تیم ملی هندبال مردان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان لهستان/ سوئد در رده بیست و چهارم قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انجمن ترویج علم ایران بیست و چهارمین جایزه ترویج علم را در آبان ماه ۱۴۰۲ برگزار می کند. داوطلبان علاقمند برای ارسال مدارک خود تا ۱۰ مهرماه فرصت دارند.
در بیست و چهارمین هفته اعتراضی علیه برنامه‌های کابینه نتانیاهو برای تغییر قوانین قضائی، تظاهرات در بیش از ۱۵۰ مکان از سرزمین‌های اشغالی برگزار شد.
در سومین روز برگزاری بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا تیم نیروی زمینی شاملی با کسب دومین برد خود همراه سپاهان در رده چهارم گروه های خود قرار گرفتند.
مهدی طارمی تاکنون در لیگ برتر پرتغال برابر 25 تیم به میدان رفته که دروازه 23 مورد از آنها را باز کرده است. او فردا فرصت دارد قربانی بیست و چهارم را به لیست اضافه کند.
هفته بیستم لیگ برتر هندبال با تغییر رده چهارم جدول رده‌بندی و شگفتی یک نیمه‌ای شکست صدرنشین به پایان رسید.
هفته بیستم لیگ برتر هندبال با تغییر رده چهارم جدول رده‌بندی و شگفتی یک نیمه‌ای شکست صدرنشین به پایان رسید.
تقابل پراهمیت این هفته برای تعیین عنوان چهارمی لیگ بیست و دوم در سیرجان برگزار می شود.
تقابل پراهمیت این هفته برای تعیین عنوان چهارمی لیگ بیست و دوم در سیرجان برگزار می شود.
معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از اعزام بیست و چهارمین گروه داوطلب کادر پزشکی به عتبات عالیات برای خدمات دهی به زائران خبر داد.
آیت‌الله مجتهدی تهرانی در شرح فراز «وأسألُکَ التّوفیقَ فیهِ لأنْ أطیعَکَ» می‌گوید: خدایا از تو توفیق می‌خواهم که در ماه رمضان اطاعت تو را کنم و گناه انجام ندهم. روایت داریم از امام نهم (ع) که فرمود: مومن باید سه خصلت داشته باشد؛ اول توفیق داشته باشد، دوم خودش را موعظه کند و سوم اینکه نصیحت دیگران را قبول کند.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز بیست و چهارم فروردین ماه براساس داده‌های ۱۳ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۵۹ در وضعیت قابل قبول ثبت شد.‌
همزمان با ۲۱ فروردین ماه، مراسم گرامیداشت بیست و چهارمین سالگرد شهادت سپهبد صیاد شیرازی در ستاد ارتش برگزار شد.
مراسم گرامیداشت بیست و چهارمین سالگرد شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی با حضور سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی برگزار شد.
تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال امروز جمعه به مصاف ذوب آهن اصفهان رفت که این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.
سپاهان، استقلال و پرسپولیس، سه تیمی که در کورس قهرمانی هستند، بازی های خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند تا رقابت بین تیم های مدعی قهرمانی در هفته های پایانی جذاب دنبال شود.
اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال اعلام شد.
حسین طیبی بازیکن ایرانی تیم پالما در تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتسال اسپانیا قرار گرفت.
بیست و چهارمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور آغاز شد.
اسامی محرومان هفته بیست و چهارم لیگ یک فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد.
معاون پرورشی و فرهنگی گفت: پویش «۴۴ بیست و دو» همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.
تیم ملی فوتبال کرواسی که در دوره گذشته جام جهانی با شکست برابر فرانسه نایب قهرمان شده بود، در دوره بیست و دوم این مسابقات دیدار رده بندی را از مراکش برد و به عنوان سوم رسید.
هافبک برزیلی پالمیراس با قراردادی آزاد به باشگاه ناتینگهام فارست پیوست
در چهارمین روز از بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی دو قهرمان ادوار گذشته نخستین بازی خود را برگزار خواهند کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ