سازمان پزشکی قانونی کشور از شناسایی هویت یکی از فوتی‌های زمین لرزه شب گذشته در شهرستان خوی استان آذربایجان غربی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از بازداشت و شناسایی متصدی این بنگاه به هویت مشخص توسط پلیس دستگیر و بنگاه مربوطه نیز با دستور مقام قضایی دادسرای ۵ تهران پلمب شد.
یک سازمان ایمنی سایبری آمریکا چالش های مربوط به زیرساخت احراز هویت و شناسایی ابر رایانش محوری را بررسی می کند. همچنین دامنه بررسی ها به مایکروسافت و سیستم ایمیل رایانش ابری آن نیز می رسد.
پلیس ایالت ماساچوست آمریکا هویت جسد کشف‌شده در بیرون از ملک رئیس جمهور اسبق این کشور را شناسایی کرد.
پلیس ایالت ماساچوست آمریکا هویت جسد کشف‌شده در بیرون از ملک رئیس جمهور اسبق این کشور را شناسایی کرد.
کارآگاهان در تلاش برای شناسایی هویت مردی مسلح هستند که در درگیری با پلیس کشته شد.
فرمانده پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهم را شناسایی کرده و متوجه شدند که متهم با اجرای نقشه قبلی این سرقت را انجام داده است.
این تصاویر در خیابان ولیعصر تهران و در چند روز گذشته ضبط شده است. ضابطان پلیس از زنان بی‌حجاب تصویر گرفته و با استفاده از هوش مصنوعی هویت آن‌ها را شناسایی می‌کنند. در برخی موارد نیز پرونده قضایی تشکیل و به قوه‌قضائیه ارسال شده است. / فارس
وزارت خارجه عراق از دولت سوئیس خواست اقدامات لازم برای شناسایی افراد متجاوز به ساختمان سفارت این کشور در شهر برن را اتخاذ کند.
پس از پایان تحقیقات میدانی، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی توسط قاضی جنایی ماموریت پیدا کردند تا با بازبینی دوربین‌های مداربسته، اقدامات اطلاعاتی و مخابراتی و تحقیقات محلی هویت مرد جنایتکار را شناسایی و وی را دستگیر کنند.
پلیس آگاهی تهران: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، ۱۴ مرد جوان با شگرد عضوگیری شرکت هرمی کیونت، شهروندان را اغفال و از آنها مبالغ زیادی کلاهبرداری کرده‌اند. کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین کشف جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان را شناسایی و متوجه شدند آنها از افراد زیادی کلاهبرداری کرده‌اند.
معظمی عنوان کرد: متخصصین سایبری پلیس فتا فرماندهی انتظامی تهران بزرگ پس از شناسایی مجرم در فضای مجازی، اطلاعات هویتی متهم را به دست آورده و پس از تشریفات قضایی مجرم در یکی از مناطق غرب تهران بزرگ دستگیر شد و به همراه تجهیزات الکترونیک به پلیس فتا منتقل شد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین و بررسی‌های تخصصی هویت متهم پرونده را شناسایی کردند.
سرهنگ موقوفه‌ای گفت: حتی زمانی که برای انجام ماموریتی پلیس با لباس شخصی برود اگر فردی شک کرد پلیس باید کارت شناسایی نشان دهد تا احراز هویت صورت بگیرد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی که با جعل هویت یک خیر مدرسه‌ساز اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده بود و از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.
وزیر کشور با بیان اینکه تعداد افراد مشکوک‌التابعه زیر ۱۰۰ هزار نفر است، گفت: قرار بر این شد که سازمان ثبت احوال به این افراد به‌طور موقت کارت شناسایی و هویت دهد.
معاون جرائم جنایی پلیس آگاهی پایتخت گفت: کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی در گام بعدی با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم، هویت متهمان را شناسایی کردند و در ادامه نیز موفق به ردیابی مخفیگاه متهمان در محله یاغچی‌آباد شدند.
دامغان- دادستان دامغان از وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در این شهرستان خبر داد و گفت: هویت دو نفر قاتل در دست شناسایی است.
رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی، از تشکیل پرونده قضائی برای حمله کنندگان به جمعی از مدافعان امنیت در مشهد خبر داد و گفت: هویت ضارب شهدای امنیت مشهد شناسایی شد.
با انتقال پیکر‌های این شهدا به اداره کل پزشکی قانونی استان فارس، تیم مدیریت بحران استان تشکیل و کار شناسایی و تعیین هویت و علت فوت این عزیزان آغاز و در ساعت چهار صبح روز پنجشنبه پنجم آبان به اتمام رسید.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد دو کلاهبردار حرفه‌ای با شناسایی مالباختگان در یکی از سایت‌های آگهی فروش اجناس دست دوم به خانه آن‌ها مراجعه کرده و با پول جعلی اجناس مذکور را خریداری و از محل متواری شده‌اند، گفت:‌با توجه به کلاهبرداری‌های متعدد با این شگرد، کارآگاهان به صورت ویژه وارد عمل شدند و با تحقیقات میدانی هویت و مخفیگاه دو کلاهبردار حرفه‌ای را در مرکز تهران شناسایی کردند.
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی که با جعل هویت یک شخص مشهور مجازی اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده بود و از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری می‌کرد خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق زورگیری که در ترافیک بزرگراه نیایش از یک خانم اقدام به زورگیری کرده بود، خبر داد. سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان اداره هجدهم در گام نخست، با رصد‌های گسترده اطلاعاتی موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه متهم در جنوب تهران شدند. رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه گفت: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی قضایی در روز بیست و هفتم مردادماه سال جاری سارق جوان را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.
سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان اداره هجدهم در گام نخست، با رصد‌های گسترده اطلاعاتی موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه متهم در جنوب تهران شدند.
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که با جعل هویت یک فعال اجتماعی اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ