رئیس سازمان نوسازی مدارس گفت: در زلزله شب گذشته خوی ۸۷۳ فضای آموزشی تحت تاثیر زلزله قرار گرفتند که در ۸۸ مدرسه تخریب زلزله بالا بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صهیونیست‌ها این بار اقدام به تخریب خانه یک فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ کرده‌اند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با درخواست شهروندان مبنی بر جمع آوری دکل‌های موسوم به «بی تی اس» از محله ها، گاهی اوقات آنتن دهی و اختلال تلفن همراه دچار مشکل می شود.
نظامیان صهیونیست امروز چهارشنبه به اردوگاه بلاطه در نابلس یورش برده و منزل دو خانواده فلسطینی را با استفاده از مواد منفجره ویران کردند.
دبیر سازمان نظام مهندسی استان تهران گفت: تخریب ساختمان‌ها با اینکه مبحث مهمی است اما در کشور روندی پیش پا افتاده‌ای را در پی گرفته و عمدتاً این موضوع زیان‌های زیادی و غیرحرفیه‌ای خواهد بود.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران گفت: هیچ کدام ساختمان‌هایی که در الان در شهر تهران در حال تخریب است، به صورت اصولی تخریب نمی‌شود. با وجود این‌که مهندسان ناظر تلاش می‌کنند در این فرآیند نظارت داشته باشند. معمولاً بدون حضور مجری ذی‌صلاح و بدون وجود صلاحیت تخریب‌ها اتفاق می‌افتد.
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد در حضور خبرنگاران گفت که شواهد دست داشتن اوکراین در تخریب سد کاخوفکا آنقدر زیاد و مشخص است که رد آنها دشوار است.
شرایط در عصر حاضر که عصر ارتباطات است با گذشته تفاوت زیادی دارد. امروز به برکت امکانات ارتباطی، علاوه بر اوج گرفتن قدرت دسترسی به یافته‌های علمی سراسر جهان، انتقال تولیدات فکری نیز با سرعت و سهولت انجام می‌شود. مرز‌ها اگر در مواردی مانع عبور انسان‌ها از کشوری به کشور دیگر می‌شوند، قدرت جلوگیری از انتقال تولیدات علمی و فکری را ندارند. به همین دلیل از حکومت‌ها کار چندانی برای محدود ساختن نخبگان بر‌نمی‌آید.
طوفان قدرتمند در شهر «لیتل راک» مرکز ایالت آرکانزاس خانه‌های زیادی را تخریب کرده است. زیرساخت‌های شهر نیز تخریب شده و حدود ۷۰ هزار نفر بدون برق مانده‌اند.
تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی در برابر «کلاهک‌های هسته‌ای راهبردی» قرار می‌گیرند که قدرت انفجاری آن‌ها تقریباً برابر با ۵۰۰ تا ۸۰۰ کیلوتُن دینامیت است و برای تخریب مساحت‌های عظیم طراحی شده‌اند. گرچه کلاهک‌های هسته‌ای تاکتیکی، قدرت تخریبی و کُشندگی بسیار زیادی دارند، گاهی به این تسلیحات، «اتم‌های کوچک» هم گفته می‌شود. این نوع سلاح‌ها برای حملات کوچک و اهداف ویژه و نزدیک مانند مراکز فرماندهی یا برای از بین‌بردن ستونی از تانک‌ها یا ناو گروه‌های جنگی استفاده می‌شود.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت بسیج در کاشت نهال گفت: باید سردمدار نجات دنیا از آلودگی‌ها و ضرر و زیان ناشی از تخریب محیط زیست باشیم.
اردوغان با اشاره به عمق شدید خسارت و تخریب زلزله در ۱۰ استان جنوبی ترکیه و حجم تخریبات زیاد آن در مساحت ۵۰ کیلومتری خط زلزله گفت: تردد در برخی از جاده‌ها و خیابان‌ها به علت ریزش آوار ناشی از زلزله و نیز برخی مسیر‌های جاده‌ای نیز به علت شرایط جوی و بارش برف مسدود شد و همین امر امدادرسانی را با مشکل مواجه کرد.
رسانه‌های ترکیه اعلام کردند که تعداد زیادی از ساختمان‌ها در اثر زلزله تخریب شده است و تیم‌های جستجو و نجات کار خود را آغاز کردند.
عباس عبدی نوشت: مهم‌ترین میراث انقلاب برای مردم ایران ایجاد اعتماد به نفس بود.این اصلی‌ترین میراث انقلاب بود که اکنون ذوب و تبخیر شده است. از میان رفتن اعتماد به نفسی که می‌خواست زنده شود به زیان حکومت هم هست و چه بسا در نوبت بعدی به شکل کور و اعتراضات تخریبی خود را نشان دهد.
مساله فقط کشاورزی نیست. هرچند کشاورزی بدون برنامه و مدیریت‌‌‌نشده، نقش عمده‌‌‌ای در نابودی زاینده‌رود دارد، اما از نقش صنعت نیز نمی‌‌‌توان غافل شد. وقتی وارد اصفهان می‌‌‌شوید، ذرات گرد و غبار مانند مه کل فضا را گرفته است. شاخص‌‌‌ها حاکی از آن است که تعداد روزهای تمیز اصفهان، انگشت‌شمار بوده و صنایع زیادی که اصفهان را محاصره کرده، عامل این مساله است. این صنایع آب زیادی مصرف می‌کنند و به نابودی و تخریب منابع آبی منجر شده‌‌‌اند.
اگرچه دانشمندان مدت‌هاست که کاهش شنوایی اجتناب‌ناپذیر مرتبط با افزایش سن را با تخریب سلول‌های مویی در گوش داخلی مرتبط می‌دانند، این مطالعه جدید نشان می‌دهد مغز نقش زیادی در این وضعیت دارد؛ بنابراین ممکن است بتوان این نوع کم‌شنوایی را درمان کرد.
وزیر کشور با بیان اینکه اقتصاد پنهان تبعات زیادی دارد گفت: این اقتصاد باعث تخریب های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی می شود.
علت عدم اعتراض می‌تواند، ترس یا بلد نبودن اعتراض یا نداشتن نمایندگی باشد یا اعتراض را بی‌فایده می‌داند. معترض کسی است که نارضایتی خود را به شکلی مدنی ابراز می‌دارد، با تجمع، شعار دادن، نامه‌نگاری و شیوه‌های مناسب دیگر. اغتشاشگر نیز در پی تخریب و درگیری و مسائل مشابه است چه اعتراض واقعی داشته باشد و چه نداشته باشد. اگر مجموع این سه دسته از افراد را در یک جامعه هزار نفر بدانیم، به احتمال زیاد و فقط برای تقریب ذهن، ۹۵۰ نفر آنان را افراد ناراضی تشکیل می‌دهند. از ۵۰ نفر باقیمانده احتمالا ۴۸ یا ۴۹ نفر نیز معترض هستند و فقط یک یا دو نفر دست به اقدامات عملی می‌زنند.
کار تخریب استادیوم 974 که میزبان هفت دیدار جام جهانی بود، آغاز شده است.
متهم گفت: من به خانه عمویم رفت‌وآمد زیادی داشتم. زمان رفت‌وآمدهایش را هم می‌دانستم. از طرفی او خیلی به من اعتماد داشت. تمام کارهایش را من انجام می‌دادم و فکر نمی‌کردم که کسی به من شک کند. با اینکه کلید داشتم باید صحنه‌سازی می‌کردم. قفل در را تخریب کردم و برای دزدی به خانه‌اش رفتم. سه بار این سرقت‌ها را انجام دادم. یک لباس یک دست مشکی هم خریدم تا شناسایی نشوم و لو نروم.
مقام دولتی اوکراینی می‌گوید به علت تخریب نیروگاه‌های تولید برق این کشور با مشکلات زیادی روبرو است و برای رفع نیازهای خود نیاز به کمک دارد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه انفجار رخ داده در این محل موجب تخریب ساختمان نشده بود، افزود: در پی این انفجار آتش‌سوزی در ساختمان رخ داده و دود زیاد ناشی از آن طبقات را فراگرفته بود. آتش‌نشانان نیز با تقسیم شدن به دو گروه، عملیات خود برای اطفای حریق را آغاز کرده و همزمان گروهی دیگر نیز با مراجعه به طبقات پنج نفر از ساکنان طبقات بالایی را نجات داده و به محل امن منتقل کردند.
کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ضعف سازه ای در پروژه، بار ثقلی بسیار زیاد که با حذف یک تیر یا ستون امکان باز پخش مجدد را ندارد، فقدان محاسبات مربوط به انهدام پیشرونده، نامناسب بودن اتصالات تیرها و ستون ها، ضعیف بودن ستون ها، فقدان شکل پذیری لازم در اتصالات، ضعف جوشکاری، ضعف بتن به نحوی که میلگردها بدون هیچگونه پیوستگی و چسبندگی از بتن خارج شده و بتن در موارد متعدد خرد شده است را از مهم ترین علل فنی فروریزش ساختمان متروپل برشمرد.
اهواز - بخشدار صیدون باغملک گفت: این بخش از سیل ناشی از فعالیت سامانه مانسون خسارت‌های زیادی دید و باید به وضع آن رسیدگی کرد.
روز گذشته، شاهکار وزارت صمت در خصوص اعلام نتایج تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه، بسیاری از متقاضیان را دچار سردرگمی کرد. حال امروز رئیس سازمان، حمایت توپ این وضعیت آشفته را به زمین خودروسازان انداخت و آن ها را مقصر دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ