بستن کمربند برای سرنشینان ردیف عقب خودرو هم الزامی است. جریمه نبستن کمربند در خودرو در انگلیس می‌تواند به ۵۰۰ پوند (۶۱۷ دلار) برسد. هر دلار آمریکا معادل حدود ۴۲ هزار تومان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، حاضر نیست به خاطر تخلفی که در بازی منچسترسیتی داشت و به خاطر آن جریمه شد عذرخواهی کند.
دورتموند با عبور از آگزبورگ به صدر جدول رده بندی بوندسلیگا رسیده و در آستانه کسب عنوان قهرمانی قرار دارد.
فرناندو تورس پس از پنج روز از درگیری اش با آلوارو آربلوا رسما عذرخواهی کرد.
ماجرا از این قرار است که دو غرفه‌دار شرکت مینی ظاهراً از اهدای بستنی به بازدیدکنندگان محلی امتناع کرده و فقط به افراد غربی بستنی می‌دهند! مشخص نیست که آیا این دو نفر براساس توصیه‌های قبلی اقدام به این کار کرده‌اند یا خیر.
توماس توخل در نشست خبری امروز خود در مورد درگیری بین سادیو مانه و لروی سانه صحبت کرد و گفت که او اشتباهش را قبول کرده و اینکه همواره حامی وی خواهد بود.
نخست وزیر پیشبرد امور لبنان در گفتگو با نخست وزیر عراق درباره راه های تقویت روابط دوجانبه میان بیروت و بغداد گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه روسیه ضمن انتقاد از رویکرد اروپا و ناتو در قبال پرونده انفجار نورد استریم، گفت: از هند به خاطر تبدیل شدن نشست گروه -20 به نمایشی مضحک توسط غرب عذرخواهی می کنیم.
مدیر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان امروز در خلال نشست هماهنگی دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان از افشین پیروانی بابت اتفاقات بازی رفت عذرخواهی کرد.
همانطور که انتظار می رفت، ریکاردو ساپینتو با انتشار متنی طولانی، بابت اتفاقات رخ داده در نشست خبری بازی با پیکان عذرخواهی کرد.
به نظر می رسد، روز گذشته و در پایان تمرین استقلال نشست مهمی میان ریکاردو ساپنتو و علی فتح الله زاده برگزار شد.
رئیس‌جمهور آمریکا علی‌رغم بیان اینکه دنبال جنگ سرد با چین نیست گفت از این کشور بابت سرنگونی بالن عذرخواهی نمی‌کند.
تیبو کورتوا حاضر به عذرخواهی از هواداران اتلتیکو مادرید نیست و به همین دلیل پلاک او از ورزشگاه متروپولیتانو حذف خواهد شد.
نخست وزیر هلند امروز در سخنانی به دلیل نقش تاریخی کشورش در تجارت برده عذرخواهی کرد.
لوئیس سوارز، ستاره تیم ملی اروگوئه، در نشست خبری امروز خود گفت که نیازی به عذرخواهی از غنا به خاطر پنالتی دقیقه ۱۲۰ خود در بازی یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۰ حس نمی‌کند.
لوئیس سوارز، ستاره تیم ملی اروگوئه، در نشست خبری امروز خود گفت که نیازی به عذرخواهی از غنا به خاطر پنالتی دقیقه 120 خود در بازی یک چهارم نهایی جام جهانی 2010 حس نمی کند.
«گرگ برهالتر» سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا در نشست خبری گفت: تکرارمی‌کنم که بازیکنان و تیم ما چیزی درباره این مساله نمی دانستند. این موضوع از کنترل ما خارج بود.
شریعتمداری در بخشی از نوشته با چاشنی عذرخواهی خود می‌نویسد: «برادر رزمنده و عزیزم، سردار صفوی، فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به توصیه‌ای از رهبر معظم انقلاب اشاره کرده و برای نگارنده نقل می‌کرد که ایشان می‌فرمودند چه کسی گفته است که حرف مرد یک کلام است؟! اگر سخنی به حقیقت گفته است بایستی بر آن اصرار بورزد و از ملامت این و آن باکی نداشته باشد، ولی چنانچه به خطا رفته است باید سخن خطای خود را اصلاح کند.
وی با بیان اینکه طبیعتا در جامعه اختلاف دیدگاه وجود دارد، اظهار کرد: باید زمینه ای فراهم کرد که همه مسئولان به دانشگاه بیایند و پاسخگو باشند. باید دانشجویان به گونه‌ای با مسئولان سخن بگویند که مسئولان به دانشگاه بیایند و پاسخگو باشند. بهتر است در کنار یکدیگر بجنگیم و تلاش کنیم، نه علیه هم.
وی با بیان اینکه طبیعتا در جامعه اختلاف دیدگاه وجود دارد، اظهار کرد: باید شرایطی را فراهم کرد که همه مسئولان به دانشگاه بیایند و پاسخگو باشند؛ باید دانشجویان به گونه ای با مسئولان سخن بگویند که مسئولان به دانشگاه بیایند و پاسخگو باشند. بهتر است در کنار یکدیگر بجنگیم و تلاش کنیم نه علیه هم.
محسن هاشمی گفت: این روز‌ها حال مردم به هیچ‌وجه خوب نیست و باید راهکار‌هایی پیدا کرد که از طریق آن بتوان حال مردم را خوش کرد. در وهله نخست، اگر اشتباهی در کشور صورت می‌گیرد باید در خصوص آن پاسخگویی و عذرخواهی صورت بگیرد. اینکه اشتباهی صورت گیرد، بعد برخی افراد و جریانات بخواهند با قاطعیت از اشتباه دفاع کنند، غلط است.
لیز تراس، نخست‌وزیر انگلیس به بی‌بی‌سی گفت: «من می‌خواهم مسئولیت کارهایم را بپذیرم و اعلام کنم که به خاطر اشتباهاتی که رخ داده متاسفم.»
جوزپ پِدرِرول، مجری برنامه ال‌چیرینگیتو، رسما از وینیسیوس و مردم برزیل عذرخواهی کرد و گفت که هیچ کارشناسی در این برنامه نژادپرست نیست.
رهبر جریان صدر در نشست خبری به موضع گیری درباره تحولات عراق پرداخت.
نخست وزیر فنلاند از انتشار تصاویر نامناسب دو مهمان در اقامتگاه رسمی خود عذرخواهی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ