دروازه‌بان باتجربه فوتبال اولین بازی خود را برای پیکان انجام داد و موفق به ثبت کلین‌شیت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ورزش صخره نوردی نیاز به دست‌های قوی دارد، اما یک ورزشکار ایرلندی درحالی که دست هایش از پشت بسته شده بود اقدام به انجام این کار کرد.
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک از قانون سقف بودجه حمایت می‌کند، اما معتقد است این قانون نقایصی هم دارد.
حسینی درباره توافق موقت آمریکا با ایران و آنچه در عمان رخ داد، اظهار کرد: «طرفین جزئیاتی از این توافق منتشر نکردند و صرفاً یک توافق شفاهی بود که جزئیات آن برای کسی مشخص نیست، اما زمانی که سخن از توافق نانوشته مطرح می‌شود بدین معنا است که چشم‌انداز رسیدن به توافق مکتوب ولو موقت وجود ندارد و این نوع توافق نانوشته پایین‌ترین سطح یک توافق سیاسی است که تعهد و الزام ایجاد نمی‌کند و هیچ دستاوردی محسوب نمی‌شود؛ هرچند اگر خروجی این توافق کاهش تنش‌ها بود، می‌توانست مفید باشد.»
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان نوشت: در فتنه اهانت به ‎قرآن کریم، دست‌های پشت پرده رژیم صهیونیستی پیداست.
همه اهالی یک دهکده در تنکابن سفالگری می کنند ۵نسل این خانواده از بزرگ خاندان محبی، سفالگری یاد گرفته و بیمه صنایع دستی شده اند. این روستا به نام آنها شهرت جهانی گرفته است.
هر یک از دست‌های جراح (کاربر) یک کنترل کننده جداگانه را در اختیار می‌گیرد که به نوعی شبیه به دسته‌های قیچی به نظر می‌رسد و با استفاده از آن‌ها می‌تواند همزمان هر دو بازوی رباتیک اصلی را که هر یک می‌توانند ابزار جراحی اولیه متفاوتی را در دست بگیرند، کنترل کند.
منچستریونایتد توانست در یک بازی سخت و فشرده 2 بر یک فولام را شکست دهد تا به مقام سوم لیگ برتر دست پیدا کند.
امید نورافکن قطعا یکی از بهترین بازیکنان ایران است که البته گاهی هم مصاحبه هایی جنجالی می کند.
اخیرا تایید شد که "افشین قادر زاده" جوان ۲۰ ساله کوچک‌ترین دستان در جهان (برای یک مرد) را دارد.
معاون اول رئیس جمهور در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس از آحاد ملت ایران اسلامی دعوت کرد تا با حضور در این روز تاریخی یک بار دیگر همبستگی خود را با ملت مظلوم فلسطین نشان دهند.
پیام نیازمند اگرچه در مصاف با تراکتور نتوانست دوازدهمین کلین‌شیت فصل را تجربه کند، اما باز هم عملکرد مطمئنی در چارچوب دروازه سپاهان داشت.
هنوز مشخص نیست که آیا این دست‌ها از افرادی که قبلاً مرده‌اند قطع شده یا اینکه در زمان بریده شدن دست‌ها صاحبانشان هنوز زنده بوده‌اند. آنچه در حال حاضر با تحلیل‌های استخوان‌شناسی اثبات شده این است که مصریان باستان چگونه دستان را قطع می‌کرده‌اند.
دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا شب درخشانی مقابل آلاوس سپری کرد و نقش کلیدی در برتری تیمش داشت.
خوان لاپورتا، رئیس بارسا، می‌گوید این باشگاه در پرونده نگریرا در لاک دفاعی فرو نخواهد رفت و به زودی دست‌های پشت‌پرده این کارزار علیه باشگاه کاتالان را افشا خواهد کرد.
رسانه هواداری اینتر به تمجید از عملکرد اونانا، سنگربان این تیم در بازی با پورتو و مهار ضربات طارمی پرداخته است.
جدی‌ترین موقعیت آلومینیوم در شروع دیدار مقابل تراکتور شکل گرفت که تبدیل به گل نشد.
اسماعیل خرج ۴ نفر را می‌دهد؛ خودش و همسرش به‌علاوه دو فرزند مدرسه‌رو؛ یکی اول دبیرستان و آن یکی کلاس ششم. همسر خانه‌دار اسماعیل مثل همه زن‌های بلوچ سوزن‌دوزی می‌کند و اینکه پای معاش خانواده اسماعیل تا حالا لنگ نشده، بابت همین سوزن‌زدن‌های همسرش بوده که بخش زیادی از وزن خرج زندگی را به دوش کشیده. اسماعیل مثل خیلی از پاکبان‌های ایرانشهر، ساکن یکی از روستا‌های اطراف شهر است و مثل اغلب پاکبان‌های ایرانشهر، ماشین شخصی ندارد و با موتوسیکلت کهنه رفت و آمد می‌کند.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به اروپایی‌ها، گفت: ما وقتی دوستی می‌کنیم بسیار زیبا، جوانمردانه، وفادارانه و فداکارانه و وقتی هم دشمنی می‌کنیم، جوانمردانه، قدرتمندانه و تمام کننده. شما اشتباه کردید که امروز به میدان نظام و ملت و سپاه اینگونه واضح آمدید، شما چه حق دارید در امور داخلی ایران عزیز دخالت می‌کنید؟
روی دست‌های پیرمرد نیز آثار کبودی به چشم می‌خورد که نشان می‌داد دست‌های پیرمرد بسته شده و مورد شکنجه قرار گرفته بود. متخصصان پزشکی قانونی زمان مرگ را حدود ۴۸ ساعت قبل اعلام کردند. خانه بهم ریخته بود، اما سرقتی صورت نگرفته بود. از سویی در ورودی خانه سالم بود و تنها پنجره مشبک ورودی خانه شکسته شده بود.
تیم فوتبال پرسپولیس که صدرنشین رقابتهای لیگ برتر است در مرحله یک شانزدهم جام حذفی برابر تیمی گمنام از دسته اول با مشکل مواجه شد و پس از تساوی در ۱۲۰ دقیقه با پنالتی حریف را شکست داد.
رهبر کاتولیک‌های جهان، جنگ اوکراین را «جنگ جهانی» خواند و گفت که همین حالا هم دست‌های زیادی در آن دخیل است.
یکی از شرکت‌های بزرگ تولیدکننده پس از اجرای طرح دارویار به مدت دو ماه فروش یک نوع آنتی‌بیوتیک خود را به بهانه عدم صرفه قیمت تولید و افزایش قیمت (اگرچه این شرکت در خردادماه ماده محموله حد واسط تأمین آنتی‌بیوتیک را با ارز دولتی وارد کرده و علاوه بر آن موجودی مناسبی نیز از قبل داشته) متوقف کرده است. این اقدامات منجر به عدم تأمین مواد اولیه برای کارخانه‌های تولیدکننده دارو شده و در‌نهایت منجر به کمبود گسترده دارو در مهر‌ماه سال ۱۴۰۱ شد.
صعود از مرحله گروهی کمترین هدف کشوری است که رویای قهرمانی دارد
مسیح علی‌نژاد که فعالیت‌های تحریم‌طلبانه زیادی علیه ایران داشته، چهارشنبه‌شب طی دادخواستی به فیفا، خواستار «اخراج» تیم ملی فوتبال ایران از جام‌جهانی شد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ