سردار محمدیان با حکم فرماندهی کل انتظامی کشور، به‌ عنوان رئیس پلیس پایتخت منصوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرهنگ حسینعلی ابن علی، به عنوان رئیس جدید پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منصوب شد.
سرهنگ حسینعلی ابن علی، به عنوان رئیس جدید پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منصوب شد.
سرهنگ حسینعلی ابن علی، به عنوان رئیس جدید پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منصوب شد.
رئیس بازرسی کل فراجا از انتصاب فرمانده جدید انتظامی خوزستان و رئیس پلیس امنیت عمومی فراجا خبر داد.
سردار سیدتیمور حسینی، جانشین رئیس پلیس راهور فراجا از اجرای طرحی جدید برای برخورد با تخلفات موتورسیکلت سواران خبر داده است. او گفت: قبل از هرچیز باید تاکید کنم که نباید درمورد موتورسیکلت سواران از واژه‌ها و عباراتی مانند جمع‌آوری و ساماندهی و ... استفاده کنیم. طرح‌هایی که اجرا می‌کنیم باید در راستای فرهنگ‌سازی و برخورد با تخلفات باشد. در واقع یعنی طرحی را اجرا کنیم که هم رفتار‌های ایجابی در آن تعریف شده باشد و هم رفتار‌های سلبی.
رئیس پلیس راهور تهران گفت: پس از گذشت چند روز از تعطیلات نوروز، ترافیک اصلی معابر شهر تهران از امروز شنبه ۱۹ فروردین شروع شده است و شاهد افزایش حجم ترددها در پایتخت هستیم.
براساس اعلام رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ نگرانی جدی پلیس از دنده عقب‌های حادثه ساز در ایام نوروز توسط مسافران نوروزی پایتخت است.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت، از کشف پرونده کلاهبرداری تلفنی با موضوع برنده شدن در برنامه ویژه سال تحویل تنها چند ثانیه پس از آغاز سال ۱۴۰۲ خبر داد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از کشف پرونده کلاهبرداری تلفنی با موضوع برنده شدن در برنامه ویژه سال تحویل تنها چند ثانیه پس از آغاز سال ۱۴۰۲ خبر داد.
رئیس جدید مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت با حکم فرمانده انتظامی تهران بزرگ منصوب شد.
سرهنگ معظمی گودرزی پیش از این جانشین فرمانده انتظامی البرز بوده است، همچنین پیش از این سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری پایتخت بود.
رئیس پلیس تهران بزرگ در حکمی سرهنگ محمد معظمی گودرزی را به سمت رئیس پلیس پیشگیری پایتخت منصوب کرد.
معاون فرهنگی واجتماعی پلیس گفت: فرمانده کل انتظامی در نشست فصلی و مشترک با فرماندهان، بر اقدامات لازم جهت خدمت‌رسانی به مردم در روزهای پیش رو تا پایان سال تاکید کرد.
سردار محمدیان با حکم فرماندهی کل انتظامی کشور، به‌ عنوان رئیس پلیس پایتخت منصوب شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار با تبریک مجدد انتصاب سردار رادان به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، برای وی در مسئولیت جدید در حوزه امنیت و در حوزه اجتماعی، آرزوی موفقیت کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل دارد تا در راستای مأموریت‌های پلیس از این نهاد مهم انتظامی و اجتماعی حمایت کند تا پلیس هم در حوزه تأمین امنیت و هم در حوزه‌های اجتماعی بتواند به بهترین شکل ممکن عمل کند.
سردار رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت از به کارگیری پهپاد در راستای اهداف اطلاعاتی و امنیتی پلیس تهران خبر داد و گفت: اخیراً پهپاد‌ها برای شناسایی بکارگیری شده و این کار با جدیت استمرار و ادامه خواهد داشت.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در پرونده بانک ملی تمام سارقین دستگیر شده‌اند و افرادی که به‌تازگی دستگیر شده‌اند، افرادی هستند که مقادیری از اموال سرقت‌شده توسط سارقینی که به ترکیه رفتند را نگه داری می‌کردند.
رئیس پلیس پایتخت همچنین به جزئیات جدید از پرونده سرقت از بانک ملی اشاره کرد و گفت: سه نفر مجرم جدید از سارقان بانک ملی دستگیر شدند که هشت میلیارد از اموال مردم از آن‌ها توقیف شده است. این افراد اموال مسروقه را قبل از متواری شدن به بستگان و دوستان خود داده بودند.
سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: مجرم پس از حضور در پلیس فتا پایتخت و مواجهه با شکات پرونده به جرم خود اقرار کرد و اظهار داشت پس از جلب اعتماد فروشنده و وارد کردن شماره کارت اعلامی در یک نرم افزار همراه بانک اصلی مشخصات شاکی را به دست می‌آوردم و با ورود به اپلیکیشن رسیدساز جعلی و وارد کردن اطلاعات وی یک رسید جعلی واریز به فروشندگان نشان می‌دادم و با بهانه‌هایی مثل اختلال در سامانه‌های پیامکی بانک‌ها با تحویل کالا به سرعت از محل خارج می‌شدم.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: هنگام شناسایی و تحویل اموال به مالباختگان مشخص شد که مقدار اندکی از اموال کشف نشده که بلافاصله اقدامات پلیس در این زمینه آغاز شد و ما چند روز پیش موفق شدیم که سه نفر دیگر را در این خصوص در شمال کشور شناسایی و دستگیر کنیم.
رئیس پلیس فتا پایتخت با اشاره به اینکه مجرمان سایبری در هر مناسبتی به دنبال سوءاستفاده از کاربران فضای مجازی هستند، در خصوص ترفند جدید کلاهبرداران در ایام اربعین حسینی هشدار داد.
رئیس پلیس پایتخت با اشاره به راه‌اندازی گشت های ضربتی خودرویی و موتوری مقابله با سرقت اظهار کرد: تمرکز ماموریت های پلیس پایتخت برای مقابله جدی و همه جانبه با سرقت، زورگیری و سرقت‌های خشن است.
پس از این استعفا، ایتارو ناکامورا بلندپایه‌ترین مقامی خواهد بود که در ارتباط با ترور شینزو آبه کناره گیری کرده است. او در یک کنفرانس خبری گفت: «در فرآیند راستی‌آزمایی طرح امنیتی جدید، متوجه شده‌ایم که وظایف امنیتی ما نیاز به شروعی تازه دارد».
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اعلام کرد: مأموران کلانتری در این طرح پس از کشف سلاح‌های سرد مانند پنجه‌بکس، چاقو، شمشیر، چماق و... از متهمان، آن‌ها را دستگیر و خودرو یا موتورسیکلت آن‌ها را نیز به پارکینگ منتقل می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ