اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نکته ویژه در برنامه 5 هفته ابتدایی لیگ بیست و سوم برای پرسپولیس آنجاست که 5 بازیکن سابق سرخ‌ها رودرروی این تیم قرار خواهند گرفت.
دو مجری صدا و سیما روی آنتن زنده تلویزیون، لوکادیا، بازیکن سابق پرسپولیس، ماجرای شکایتش از این باشگاه و پستی که در فضای مجازی منتشر کرد را به باد تمسخر و استهزا گرفتند.
دو بازیکن سابق پرسپولیس، خریدهای سرشناس ذوب‌آهن در پنجره تابستانی به شمار می‌روند.
دو بازیکن پیشین پرسپولیس در گذشته عناوین ارزشمندی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کردند.
امیر قلعه‌نویی تصمیم به دعوت از مدافع پرسپولیس و دو سرخابی سابق برای خط دفاعی گرفت.
نساجی مقابل استقلال دو بازیکن سابق پرسپولیس را در زمین دارد و دو مهره پیشین سرخپوشان نیز روی نیمکت این تیم نشسته‌اند.
فرزاد آشوبی، بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس، نسبت به بیانیه‌نویسی و موضع برخی از باشگاه‌ها علیه سرخپوشان واکنش نشان داد.
ناصر محمدخانی بازیکن سابق تیم پرسپولیس در جریان دیدار دو تیم پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد.
مهرداد کفشگری، بازیکن سابق پرسپولیس خاطرات جالبی از دربی‌هایی که تجربه کرده تعریف می‌کند؛ او علاوه‌بر مرور دربی خاطره‌انگیر چهار بر دو، از گریه کردنش به خاطر نیمکت‌نشینی در فصل اول حضور در این تیم پرده برداشت.
غلامرضا فتح آبادی بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس: من خیلی گرفتاری دارم، کسی خبر ندارد! چرا انقدر دورم؟ چه کسی می داند من کجا هستم؟ چه کسی می داند زن و بچه من چه می کنند؟ خبر دارند؟ می دانند به من چه گذشته؟
باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا در فرصت باقیمانده بتواند قسط دیگر بازیکن سابق خود را بپردازد.
تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس که رقیبان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند، در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با رد و بدل شدن دو گل همراه بود.
تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس که رقیبان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند، در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با رد و بدل شدن دو گل همراه بود.
علی فیروزی بازیکن و سرمربی سابق نفت اولین کسی است که به مصاحبه دو روز پیش یحیی گل‌محمدی پاسخ می‌دهد، اگرچه موضوع ارتباطی به این تیم ندارد!
علی فیروزی بازیکن و سرمربی سابق نفت اولین کسی است که به مصاحبه دو روز پیش یحیی گل محمدی پاسخ می‌دهد اگرچه موضوع ارتباطی به این تیم ندارد!
بازیکن عراقی سابق پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ ستارگان قطر دو پاس گل داد و البته با کارت قرمز داور هم مواجه شد تا شب عجیبی را تجربه کند.
پرسپولیس که با نتیجه 2-0 از زردپوشان عقب بود با استفاده از اخراج بازیکن حریف و یک پنالتی دو گل خورده را جبران کرد.
دو پرسپولیسی سابق و دو بازیکن حال حاضر سرخ‌ها انگیزه‌های بالایی برای درخشش در خط دفاعی تیم ملی دارند‌.
مهاجم سابق پرسپولیس معتقد است با آمادگی کامل شیخ دیاباته و حضور این بازیکن در کنار لوکادیا، خط حمله پرسپولیس به شرایط آرمانی خواهد رسید.
اشتباهات متوالی پرسپولیس در نیمه دوم بحث فنی بین دو بازیکن این تیم با سابقه ملی را به همراه داشت.
دو بازیکن سابق پرسپولیس به تیم لیگ یکی دریای کاسپین پیوستند.
احسان پهلوان و سعید آقایی دو بازیکن سابق پرسپولیس نخستین بازی رسمی خود با لباس فولاد را انجام دادند.
«تمام شد» یا «مرد سامرتن»، نام پرونده جسد مردی مجهول الهویه است که در سال ۱۹۴۸ جسد او در سامرتن استرالیا کشف شد و عبارت پایانی کتاب خیام نیشابوری یعنی «تمام شد» را در جیب داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ