سرمربی تیم تکواندو زاگرس جنوبی گفت: همانند بازیهای قبلی با بهترین نفرات خود به دیدار رقبا می رویم و فرقی هم نمی کند با چه تیمی باید دیدار کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خداداد افشاریان از حضور 24 داور وسط در فصل جدید لیگ برتر خبر داد.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران مدعی است اگر امروز امثال کریم باقری و احمدرضا عابدزاده بازی می‌کردند، حداقل ۱۰ میلیون دلار قیمت داشتند.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران مدعی است اگر امروز امثال کریم باقری و احمدرضا عابدزاده بازی می‌کردند، حداقل ۱۰ میلیون دلار قیمت داشتند.
فوتبال مشهد گرچه نماینده‌ای در سطح لیگ برتر و حتی دسته اول ندارد، اما هیچ‌وقت خالی از اخبار هیجان‌انگیز نبوده است.
این فصل 20 داور بیشتر از سایرین موردتوجه بودند و بیشتر قضاوت بازیهای لیگ برتری را در اختیار گرفتند.
۱۱۵ سال از کشف نفت در ایران می‌گذرد، اما وضعیت شهر‌های نفتی ما خود بهترین مصداق از سوءمدیریت ماست؛ شهر‌هایی که زمانی آباد بودند و اکنون پر از فقر و محرومیت هستند. همان‌گونه که در حوزه کلان هم، در نوع سیاست‌گذاری برای استفاده از این نعمت خدادادی، آن‌قدر سردرگم هستیم که چهار دهه است در تولید نفت درجا می‌زنیم.
خداداد عزیزی از هیات رییسه فدراسیون فوتبال انتقاد کرد.
روز گذشته تصویری از یک مراسم خودمانی منتشر شد که حواشی زیادی پس از آن در پی داشت.
هفته پیش در یک جلسه خودمانی خداداد عزیزی برای نخستین بار کتاب زندگی‌اش با عنوان «تو خداداد عزیزی هستی» را دید، تا به زودی در مراسمی رسمی از آن رونمایی کنند.
داوران دربی صد پایتخت علیه ریکاردو ساپینتو موضع‌گیری کردند.
بازیکن محبوب و پیشین تیم ملی با انتقاد از وضعیت اقتصادی در کشور گفت: هیچ جای دنیا مثل ایران نیست که در عرض دو ماه قیمت دلار و مواد غذایی چند برابر شود و مردم در تهیه مایحتاج اولیه خود دچار مشکل شوند، برای همین می گویم سال گندی را پشت سر گذاشتیم!
خداداد عزیزی عکسی از خود و پدرش منتشر کرد تا به این شیوه از او قدردانی کرده باشد.
خداداد عزیزی، ستاره سابق فوتبال ایران، معتقد است امیر قلعه‌نویی بهترین انتخاب برای تیم ملی است و او توانایی لازم برای کنترل بازیکنان را خواهد داشت.
کتاب زندگی مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران به قلم یکی از نویسندگان قدیمی ورزش ایران منتشر شد.
بیوگرافی خداداد عزیزی، ستاره سابق فوتبال ایران، به قلم جواد رستم‌زاده منتشر شد.
پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: لیگ برتر امسال فراز و نشیب‌های بسیار زیادی را داشته و در این میان پرسپولیس هم دچار یک سری حاشیه‌ها شد.
فوتبال مشهد گرچه این روزها از سطح اول فوتبال کشور دور است، اما همچنان در داخل شهر، حواشی جالبی دارد.
خداداد عزیزی درباره دیدار تیم ملی با آمریکا صحبت کرد و تاکید نمود که من از بازی با آمریکا می‌ترسم. به نظرم تیم مرموزی دارند و چند بازیکن هجومی خطرناک در ترکیبشان است.
به نظر می‌رسد صداوسیما برای پرکردن برنامه‌های ورزشی‌اش به مشکل برخورده است.
واکنش رئیس کمیته داوری فدراسیون فوتبال به صحبتهای فرشید سمیعی معاون باشگاه استقلال در خصوص داوران را مشاهده می‌کنید.
رییس کمیته داوران روند و دلایل حذف یا انتخاب داوران بین‌المللی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی ایران برای سال آتی را تشریح کرد.
خداداد عزیزی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان بار دیگر از اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران حمایت کرد.
بار‌ها گفته‌ام که موافق بازگشت کی‌روش نیستم، چون آزموده را آزمودن خطاست. با کی‌روش ۲ بار به جام جهانی رفتیم و با اسکوچیچ هم این کار را کردیم.
مگر دایى، عابدزاده، مهدوى کیا، کریم باقرى یا خداداد و على کریمى در موضوعات فنى و مدیریتى فوتبال مداخله مى کردند در حالى که بهترین و محبوب‌ترین‌ها بودند؟... مگر تیم ملى ملک شخصى ماست که به خاطر منافعمان با آبروى کشور بازى کنیم؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ