رئیس شورای عالی استان‌ها از ابلاغ دستورالعمل نحوه هزینه‌کرد اعتبارات آموزشی شوراهای اسلامی شهر و روستا توسط وزارت کشور خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان حمایت با تجدید نظر در دستورالعمل نحوه رسیدگی به شکایات مصرف کنندگان خودرو، آیین نامه جدید را ابلاغ کرد.
دستورالعمل «نحوه اعمال ریاست و نظارت مقامات قضایی بر ضابطان دادگستری» در راستای اجرای ماده ۳۲ قانون آیین دادرسی کیفری به منظور تعیین ساز و کار و چهارچوب همکاری ضابطان با مقامات قضایی و استفاده بهینه از توان و ظرفیت ضابطان دادگستری در تحقق عدالت قضایی، از سوی رئیس قوه قضاییه در ۱۷ ماده و ۴ تبصره ابلاغ شد.
دستورالعمل «نحوه اعمال ریاست و نظارت مقامات قضایی بر ضابطان دادگستری» در راستای اجرای ماده ۳۲ قانون آیین دادرسی کیفری به منظور تعیین ساز و کار و چهارچوب همکاری ضابطان با مقامات قضایی و استفاده بهینه از توان و ظرفیت ضابطان دادگستری در تحقق عدالت قضایی، از سوی رئیس قوه قضاییه در ۱۷ ماده و ۴ تبصره ابلاغ شد.
دستورالعمل «نحوه اعمال ریاست و نظارت مقامات قضائی بر ضابطان دادگستری»از سوی رئیس قوه قضائیه در ۱۷ ماده و ۴ تبصره ابلاغ شد.
در طرح تناسبی بر اساس آنچه در مجلس یازدهم به تصویب رسید، در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس هر داوطلب تعیین صلاحیت شده می‌تواند به صورت منفرد یا به عنوان عضوی از یک لیست انتخاباتی نامزد انتخابات شود. دستورالعمل نحوه شکل گیری، زمان‌بندی آغاز فعالیت، انحلال و جابجایی نامزدها بین فهرست‌ها و انصراف آنها از فهرست در هر دوره از انتخابات حداقل یک ماه قبل از زمان آزادی تبلیغات توسط هیأت اجرایی مرکزی انتخابات تهیه، به روز شده و پس از تأیید هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات توسط وزیر کشور ابلاغ می‌شود.
رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران دستورالعمل ثبت قرارداد فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را به باشگاه ها ابلاغ کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال ایران دستور العمل کمیته انضباطی ناظر بر قراردادهای ورزشکاران را برای ارایه به باشگاه‌ها ابلاغ کرد.
دستور العمل تکمیلی و سقف بودجه باشگاه‌های لیگ برتری در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ ارسالی فدراسیون فوتبال توسط سازمان لیگ به باشگاه‌های مربوطه ابلاغ شد.
دستورالعمل نحوه تخصیص و ثبت تغییرات شناسه ملی اشخاص حقوقی از سوی هیأت موضوع (ماده ۹) آئین نامه پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی ابلاغ شد.
دستورالعمل حمایت از فعالیت‌های پژوهشگران و فناوران دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور توسط معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت ابلاغ شد.
به موجب دستورالعمل ابلاغی ثبت‌نام مدارس از سوی رضامراد صحرایی، مقررات و ضوابط عمومی ثبت‌نام در کودکستان‌ها هم اعلام شد.
دستورالعمل کارمزد تراکنش‌های خرید کارتی توسط بانک مرکزی ابلاغ شد. بر این اساس، دارندگان دستگاه‌های کارتخوان از این پس براساس جزئیات اعلام شده کارمزد پرداخت خواهند کرد.
بر این اساس لازم است حقوق دانش آموزان و والدین در موضوع ثبت نام نظیر عدم دریافت وجوه غیرمجاز، زمان و محدوده بندی ثبت‌نام و... به نحو مقتضی از طریق تولید محتوای مناسب اطلاع رسانی شود.
دستورالعمل طرح‌ریزی و کنترل اهداف و برنامه‌های پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت نفت با موافقت وزیر نفت برای اجرا به مدیریت‌های ستادی، شرکت‌های فرعی تابعه و واگذار شده ابلاغ شد.
دستورالعمل نحوه تشکیل شعب تخصصی رسیدگی به اختلافات در حوزه علم و فناوری توسط رئیس قوه قضائیه به واحدهای قضائی ابلاغ شد.
فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست در نامه‌ای به مدیران کل حفاظت محیط زیست استان‌ها، دستورالعمل پیشگیری و اطفای حریق در مناطق تحت مدیریت این سازمان را ابلاغ کرد.
معاونت سیاسی وزارت کشور با انتشار بیانیه‌ای، فرمان عفو رهبر معظم انقلاب را فراخوانی برای نخبگان، احزاب و تشکل‌های سیاسی دانست.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، دستورالعمل اجرایی «نحوه ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره دروس نهایی دوره دوم متوسطه» را ابلاغ کرد.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، دستورالعمل اجرایی «نحوه ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره دروس نهایی دوره دوم متوسطه» را ابلاغ کرد.
مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش دستورالعمل اجرایی نحوه ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره دروس نهایی دوره متوسطه را ابلاغ کرد.
با ابلاغ دستورالعمل اجرایی المپیاد‌های علمی کشور در سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۱، تسهیلات در نظر گرفته شده برای دانش‌آموزان برگزیده در المپیاد‌های علمی مشخص و نحوه ورود بدون کنکور نخبگان به آموزش عالی اعلام شده است.
مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه قطع تمامی خطوط ارتباطی شورا و مرکز ملی رقابت صحت نداره و شدیدا آن را تکذیب می‌کنیم گفت: تغییر تعرفه‌ای که از ابتدای شهریور انجام داده‌ایم، براساس دستور العمل نحوه تنظیم هزینه ماهانه خدمات مکالمات صوتی مشترکان تلفن ثابت است که از سوی ستاد تنظیم بازار ابلاغ شد.
«دستورالعمل نحوه ثبت الکترونیکی قراردادهای تسهیلات بانکی» پس از تصویب در شورای پول و اعتبار توسط بانک مرکزی به شبکه بانکی ابلاغ شد.
از ابلاغ دستورالعمل عملیات پیشگیرانه پدافند سایبری کشور در آینده نزدیک خبر داد و گفت: تدوین برنامه‌های تداوم کارکرد (BCP) برای زیرساخت‌های حساس در دستور کار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ