بایرن مونیخ با تساوی یک بر یک مقابل اینتراخت فرانکفورت موقعیت خود در صدر را به خطر انداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پایان رقابت های 5 وزن نخست کشتی فرنگی جوانان جهان، ایران با سه طلا و یک نقره صدرنشین است.
تیم روستوف در دومین دیدار خود از رقابت‌های جام حذفی، مغلوب اورال شد.
در فاصله کمتر از ۴۸ ساعت دومین نمونه تست دوپینگ در تیم ملی تکواندو مثبت اعلام شد تا شرایط این رشته به سمت بحرانی حرکت کند.
دومین مرحله از انتخابی تیم ملی ژاپن درحالی در ماه آینده میلادی برگزار می‌شود که کنیچیرو فومیتا، قهرمان نامدار این کشور یک گام دیگر تا رسیدن به مسابقات جهانی بلگراد و دو گام تا پاریس فاصله دارد.
با توجه به فاصله زمانی نزدیک رقابت‌های بازی‌های آسیایی و مرحله سوم مسابقات گرندپری، احتمال حضور تیم دوم کشورمان در بازی‌های آسیایی وجود دارد.
تیم فوتبال ناپولی در فاصله ۵ هفته تا پایان مسابقات موفق شد قهرمانی خود را در سری آ ایتالیا قطعی کند. در چارچوب هفته سی و سوم رقابت‌های فوتبال سری آ، تیم ناپولی به مصاف اودینزه رفت و به تساوی یک به یک رسید. ناپولی با کسب این نتیجه مقام قهرمانی این فصل از رقابت‌ها ایتالیا را کسب کرد. با تساوی ناپولی، این تیم ۸۰ امتیازی شد تا اختلاف با لاتسیو تیم دوم جدول به ۱۶ امتیاز افزایش یابد و ۵ هفته زودتر از پایان لیگ، قهرمانی مردان اسپالتی تثبیت شود. ناپولی پیش از این در سال‌های ۱۹۸۷ و ۱۹۹۰ دو قهرمانی خود را کسب کرده بود. لوچیانو اسپالتی با ۶۴ سال و ۵۸ روز سن به مسن‌ترین مربی فاتح سری تبدیل شد.
مسابقات هفته سی‌ام لیگ دسته اول روز آینده (شنبه دوم اردیبهشت‌ماه) با برگزاری 7 مسابقه تقریبا به طور همزمان در شهرهای مختلف کشور آغاز خواهد شد.
تیم فوتبال استقلال که در هفته های گذشته با فاصله امتیازی نسبتا زیادی از پرسپولیس قرار داشت، در هفته بیست و سوم با پیروزی برابر فولاد جای سرخپوشان را در رده دوم گرفت و به یک قدمی صدر رسید.
در پایان هفته نوزدهم بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتبال دو تیم پرسپولیس و سپاهان نفس به نفس هم در صدر جدول قرار گرفتند و استقلال با سه امتیاز فاصله در رده سوم است.
در پایان هفته نوزدهم بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتبال دو تیم پرسپولیس و سپاهان نفس به نفس هم در صدر جدول قرار گرفتند و استقلال با سه امتیاز فاصله در رده سوم است.
تاتنهام در هفته بیست و دوم لیگ برتر در خانه‌اش موفق شد منچسترسیتی را شکست دهد تا فاصله شاگردان گواردیولا با آرسنال کاهش پیدا نکند.
قزوین- تیم فوتبال شمس آذر با پیروزی برابر پارس جنوبی جم فاصله خود را با تیم دوم جدول به ۱۰ امتیاز رساند.
سرمربی تیم آرسنال تاکید کرد که به خاطر سبک بازی تیمش است که چنین فاصله مطمئنی با تیم دوم در جدول ایجاد شده است.
تیم فوتسال گیتی پسند با پیروزی سخت و دشوار برابر کراپ الوند اجازه نداد فاصله اش با تیم صدرنشین بیشتر شود.
برگزاری دیدارهای لیگ برتر فوتبال ایران در فاصله کوتاهی پس از پایان بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی باعث سرخوردگی هواداران از کیفیت فنی تیم ها و انتقاد آنها از بازیکنان شده است.
پیروزی ژاپن مقابل آلمان، دومین پیروزی یک تیم آسیایی مقابل یک غول دنیای فوتبال آن هم در فاصله ۲۴ ساعت بود.
ستاره ایرانی با گرفتن ۱۸ پنالتی در لیگ پرتغال بهترین بازیکن از این حیث است. طارمی با نفر دوم لیست پنالتی گیرترین بازیکن لیگ فاصله ۷ تایی دارد.
تیم فوتسال پالما در هفته ششم لیگ دسته اول فوتسال اسپانیا با حضور بازیکنان ایرانی خود به پیروزی رسید و به رده دوم جدول صعود کرد.
روزنامه های معروف کشور پرتغال نسبت به پیروزی استقلال و صعود تیم به رده دوم واکنش نشان دادند.
قربان بردیف می‌گوید تراکتور هنوز با تیم ایده آل او فاصله دارد.
منچستریونایتد امروز در زمین ساوتهمپتون 0-1 پیروز شد تا با کسب دومین پیروزی متوالی در لیگ برتر، کاملا از بحران فاصله بگیرد.
در فاصله سه روز مانده تا شروع دوباره مسابقات لیگ برتر بد نیست نیم نگاهی به کاپیتان‎های 16 تیم حاضر در این مسابقات بپردازیم که البته خیلی از آنها هم بازیکن ثابت تیم‌هایشان نیستند.
تیم پرهوادار مازنی لیگ برتر بیست و دوم را هم با وجود قول‌ها و وعده‌های مسوولین استانی و عذرخواهی چندین باره حسن رنگرز مدیرکل ورزش این استان، بدون میزبانی شروع
انبوهی از پروتئین‌های مضر که در مغز جمع می‌شوند با بیماری‌های عصبی مانند پارکینسون مرتبط هستند و استفاده از نانو بادی به مقابله با آنها کمک می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ