سرمربی تیم ملی والیبال ایران 14 بازیکن اعزامی به جام واگنر لهستان را مشخص کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تا پایان روز یازدهم چهارمین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور ۱۲۴ مدال قهرمانی توزیع شده است.
مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد ایران شرایط سرمایه گذاری در ایران را برای مقامات استان های اربیل و سلیمانیه عراق تشریح شد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست ۱۴ بازیکن شرکت کننده در قهرمانی مردان آسیا را اعلام کرد.
ساکت الهامی نفرات منتخب خود را برای دیدار با نساجی مشخص کرد.
در ۱۴ آگوست، SUV الکتریکی کیا، به نام EV ۵ زیر نظر وزارت صنعت و فناوری اطلاعات (MIIT) رونمایی شد. این خودروی برقی به طور رسمی در تاریخ ۲۵ آگوست و در نمایشگاه خودروی چنگدو معرفی می‌شود.
حریفان حسین وفایی در مسابقات مسترز آلمان و آزاد بریتانیا مشخص شدند.
معصومه اسماعیل‌زاده پرامتیازترین بازیکن ایران مقابل مالزی در کاپ آسیا شد.
پرونده مسابقات تور جهانی تنیس با معرفی تنیسورهای برتر به پایان رسید.
از زمان معرفی آیفون ۱۴ توسط اپل تقریباً یک سال می‌گذرد و اکنون شایعات زیادی در مورد آیفون ۱۵ وجود دارد. هرچند هنوز مشخص نشده که غول فناوری در چه زمانی قصد دارد از پرچمداران جدید خود رونمایی کند، در گزارش جدیدی گفته شده که اپل قصد دارد آیفون‌های جدیدی را در هفته سوم سپتامبر معرفی کند. اگر اپل واقعاً آیفون‌های جدید خود را در این تاریخ معرفی کند، می‌توان انتظار داشت که پیش‌سفارش آن‌ها از روز جمعه، ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) و عرضه رسمی گوشی‌ها از یک هفته بعد و تاریخ ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) آغاز شود.
تیم ملی بسکتبال بانوان با ترکیبی متشکل از ۱۴ بایکن در جام ویلیام جونز شرکت می‌کند.
۱۴ بازیکن تیم ملی والیبال ایران برای حضور در هفته سوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ معرفی شدند.
تیم ملی دوچرخه سواری ایران با یک ترکیب ۱۴ نفره راهی مسابقات قهرمانی آسیای جاده و پیست در کشورهای تایلند و مالزی خواهد شد.
تیم ملی دوچرخه سواری ایران با یک ترکیب ۱۴ نفره راهی مسابقات قهرمانی آسیای جاده و پیست در کشورهای تایلند و مالزی خواهد شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه‌قضائیه، امروز دوشنبه (۱۴ فروردین) ضمن اشاره به برخی مسائل فرهنگی و ناهنجاری‌های اجتماعی گفت: مقرر شده نیروهای پلیس ناهنجاری‌های اجتماعی را با سیستم هوشمند شناسایی کرده و با ارسال پیامک به افراد تذکر دهند. وی افزود: در مرحله بعد هم افرادی که مرتکب ناهنجاری شوند به دستگاه قضا معرفی می‌شوند.
آمریکا در حمله به افغانستان از پهپاد‌های رزمی جنرال اتمیکس پردتور استفاده کرد. پهپادی که سال ۱۹۹۵ معرفی شد و سال ۲۰۱۸ بازنشسته و از خدمت کنار گذاشته شد. پهپادی که توان ۱۴ ساعت پرواز مداوم، ۷۰۰ کیلومتر برد عملیاتی و قدرت حمل بمب داشته و برای عملیات‌های خاص ضربتی استفاده می‌شده است!
میشال رحمان می‌گوید یکی از دلایلی که احتمالاً باعث شده است گوگل توسعه اندروید ۱۵ را زودتر آغاز کند، کمبود فرصت برای پیاده‌سازی برخی قابلیت‌های جدید در اندروید ۱۴ است. این نسخه در بهار امسال در کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل معرفی خواهد شد و انتظار می‌رود که در نیمه دوم سال به‌صورت رسمی منتشر شود.
دنیای فناوری سال ۲۰۲۲ از معرفی آیفون ۱۴ و هوش مصنوعی برای شبکه اجتماعی و موارد دیگر استقبال کرد اما با بعضی از فناوری‌های کلاسیک و غیرکلاسیک هم خداحافظی کرده است.
همه ما عاشق یک پیتزای خوب منجمد شده هستیم، اما این غذا می‌تواند فشار خون شما را به شدت افزایش دهید. تنها با یک وعده خوردن پیتزای منجمد میزان سدیمی به اندازه دو روز نمک مصرفی را دریافت خواهید کرد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به آزادسازی بیش از ۱۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در رستم آباد رودبار گفت: دو نفر با تشکیل پرونده برای طی کردن مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
لنز ایرانسل، رویداد امشب شرکت اپل برای معرفی خانواده آیفون ۱۴ را به صورت زنده پخش می‌کند.
لنز ایرانسل، رویداد امشب شرکت اپل برای معرفی خانواده آیفون ۱۴ را به صورت زنده پخش می‌کند.
اندکی پیش از معرفی رسمی گوشی‌های سری آیفون ۱۴ اپل، وبسایت ترندفورس قیمت نهایی این گوشی‌ها را فاش کرد.
طبق گزارش های جدید به نظر می رسد اپل مینی آیفون را همچنان در سری موبایل های جدید ۲۰۲۲ عرضه می کند. همچنین این شرکت در مراسم سالانه خود از ۷ دستگاه رونمایی می کند.
دولت روسیه گروهی از کارکنان سفارت بلغارستان در مسکو را به عنوان عنصر نامطلوب ا معرفی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ