معاون اول رئیس جمهور گفت: غفوری فرد از فعالین خوشنام در عرصه سیاسی بود که در طول دوران حیاتش خدمات زیادی را به مردم و کشور ارائه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به فتح الله زاده گفتم کار شما رؤسا مهم نیست. اما هواداران نازنین استقلال را اذیت نکنید.خیلی امیدوار به حل نبود. علی پروین هم از آنجا ردشد، چاق سلامتی سردی با فتح الله زاده کرد.
پیکر مرحوم «حسن غفوری فرد» صبح شنبه (۲۰ اسفند ۱۴۰۱) در حرم مطهر رضوی تشییع و در صحن آزادی به خاک سپرده شد.در آیین تشییع و خاکسپاری مرحوم غفوری فرد، حجت السلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از روحانیون و دوستداران آن مرحوم حضور داشتند.
حزب تمدن اسلامی در پی درگذشت حسن غفوری فرد، از فعالان سیاسی و مدیران اسبق نظام اطلاعیه صادر کرد.
مراسم تشییع پیکر مرحوم حسن غفوری فرد، وزیر اسبق نیرو و نماینده مردم در چهار دوره مجلس، صبح امروز بیستم اسفند با حضور مقامات استانی و کشوری، در صحن کوثر حرم مطهر رضوی برگزار و پیکر آن مرحوم در صحن آزادی به خاک سپرده شد.
مرحوم غفوری فرد صبح پنجشنبه ۱۸ اسفندماه پس از تحمل بیش از یک سال بیماری، در بیمارستان درگذشت و روز گذشته نیز رهبر انقلاب بر پیکر آن مرحوم نماز اقامه کردند.
پیکر مرحوم «حسن غفوری‌فرد» از مدیران با سابقه نظام ظهر جمعه (۱۹ اسفند ۱۴۰۱) با حضور جمعی از شخصبت های کشوری در حسینیه جماران تشییع شد. غفوری‌فرد از فعالان دوران مبارزه انقلاب اسلامی بود که از سال ۱۳۶۰ تا ۱۳۶۴ در دوران ریاست جمهوری شهید رجایی و آیت‌الله خامنه‌ای مسئولیت وزارت نیرو را بر عهده داشت.
پیکر مرحوم «حسن غفوری‌فرد» از مدیران با سابقه نظام ظهر جمعه (۱۹ اسفند ۱۴۰۱) با حضور جمعی از شخصبت‌های کشوری در حسینیه جماران تشییع شد. غفوری‌فرد از فعالان دوران مبارزه انقلاب اسلامی بود که از سال ۱۳۶۰ تا ۱۳۶۴ در دوران ریاست جمهوری شهید رجایی و آیت‌الله خامنه‌ای مسئولیت وزارت نیرو را بر عهده داشت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت دکتر حسن غفوری فرد را تسلیت گفت.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی درگذشت مرحوم حسن غفوری‌فرد را به آحاد ملت عظیم الشان ایران و بویژه به خانواده ارجمند ایشان، تسلیت گفت.
پیکر مرحوم غفوری‌فرد بعد از اقامه نماز توسط رهبر معظم انقلاب و تشییع در تهران، فردا در حرم رضوی (ع) خاکسپاری می‌شود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیش از ظهر امروز (جمعه) با حضور در کنار پیکر مرحوم حسن غفوری‌فرد ضمن قرائت فاتحه، نماز میت اقامه کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیش از ظهر امروز (جمعه) با حضور در کنار پیکر حسن غفوری‌فرد ضمن قرائت فاتحه، نماز میت اقامه کردند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی بر پیکر مرحوم حسن غفوری‌فرد نماز اقامه کردند.
رئیس قوه قضائیه در پی درگذشت حسن غفوری‌فرد پیام تسلیت صادر کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت دکتر حسن غفوری فرد را تسلیت گفت.
معاون اول رئیس جمهور گفت: غفوری فرد از فعالین خوشنام در عرصه سیاسی بود که در طول دوران حیاتش خدمات زیادی را به مردم و کشور ارائه کرد.
رئیس جمهور در پیامی با ارج نهادن به خدمات صادقانه حسن غفوری‌فرد درگذشت وی را به خانواده و عموم دوستدارانش تسلیت گفت.
غفوری فرد پس از حضور در مجلس شورای اسلامی، در سال‌های ۶۰ تا ۶۴ وزیر نیرو بود و در دولت اول سازندگی نیز ریاست سازمان تربت بدنی را بر عهده داشت.
یکی از موفق‌ترین روسای سازمان تربیت بدنی پس از انقلاب بعد از یک‌سال بیماری درگذشت.
حسن غفوری‌فرد رئیس سابق هیات بازرسی شورای عالی انقلاب فرهنگی درگذشت
حسن غفوری فرد استاد دانشگاه و رئیس سابق هیات بازرسی شورای عالی انقلاب فرهنگی پس از تحمل بیش از یک سال بیماری، درگذشت.
سوده غفوری‌فرد استاد دانشگاه شهید بهشتی یکی از هفت برگزیده «کنگره زنان تاثیرگذار» است که اخیرا، از سوی معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهور برگزار شد.
خزعلی تصریح کرد: خانم غفوری فرد جزو یک درصد برتر است و شاخص‌های دیگر مثل امور اجتماعی نیز داشته‌اند، ایشان حافظ قرآن هستند و این امر ممکن است یک ویژگی فرهنگی نیز برای ایشان در نظر گرفته شده باشد. من در هیات داوران نبودم و نمی‌دانم روی چه حسابی این داوری انجام گرفته است اما هیچ گونه نسبتی نباید موجب این شود فرد بالا یا پایین آورده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ