تاخیر در آغاز به‌کار مدارس در روز جاری به‌دلیل بارش برف و باران سبب شد تا رانندگان سرویس مدارس نسبت به این موضوع گلایه کنند.
تداوم بحران عجیب در مدارس قم؛ آیا زمان مداخله اساسی و فوری نشده است؟!
روزنامه رکورد در شماره امروز خود به بحران عجیب کمبود مهاجم در تیم پورتو پرداخته است.
در زمانی که بحران سینمای ایران هر روز ابعاد گسترده تری بخود می‌گیرد، این اظهارنظرهای بی‌منطق، هیچ راه حلی برای عبور از بحران‌ها پیشنهاد نمی‌کند.
اولین مورد که سال‌هاست در ایران تبدیل به یک بحران عجیب شده است، حضور تماشاگران زن در ورزشگاه به‌صورت خانوادگی بود. هم در عربستان و هم در عراق که عقاید مشابهی وجود دارد، تماشاگران زن بدون محدودیت خاصی در ورزشگاه‌های فوتبال حاضر شده و در کنار دیگر اعضای خانواده‌شان به تشویق تیم مدنظرشان پرداختند. این موضوع در عراق که بعد از مدت‌ها توانسته بود یک میزبانی مهم به دست بیاورد، بیشتر خودنمایی کرد.
روزنامه همشهری قطعی گاز در برخی شهرهای ایران و تعطیلی شهرها را در مقابل «درگیری‌های عجیب» اروپایی‌ها ناچیز دانسته و مدعی شده بحران گازی اروپا بسیار گسترده‌تر از ایران است!
تیم خوشه طلایی با بحران عجیب اعتصاب بازیکنان و پایان کار در لیگ یک مواجه شده است.
وضعیت دامار هملین، بازیکن تیم بوفالو ویلز از قبل بهتر شده اما هنوز هم بحران به طور کامل پشت سر گذاشته نشده است.
«یورگن لوکادیا از ایران رفت». این خبر ِعجیبی است که باشگاه پرسپولیس را پیش از دربی با بحران و شوک عجیبی روبه‌رو کرده است. باشگاه پرسپولیس چنان با رفتن لوکادیا سردرگم شده که با انتشار اخباری عجیب و غریب و البته متناقض، حواشی این «رفتن» را افزایش داده است.
تصمیم بازنشستگی محمدرضا داورزنی والیبال را دچار یک بحران عجیب خواهد کرد.
گرت ساوت‌گیت با بحران عجیبی در سمت راست خط دفاعی تیمش مواجه شده و مهره های اصلی تیم او مصدوم شده اند.
تساوی 2-2 مقابل هرتابرلین هم باعث نشد که بحران لورکوزن در ابتدای فصل جدید بوندسلیگا به پایان برسد.
دولت سوئیس به منظور تعدیل بحران انرژی، در اقدامی عجیب برای ناقضان مقررات دولتی گرمایش در فصل زمستان، حکم حبس در نظر گرفت.
پل پوگبا گرفتار مهلکه ای از اتهامات مربوط به باج خواهی، جادوگری و مردان مسلح شده و پلیس فرانسه در حال تحقیق است.
جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس سابق بارسلونا، قصد داشت از یوفا برای دریافت وامی هنگفت کمک بگیرد ولی با پاسخ منفی روبرو شد.
همدستی مادر و پسر برای یک جنایت خانوادگی
برتری آسان بسکتبال ایران مقابل سوریه؛ باخت عجیب قزاقستان به بحرین

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ