عضو شورای شهر تهران درباره طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانواده توضیحاتی داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاگردان منصوریان با فراموشی شکست در هفته نخست، به فکر دربی خوزستان مقابل صنعت نفت هستند.
رهبر انقلاب فرموده‌اند: به راه انداختن دسته های عزاداری برای سیدالشهداء و اصحاب او علیهم السلام و شرکت در امثال این مراسم امری بسیار پسندیده و مطلوب است و از بزرگترین اعمالی است که انسان را به خداوند نزدیک می کند، ولی باید از هر عملی که باعث اذیّت دیگران شود و یا فی نفسه از نظر شرعی حرام باشد، پرهیز شود.
رهبر انقلاب فرموده‌اند: به راه انداختن دسته های عزاداری برای سیدالشهداء و اصحاب او علیهم السلام و شرکت در امثال این مراسم امری بسیار پسندیده و مطلوب است و از بزرگترین اعمالی است که انسان را به خداوند نزدیک می کند، ولی باید از هر عملی که باعث اذیّت دیگران شود و یا فی نفسه از نظر شرعی حرام باشد، پرهیز شود.
بنا به شرحی که رفت اساسا فرمان تجارت خارجی عراق دست آمریکاست و اگر در فشارهایش بر بغداد را برای محدود کردن تجارت با ایران بالا ببرد که تحریم‌های بانکی اخیر پس از اتصال عراق به نظام مالی "سوئیفت" نشانی از آن است، عراق عملا توان مخالفت ندارد.
چند دقیقه پس از آغاز کنکور ۱۴۰۲ کانال‌هایی تلگرامی با نام «تقلب در کنکور ۱۴۰۲» یا «فروش سوالات کنکور ۱۴۰۲» سؤالات این آزمون را منتشر کردند، و برای اطمینان، حتی نمونه کارنامه قبولی از رتبه‌های دو و سه رقمی (پزشکی و دندانپزشکی) کنکور سال گذشته را هم ارائه دادند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران اعام کرد: هم‌زمان با عید سعید قربان در ۱۶ قربانگاه، ذبح شرعی قربانی برای رفاه مردم نیکوکار تهران انجام می‌شود.
مدیر عامل صندوق بین المللی پول گفت که شرق و جنوب شرق اروپا با زخم‌های عمیق اقتصادی، تورم بالا و نرخ رشد ضعیف روبرو هستند.
ادین ژکو، ستاره کهنه کار اینتر، با یک گل بسیار زیبا، زمینه ساز پیروزی مهم تیمش مقابل میلان شد.
تبریز- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آذربایجان شرقی پیشران اقتصادی کشور است و یکی از قطب های صنعتی و معدنی کشور به شمار می رود.
مشهد ـ نایب رئیس شورای شهر مشهد گفت: توسعه شرق مشهد برای شورای اسلامی شهر ملاک است و اتفاق‌های خوبی نیز در این رابطه درحال انجام و بزودی این موضوع را شروع می‌کنیم.
آیت‌الله مجتهدی تهرانی در توضیح فراز «واقْبَلْ مَعاذیری» اظهار می‌کند: خدایا عذر من را بپذیر. گاهی کسی از شما غیبت کرده یا در عصبانیت حرفی می‌زند و عذرخواهی می‌کند؛ ما هم با این دعا به در خانه خدا می‌رویم و از او به خاطر کار‌هایی که انجام داده‌ایم عذرخواهی می‌کنیم. اگر کودکی از پدرش عذرخواهی کند، پدر منقلب می‌شود حالا که ما از خدا عذرخواهی کنیم، خدا بسیار بیشتر از والدین مهربان است و حتماً می‌بخشد.
آیت‌الله مجتهدی تهرانی در شرح فراز «اللّهمّ اجْعَلْنی فیهِ محبّاً لأوْلیائِکَ ومُعادیاً لأعْدائِکَ» می‌گوید: خدایا کاری کن تا در ماه رمضان، خوبان را دوست بدارم و دشمن دشمنانت باشم. در مورد خودم، عملی که به من امید می‌دهد تا در قیامت جزو نجات‌یافتگان باشم، این است که خوبان و اشخاص باتقوا را دوست دارم و از بی‌تقوایان بیزاری می‌جویم.
آیت‌الله مجتهدی تهرانی در خصوص فراز پایانی دعای روز نوزدهم ماه رمضان می‌گوید: خدا ما را به دین حق یعنی دین اسلام و مذهب شیعه دوازده امامی راهنمایی کرده است و این‌که شیعه مرتضی علی (ع) هستیم خیلی مهم است. خدایا این چند دعا را درباره ما مستجاب بفرما.
آیت‌الله مجتهدی تهرانی در شرح فراز «اللّهمّ نَبّهْنی فیهِ لِبَرَکاتِ أسْحارِهِ» می‌گوید: خدایا متوجه کن من را تا از برکات سحر ماه رمضان استفاده کنم. مردم از برکات سحر غالباً استفاده نمی‌کنند. در طول سال از سحر باید استفاده کرد به خصوص در ایام ماه رمضان. حافظ می‌گوید «آن گنج خداداد که خدا داد به حافظ / از ورد شب و روز و دعای سحری بود.»
پنجشنبه ۱۷ فروردین روابط رسمی ایران و عربستان در پکن با دیدار وزرای خارجه دو کشور آغاز شد، توافقی که حاصل ٢٠ ماه مذاکره چالشی بین هیأت‌های ایرانی و سعودی در بغداد و پکن بود.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی از صادرات بیش از ۳۲۰ میلیون دلاری محصولات کشاورزی استان خبر داد و گفت: آذربایجان شرقی قطب گلخانه‌های مدرن کشور است.
این ماهی‌های عجیب که در یکی از فروشگاه‌ها در آکواریومی زندانی شده بودند، توجه فیزیکدان دانشگاه شانگ‌های جیائو تونگ چین، را جلب کردند و آن زمان بود که این فیزیکدان مانند هر دانشمند دیگری تصمیم به مطالعه این گونه نادر از آبزیان گرفت.
قهرمان دو دوره فرمول یک گفت که قبل از تست ماشین جدید ردبول با مهندسان این تیم شرط بسته است.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی سالانه ۱۰ هزار تن شیرخشک زیمبابوه را تأمین می کند.
پژوهشگر گردشگری مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: سه سال پیش همزمان با تبدیل سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه قرار بود شرح وظایف وزارت به مجلس ارائه شود اما با گذشت سه سال هنوز این اتفاق نیفتاده است.
محمد قبادلو اتهاماتی از جمله قتل عمد، ایراد صدمه عمدی منجر به شکستگی نسبت به سایر شکات، اقدام به قتل عمدی سایر شکات که زنده مانده بودند از طریق برخورد با خودرو و افساد فی‌الارض دارد.
یکی از مهم‌ترین بخش‌های تمرین امروز، شرح اهداف و برنامه‌های تیم ملی از زبان کارلوس کی‌روش بود.
تمام آن چیزی که در مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی رخ داد نمونه کوچکی از اتفاقات مدیریتی این روزها و سال‌های اخیر کشور بود.
اهواز- اداره کل مدیریت بحران خوزستان نسبت به افزایش رطوبت و شرجی و بالا بودن شاخص‌های ناپایداری در استان هشدار سطح نارنجی (اخطاریه) را صادر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ