در حاشیه بازی استقلال و ملوان بنر وریا غفوری روی سکو‌های آزادی جمع آوری شد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور بیان کرد: تمام خواننده‌های معروف دنیا را که هر کدام چند میلیون دنبال‌کننده داشتند یک‌جا علیه ایران جمع کردند
احمد حسین فلاحی، نماینده مجلس در جمع معترضان به وضع حجاب گفت: ما می‌خواهیم کسانی که در ادامه اغتشاشات سال گذشته، در خیابان، مترو و .. هنجارشکنی می‌کنند را مهار کنیم.
پیشکسوت پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره مسایل روز قرمزها صحبت کرد
هنگام خروج مسی و خانواده اش از فروشگاه آدیداس میامی، هواداران این بازیکن برای عکس گرفتن با او بیرون فروشگاه جمع شده بودند.
بل «Belle» یک ماهی ربات است که برای جمع‌آوری نمونه‌های دی‌ان‌ای «DNA» از زیر آب برای تحقیقات دریایی طراحی شده است. این ربات می‌تواند از زیر آب فیلمبرداری کند و نمونه‌هایی را با هدف اینکه کدام موجودات در یک محیط معین زندگی می‌کنند، جمع‌آوری کند. این ربات را که دانشجویان مهندسی مکانیک در ETH زوریخ طراحی کردند، مانند یک ماهی رفتار می‌کند و سایر موجودات دریایی نیز آن را به عنوان ماهی پذیرفته می‌پذیرند. این ربات حدود یک متر طول دارد و برای ماموریتش از هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا به‌طور مستقل موقعیت خود را در حین گرفتن نمونه‌های ایزوله دی‌ان‌ای و ویدیو با وضوح بالا هدایت کند. «بل» با استفاده از یک باله سیلیکونی با دو حفره که آب را به صورت چرخه‌ای پمپاژ می‌کند، خود را به حرکت در می‌آورد.
در آخرین لحظات دیدار دو تیم تانزانیا و نیجر هنگامی که بازیکنان نیجر برای باز کردن تیم تانزانیا تلاش می‌کردند چند توپ جمع کن اقدام به پرتاب چهار توپ به داخل زمین کردند و منجر به خراب شدن موقعیت گلزنی نیجری‌ها شدند.
خودرویی جالب که با عبور از زمین بازی گلف تمامی توپ ها را جمع آوری می کند را ببینید.
یکی از توپ جمع کن‌های دربی روایت عجیبی از این بازی دارد.
حسینی کیا نماینده سنقر و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید: «دولت باید اعتماد مردم را جلب کند و دلار های خانگی را جمع آوری کند و به جای دلار به آن ها ریال بدهد.متاسفانه دولت نتوانسته است اعتماد مردم را جلب کند. مردم می توانند هر وقت که به دلار شان احتیاج داشتند آن را از دولت پس بگیرند برای طلا هم م‌یتوانیم این امر را پیاده‌سازی کنیم.»
سایپتنو در جمع هواداران استقلال در اراک
زمین چمن تختی خرم آباد به شکل عجیبی در حال آماده سازی برای بازی خیبر و ون پارس است.
پنل خورشیدی شفاف یک فناوری پیشرفته است که انرژی نور را از پنجره‌ها یا هر سطح شیشه‌ای بدون توجه به زاویه جمع آوری و استفاده می‌کند. این پتانسیل را دارد که از نظر گسترش دامنه انرژی خورشیدی، بازی را تغییر دهد.
شبکه فاکس نیوز گزارش داد که ارتش آمریکا این بالون چینی را در مقابل سواحل کارولینا سرنگون کرد و هم اکنون جمع آوری لاشه آن در حال انجام است.
در آزمایشی یک قطعه سنگ در مقابل عدسی بزرگی قرار گرفت. این عدسی، اشعه خورشید را در یک نقطه روی سنگ جمع کرد و باعث ذوب شدن آن شد.
در آخرین دیدار از مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، فرانسه با برتری ۲-۱ مقابل انگلیس به جمع ۴ تیم برتر جام رسید.
بعد از بازی افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ بین قطر و اکوادور، هوادارای ژاپنی زباله‌های دیگران را در ورزشگاه جمع کردند که بازتاب وسیعی در شبکه های اجتماعی پیدا کرده است.
حال و هوای اطراف ورزشگاه «الخلیفه» یک ساعت قبل از آغاز بازی ایران - انگلستان را در ویدئوی اختصاصی فرارو مشاهده کنید.
عادل فردوسی‌پور، دیروز در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف حضور یافت. او در جریان این حضور دقایقی هم برای آن‌ها صحبت کرد.
عادل فردوسی پور مجری برنامه نود در جمع دانشجویان شریف حضور پیدا کرد.
مهناز افشار که درتجمع ضد انقلابی حمایت از اغتشاشات علیه ایران شرکت کرده بود توسط برخی دیگر از شرکت‌کنندگان در همین تجمع، با اهانت از جمع بیرون انداخته شد!
سردار اشتری، فرمانده فراجا امشب در جمع نیروهای یگان ویژه پلیس گفت: این مسیری که به عنوان نیروهای پلیس می‌رویم، همان مسیر شهید حاج قاسم سلیمانی است. دشمنان قصد زدن اصل نظام را دارند. ما این لباس را پوشیده‌ایم که حافظ جان و مال مردم باشیم.
سردار اشتری، فرمانده فراجا امشب در جمع نیروهای یگان ویژه پلیس گفت: این مسیری که به عنوان نیروهای پلیس می‌رویم، همان مسیر شهید حاج قاسم سلیمانی است. دشمنان قصد زدن اصل نظام را دارند. ما این لباس را پوشیده‌ایم که حافظ جان و مال مردم باشیم.
بچه‌ها ابراز تمایل کردند که روزی یک جنگنده نظامی شوند تا در آینده از اوکراین دفاع کنند. این بازی فقط به سرگرمی محدود نمی‌شود، بلکه برخی از کودکان کمک‌های مالی را از افراد سوار ماشین جمع آوری کرده و به ارتش اوکراین می‌دهند.
رییس ستاد اربعین حسینی گفت: اساس نگرانی عدم آمادگی و زمینه‌ها و بستر‌های طرف عراقی در سرعت عمل پذیرش زائرین، سرعت عمل در نقل و انتقالات و ناکافی بودن امکانات در آن سوی مرز، از طرف دیگر کثرت جمعیت و هوای گرم؛ همه این‌ها دست به دست هم داده که ما را بر خلاف میل خودمان و جمع حاضر در جلسه به این نتیجه برساند که، چون امنیت و سلامت عموم زائرین عزیز برای ما خط قرمز است نتیجه بر این شد که کلیه مرز‌های منتهی به معابر خروجی زائرین به عراق، تا اطلاع ثانوی مسدود شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ